Gå til innhold

Hva slags triks bruker spåere på teletorg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags triks bruker spådamer/menn på teletorg som gjør at de kan finne igjen ting, eller fortelle ting om folk som ingen egentlig kan vite og som egentlig er umulig å gjette? Har blitt fortalt ting om meg selv som skjedde, kan være selvoppfyllende, og noe jeg jo ikke håper skjer. For var ikke positivt. Vil ikke tro siden jeg ikke ble fortalt noe positivt. De må jo bruke noe slags triks?

Anonymkode: 7eeb2...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg hvordan disse samtalene foregår, men kan det være noe av det samme som "synske" på TV bruker?

Jeg vet om en "synsk" mann som egentlig bare var veldig god til å lese mennesker og stemningen i rommet. Han stilte ledende spørsmål og fulgte med på reaksjonene til publikum. Sa han at han hadde kontakt med en ung mann som døde i en skuddveksling, så visste han fort om det var noen i publikum han kunne dra den videre med. Da kunne han for eksempel si "Kan han ha vært i 20-årene, er det det han prøver å si?" og så sett etter reaksjoner. Eller om det ikke var noen, da sa han senere at "Nei, nå tror jeg denne ånden forvirret meg litt. Det er litt mange som prøver å kommunisere på en gang, så det blir litt blandinger her," for å rette opp feiltrinnet sitt når han foreslo noe som ikke passet til noen i publikum. (Han ga seg etter hvert fordi han følte at han utnyttet andre mennesker, i og med at han bare var god til å lese andre og langt ifra synsk.)

Anonymkode: 747df...bc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Folk som velger å kaste bort pengene sine på slike tullinger, det er vel folk som har en del problemer. 

Så en "klarsynt" person kan jo selvfølgelig gjette på at "Jeg ser at du har dine problemer og tvil!" eller noe noe sånn. Selvfølgelig ikke nødvendig med noen "Albert Einstein" for å komme med noe slikt fjas...    

Anonymkode: 3d6f9...17d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er juks dessverre. Gjelder å finne de ekte som faktisk har evnen hvis du først skal bruke penger på slikt

Anonymkode: 0bafb...683

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
På 13.8.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Hva slags triks bruker spådamer/menn på teletorg som gjør at de kan finne igjen ting, eller fortelle ting om folk som ingen egentlig kan vite og som egentlig er umulig å gjette? Har blitt fortalt ting om meg selv som skjedde, kan være selvoppfyllende, og noe jeg jo ikke håper skjer. For var ikke positivt. Vil ikke tro siden jeg ikke ble fortalt noe positivt. De må jo bruke noe slags triks?

Anonymkode: 7eeb2...3fb

Klarsynte eller ikke. Noen mennesker har en velutviklet intuisjon, og kan lese mennesker godt. Hva slags type person det er og dens reaksjonsmønster har mye å si for hvor han kan ha mistet ting 😃

Anonymkode: 7ae01...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.9.2020 den 3.10, AnonymBruker skrev:

Klarsynte eller ikke. Noen mennesker har en velutviklet intuisjon, og kan lese mennesker godt. Hva slags type person det er og dens reaksjonsmønster har mye å si for hvor han kan ha mistet ting 😃

Anonymkode: 7ae01...5a7

Kan være at det spåern var en tidligere venn av ts. Da husker han sikkert ting som har skjedd tidligere og kan bruke det

Anonymkode: 0bafb...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet noen jukser med å spørre avdøde slektninger om å utlevere deg. Så hvis de sier noe du bare vet så ikke tro på dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Hva slags triks bruker spådamer/menn på teletorg som gjør at de kan finne igjen ting, eller fortelle ting om folk som ingen egentlig kan vite og som egentlig er umulig å gjette? Har blitt fortalt ting om meg selv som skjedde, kan være selvoppfyllende, og noe jeg jo ikke håper skjer. For var ikke positivt. Vil ikke tro siden jeg ikke ble fortalt noe positivt. De må jo bruke noe slags triks?

Anonymkode: 7eeb2...3fb

Det er ingen fasit på hva slags triks de bruker. Hadde en periode for noen år siden da jeg var helt avhengig av disse spåtjenestene. Ringte mange forskjellige over lang tid, og var borti mye. Noen rett og slett spurte masse. "Har du et forhold til mannen, eller ikke?", "Har dere vært sammen lenge"? "Bor dere sammen?" Osv, osv.... Da la jeg bare på og ringte ikke dem igjen.

Andre kunne igjen si ting som de umulig kunne vite uten å spørre. Hva slags triks det var skulle jeg gjerne likt å vite, for det har ingenting med cold reading å gjøre da det heller ikke var noe som var mulig å lese seg fram til. Men det var kun noen få jeg opplevde dette med.

Anonymkode: fe6a6...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg har ringt klarsynte og spådamer på www.synskonline.no og www.spålive.no og føler at de var ekte. Jeg fikk svar og den ene brukte ikke tarotkort heller og det var detaljer om ting som ikke var generelle. Tror dere at alle er useriøse? Jeg vil helst tro at NOEN er ekte?

Endret av Malle2021
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva slags triks de bruker, men at de er skitne er det ingen tvil om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av familien driver med dette og finner ting for fremmede over telefonen, samt at hun spår de. Hun er både selverklært synsk og hun bruker kort i tillegg, ikke tarot, men vanlige kort. De som ringer henne vet ikke at hun legger kortene i tillegg. Har sett henne gjøre det, pluss hørt hun har gjort det med meg i tlf samtale uten at jeg har blitt spådd 😂 Hun fant faktisk noe for meg en gang også. Var veldig rart. Hun hadde aldri vært hjemme hos meg. Har desverre mistet kontakten med henne. Om noen vet om henne, vil jeg gjerne ha tips. Hun pleide å ha sånn dyrt nr å ringe til før i tiden. Kanskje hun har det enda. Ringte aldri dette, kjente henne bare privat. 

Anonymkode: c9aac...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til tradisjonell cold reading så vil de smarte finne ut hvem som ringer fra telefonnummeret og søke dem opp på Facebook og slikt.

Anonymkode: 0d585...ba6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de som ringer inn ikke har skjult nummer, er det ikke så vanskelig å finne navnet og Facebook-kontoen til mange. Det er en god start.

Anonymkode: e5b4b...73f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 21.7.2021 den 19.04):

En venn av familien driver med dette og finner ting for fremmede over telefonen, samt at hun spår de. Hun er både selverklært synsk og hun bruker kort i tillegg, ikke tarot, men vanlige kort. De som ringer henne vet ikke at hun legger kortene i tillegg. Har sett henne gjøre det, pluss hørt hun har gjort det med meg i tlf samtale uten at jeg har blitt spådd 😂 Hun fant faktisk noe for meg en gang også. Var veldig rart. Hun hadde aldri vært hjemme hos meg. Har desverre mistet kontakten med henne. Om noen vet om henne, vil jeg gjerne ha tips. Hun pleide å ha sånn dyrt nr å ringe til før i tiden. Kanskje hun har det enda. Ringte aldri dette, kjente henne bare privat. 

Anonymkode: c9aac...0d5

Jeg tror på dette for har ringt noen på både www.spålive.no og www.spåtjenester.no og fungerte hver gang, jeg hadde mistet nöklene mine og de fant jeg, og jeg hadde ALDRI letet på det stedet om ikke mennesket hadde sagt det til meg. Så finnes vel begge sortene i denne verden også ;)

Endret av Malle2021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 17.57):

Hvis de som ringer inn ikke har skjult nummer, er det ikke så vanskelig å finne navnet og Facebook-kontoen til mange. Det er en god start.

 

På teletorg blir innringer anonymisert. Når spådamene får en telefon vil deres eget teletorgnummer vises i displayet. Da vet det venter en teletorgsamtale. Innringer oppgir oftest kun fornavn så  facebook-snoking er en beskyldning som ikke kan stemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...