Gå til innhold

Du som har blitt bedratt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som ble bedratt; følte du deg som en dårlig partner, eller bare sviktet? Lei deg eller sint? Hvordan føles det å bli ført bak lyset ved utroskap?

Hva gjorde det med deg i senere forhold?

Anonymkode: aeed4...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte meg som en idiot som hadde brukt så mye tid og krefter på et forhold som egentlig ikke eksisterte. Vant raskt tilbake selvtilliten da jeg skjønte at det var han som hadde tapt, ikke jeg. Har valgt å ikke la dette påvirke andre forhold, da det er personlig, ikke normalen å være utro. 

Anonymkode: 93ba4...369

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Følte meg som en idiot som hadde brukt så mye tid og krefter på et forhold som egentlig ikke eksisterte. Vant raskt tilbake selvtilliten da jeg skjønte at det var han som hadde tapt, ikke jeg. Har valgt å ikke la dette påvirke andre forhold, da det er personlig, ikke normalen å være utro. 

Anonymkode: 93ba4...369

Dette.

Anonymkode: 1e138...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følte meg som en idiot som hadde brukt så mye tid og krefter på et forhold som egentlig ikke eksisterte. Vant raskt tilbake selvtilliten da jeg skjønte at det var han som hadde tapt, ikke jeg. Har valgt å ikke la dette påvirke andre forhold, da det er personlig, ikke normalen å være utro. 

Anonymkode: 93ba4...369

Enig, jeg hadde jobbet for et forhold som ikke eksisterte. Og selvfølgelig kunne jeg aldri vinne den kampen- når han var notorisk utro. Jeg var en god partner, han var en dårlig! 

Anonymkode: 7dc26...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg grovt sviktet. Forferdelig trist lenge, som etter et uventet dødsfall av noen kjær og nær. Lurte på hva jeg hadde gjort feil. Det var ikke min feil, vi jobber oss gjennom det, med hjelp, fordi han vil. Vi har mange gode år sammen, og vil nok få flere, men noe er ødelagt for alltid, tror jeg. Så vil tiden vise....

Anonymkode: 22426...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følte meg grovt sviktet. Forferdelig trist lenge, som etter et uventet dødsfall av noen kjær og nær. Lurte på hva jeg hadde gjort feil. Det var ikke min feil, vi jobber oss gjennom det, med hjelp, fordi han vil. Vi har mange gode år sammen, og vil nok få flere, men noe er ødelagt for alltid, tror jeg. Så vil tiden vise....

Anonymkode: 22426...b80

Trist. Hvorfor var han utro mener han selv? 

Anonymkode: aeed4...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte meg ydmyket og tråkket på, ikke bra/pen/slank eller interessant nok. Følte meg som en idiot som gikk rundt å trodde at han var trofast mens han knullet "venninna" si. 

Jeg bar på en sterk skamfølelse i mange år etter for å ikke ha vært bra nok sånn at han valgte å være utro. 

Nå 5 år etter har jeg endelig greid å legge de vonde følelsene nogen lunde bak meg. Men det påvirker delvis meg i mitt nye forhold da jeg er livredd for å oppleve utroskap igjen og er litt redd for at han nye plutselig skal være utro han også .

Anonymkode: 8b417...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtilliten får en enorm knekk. Hva er galt med meg, jeg var jo "drømmedama" som han uttalte det, i begynnelsen. Etter et års tid gjorde han alt for å være utro og jeg fikk vite om det. Han skyldte på en krangel vi hadde en måneds tid tilbake den gangen, og rettferdiggjorde det ovenfor henne også at selv om han hadde kjæreste, ville det likevel straks bli slutt. Han roste henne opp i skyene og håpte virkelig at hun ville komme hjem til han og knulle(!) hun sendte meg screenshots av alt sammen. Tok han tilbake senere, men kan aldri stole på han igjen. Han er et menneske totalt blottet for moral og selvrespekt. 

Anonymkode: bc8d9...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist. Hvorfor var han utro mener han selv? 

Anonymkode: aeed4...6b0

Var overstadig beruset og sier han ikke fatter det. Har ingen forklaring, og påstår han ikke savner noe i vårt forhold. Drakk sjelden, og nå aldri. 

Anonymkode: 22426...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen følte jeg at det var meg det var noe galt med. Ikke pen nok/slank nok/god nok i senga osv. Var ekstremt såret og følte meg ydmyket, samtidig som jeg var veldig sint. 

Har vist seg at han er notorisk utro, han har vært utro flere ganger, med flere partnere. Dette har han gjort med alle han har vært sammen med, inklusive hans nye kjæreste i dag. De har bare vært sammen noen mnd. 

Jeg lærte meg at dette aldri handlet om at jeg ikke var bra nok, eller at hun var penere enn meg. Det handlet rett og slett om han selv - hans vansker med å leve i et monogamt forhold, samtidig som han har et ekstremt behov for bekreftelse. Tror rett og slett han ikke klarer å la vær. 

Har foreløpig ikke hatt noe nytt forhold etter han, men jeg tror ikke jeg vil ha problemer med å stole på noen på nytt igjen. Jeg vet jeg er bra nok. Det er hos han feilen ligger og heldigvis er ikke alle mennesker som han. 

Anonymkode: 7124f...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var glad for at jeg oppdaget det så jeg kom meg bort. Han var typen notorisk utro, og er det fortsatt etter mange år. Det var verken trist eller vondt, og jeg lar det ikke påvirke meg. Det er synd på han for han klarer ikke leve et normalt liv som han gjerne vil. Jeg velger å stole på at ikke alle menn er like store tapere som han. 

Anonymkode: 7c444...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du som ble bedratt; følte du deg som en dårlig partner, eller bare sviktet? Lei deg eller sint? Hvordan føles det å bli ført bak lyset ved utroskap?

Hva gjorde det med deg i senere forhold?

Anonymkode: aeed4...6b0

Jeg klarer ikke si ' jeg elsker deg ' etter det i tilfelle jeg blir bedratt igjen 🙈🙈🙈 

Anonymkode: 0904c...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte meg sveket, bedratt og tråkket på. Selvfølelsen var på bunn. I tillegg var jeg veldig sint og gråt masse.

I det neste forholdet mitt som vil si med min nåværende mann så hadde jeg den første tiden noen problemer med å stole helt på han. Spesielt gjaldt det om det var alkohol involvert og jeg ikke var tilstede. Jeg trodde i mitt hodet at det bare var snakk om tid før han ville finne noe bedre.  Vi løste det ved å ha mye kommunikasjon rundt det. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at det gjorde så mye med meg. Jeg tror at han hadde pult andre nesten uansett hva, han er den typen. Jeg visste vel egentlig det da vi ble sammen også, derfor så jeg han heller aldri som noe som skulle vare. Var ikke sånn at jeg mistenkte utroskap konstant, men hadde det ofte i bakhodet og ble nesten like lettet som overrasket da jeg oppdaget. Spilte faktisk litt skuespill for å virke så sint som jeg følte at jeg måtte for å bevare integriteten min.

Anonymkode: 0a16e...c3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en metafor jeg brukte en gang som passer slående bra: forholdet var som en intens berg og dalbane, og å oppdage han med en annen var følelsen når toget bråbremser på stasjonen. 

Anonymkode: 0a16e...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en mann som faktisk blir bedratt i dette øyeblikk.... Tobarnsfar og vet at kona treffer en annen. Hun vet ikke selv hva jeg vet! Forholdet har vært skrantete noen mnd nå, men synes liksom at det å være utro er helt latterlig. Hvorfor kan man ikke bare gjøre det slutt da? Jeg er villig til å tilgi, for jeg tenker tilbake på alle minnene våre sammen. Hun har gått gravid to ganger på 4 år og har til tider vært deprimert. Jeg har gjort mitt for å få henne på ''gli'', men ser at det ikke har funket. 

Jeg er i hvert fall villig til å gi dette tid. Selv om det gjør ufattelig vondt. Dessuten er det helt utenkelig at hun skal bli sammen med denne fyren da du rett og slett må fly for å treffe han. De møttes en gang på byen og det var en kompis av meg som kunne bekrefte hva som skjedde da han også var der. 

Anonymkode: 6c719...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann som faktisk blir bedratt i dette øyeblikk.... Tobarnsfar og vet at kona treffer en annen. Hun vet ikke selv hva jeg vet! Forholdet har vært skrantete noen mnd nå, men synes liksom at det å være utro er helt latterlig. Hvorfor kan man ikke bare gjøre det slutt da? Jeg er villig til å tilgi, for jeg tenker tilbake på alle minnene våre sammen. Hun har gått gravid to ganger på 4 år og har til tider vært deprimert. Jeg har gjort mitt for å få henne på ''gli'', men ser at det ikke har funket. 

Jeg er i hvert fall villig til å gi dette tid. Selv om det gjør ufattelig vondt. Dessuten er det helt utenkelig at hun skal bli sammen med denne fyren da du rett og slett må fly for å treffe han. De møttes en gang på byen og det var en kompis av meg som kunne bekrefte hva som skjedde da han også var der. 

Anonymkode: 6c719...029

Du må snakke med henne. 

Anonymkode: 18a59...a5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...