Gå til innhold

Kvinner som har opplevd trekant med to menn, fortell.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er mann, min samboer og jeg prøvde ut dette for ikke så lenge siden. Vi fant en noe yngre bisexuell, da begge kan tenne på dette var det greit. Møttes på hotel som vi booket selv, sinnsykt bra opplevelse. Hun var i sentrum, men jeg fikk også ta på og se på han. Spennende å se en annen stiv pikk, å se dama bli knullet. Må være magisk for en kvinne å suge en mann mens hun blir knullet bakfra på kne. Deilig å se en annen pikk sprute også, så vi kommer til å møtes igjen.

Noen fler med erfaringer? Gjerne kvinner.

Anonymkode: 1fdfe...1a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det stor forskjell på penisstørrelsene?

Må være kleint hvis den ene har mye større penis enn den andre.. 

Hvordan takler dere i såfall dette? 

Anonymkode: 61244...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det stor forskjell på penisstørrelsene?

Må være kleint hvis den ene har mye større penis enn den andre.. 

Hvordan takler dere i såfall dette? 

Anonymkode: 61244...63e

Her er det en/ei som fikk bilder i hodet som kanskje ikke stemmer.

Anonymkode: a8c47...0f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det med eksen min og en kompis av han for lenge siden. Ikke planlagt, men ikke på fylla heller. Det var egentlig kløning fra ende til annen med stillinger som ikke funka og to som ikke ble ordentlig stive. Etterhvert tok kompisen over kontrollen og det var vel mest sex mellom meg og han mens eksen satt i en stol og prøvde å få den opp. Terningkast 2.

Anonymkode: ec348...f31

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det med eksen min og en kompis av han for lenge siden. Ikke planlagt, men ikke på fylla heller. Det var egentlig kløning fra ende til annen med stillinger som ikke funka og to som ikke ble ordentlig stive. Etterhvert tok kompisen over kontrollen og det var vel mest sex mellom meg og han mens eksen satt i en stol og prøvde å få den opp. Terningkast 2.

Anonymkode: ec348...f31

Hvordan starter egentlig noe slikt?

Anonymkode: 1ea9d...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lik opplevelse som dere TS. Funnet ekstra mann på nett og møttes på hotell. Hatt flere treff, med en fast og med et par andre. Veldig gode erfaringer. Her har i hovedsak mannen vært i sentrum. Vi skal absolutt gjøre det flere ganger. Og nei til den som spurte om det er kleint med forskjellig penis størrelse, absolutt ikke. 

Anonymkode: 1003c...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan starter egentlig noe slikt?

Anonymkode: 1ea9d...cf2

Vi hang sammen som et trekløver en hel sommer, de hadde et veldig nært forhold og jeg kom også veldig godt overens med han. Skjedde etter en lang dag med fjas og tull mens vi pusset opp en båt, startet vel helt konkret med at eksen sa at "vi kan vel bare gå og gjøre det nå?"

Anonymkode: ec348...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 være magisk for en kvinne å suge en mann mens hun blir knullet bakfra på kne. 

Nei, det er bare stress! 

Anonymkode: fe989...b62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig lik opplevelse som dere TS. Funnet ekstra mann på nett og møttes på hotell. Hatt flere treff, med en fast og med et par andre. Veldig gode erfaringer. Her har i hovedsak mannen vært i sentrum. Vi skal absolutt gjøre det flere ganger. Og nei til den som spurte om det er kleint med forskjellig penis størrelse, absolutt ikke. 

Anonymkode: 1003c...dad

Bare for å ta det helt konkret, hvis du vekselvis blir penetrert av en stor og liten penis, du kjenner vel ikke stort når den lille er inne?

Må derfor minstemann være analknulleren, eller den som sleiker/gjør andre ting?

Anonymkode: 61244...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å ta det helt konkret, hvis du vekselvis blir penetrert av en stor og liten penis, du kjenner vel ikke stort når den lille er inne?

Må derfor minstemann være analknulleren, eller den som sleiker/gjør andre ting?

Anonymkode: 61244...63e

Den med størst pleier som regel å få tilgangen til musa, mens den med minst blir sugd/runket eller ser på ofte, eller anal eventuelt. 

Anonymkode: a814b...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den med størst pleier som regel å få tilgangen til musa, mens den med minst blir sugd/runket eller ser på ofte, eller anal eventuelt. 

Anonymkode: a814b...e89

Høres logisk ut, var det jeg regnet med. 

Anonymkode: 61244...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genuint nysgjerrig spørsmål: Blir man sett på som horete om man som kvinne har trekant med to menn? Og da mener jeg ikke hva andre damer, men mennene synes.

Anonymkode: 9376e...8e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Genuint nysgjerrig spørsmål: Blir man sett på som horete om man som kvinne har trekant med to menn? Og da mener jeg ikke hva andre damer, men mennene synes.

Anonymkode: 9376e...8e7

Jeg er mann og ville ikke syntes dette var horete om fruen hadde ønsket om trekant MFM. Settingen tenner meg enormt, men det blir nok bare med fantasien. Heldige TS 👏 👌 Kunne ikke du overbevise min kone at dette er verdt å prøve? 😋

Anonymkode: f9cae...a12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Genuint nysgjerrig spørsmål: Blir man sett på som horete om man som kvinne har trekant med to menn? Og da mener jeg ikke hva andre damer, men mennene synes.

Anonymkode: 9376e...8e7

Om kona mi hadde kommet og sagt at hun ville prøve det og ha sex med en mann ekstra, så er det noe jeg gjerne ville vært med på. Hun er på ingen måte horete, men frigjort er et ord jeg ville brukt. Før hun møtte meg var hun seksuelt helt «vanilje» og ville da helst ha sex i mørket. Men det er vi gått langt forbi heldigvis.

Anonymkode: 1ea9d...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endt opp med å ha sex med kompiser sine damer. Lurer på om disse kompisene før det skjer har fortalt at jeg har stor. Hun ene hadde under forespiel lagt merke til at jeg hadde uttalt at "21 cm er da ikke så svær", når hun fortalte om en venninne sin erfaring med en fyr hun traff på fest. 

Tydeligvis en del menn som oppfordrer damene de er sammen med til mye rart. Virker som at de tenker at når de tilbyr henne å ligge med en med større, så er det de som egentlig gir henne opplevelsen. Snakk om paradoksal idee om å ha full kontroll.

Anonymkode: a8c47...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har endt opp med å ha sex med kompiser sine damer. Lurer på om disse kompisene før det skjer har fortalt at jeg har stor. Hun ene hadde under forespiel lagt merke til at jeg hadde uttalt at "21 cm er da ikke så svær", når hun fortalte om en venninne sin erfaring med en fyr hun traff på fest. 

Tydeligvis en del menn som oppfordrer damene de er sammen med til mye rart. Virker som at de tenker at når de tilbyr henne å ligge med en med større, så er det de som egentlig gir henne opplevelsen. Snakk om paradoksal idee om å ha full kontroll.

Anonymkode: a8c47...0f2

Nja, dette handler nok mye oftere om at de tenner på ydmykelsen. De tenner på å gi fra seg kontroll og makt til én de ser på som mer mandig, mer attraktiv. Ofte mismatch mellom dette tenningsmønsteret og dét som får kvinner til å ville ha inn en annen mann.

Anonymkode: ec348...f31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er viktig her er å ikke dra inn venner eller folk du kjenner, skal omgås til daglig/vanlig. Eller alkohol/rus.

Trekant er nok noe mange kan like, man lever en gang. Trist å ikke utforske ting, viktig å legge av seg det at man skal holde seg til en partner hele livet. Slik er ikke virkeligheten.

 

TS

Anonymkode: 1fdfe...1a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å ta det helt konkret, hvis du vekselvis blir penetrert av en stor og liten penis, du kjenner vel ikke stort når den lille er inne?

Må derfor minstemann være analknulleren, eller den som sleiker/gjør andre ting?

Anonymkode: 61244...63e

Her har i hovedsak mannen vært i sentrum som sagt, altså han har blitt knullet. Jeg også, men tenker ikke nevneverdig over størrelses forskjellen. 

Anonymkode: 1003c...dad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk kontakt med en mann på nettet, etter en del kommunisering kom han hjem til oss og hadde trekant med oss. Deltok ikke så mye selv, så mest på mens han knullet henne ordentlig. Ble litt skuffet over at han ikke hadde større utstyr da jeg tenner enormt på tanken å se henne bli fylt opp og knullet av noe stort. 

Anonymkode: a308a...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har i hovedsak mannen vært i sentrum som sagt, altså han har blitt knullet. Jeg også, men tenker ikke nevneverdig over størrelses forskjellen. 

Anonymkode: 1003c...dad

Har det kun vært at mannen din har blitt knullet av den andre mannen, eller har det også vært motsatt?

Anonymkode: 1ea9d...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...