Gå til innhold

Hvor handler dere klær på nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gitt opp å gå i butikker, blir så stresset av å bli knuffet vekk og få klær omtrent revet ut av hendene av andre kunder, og klarer dermed ikke finne noe jeg liker enda jeg virkelig trenger klær nå. :fnise: Hvilke nettbutikker er å anbefale?

Anonymkode: 5a8f5...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prisklasse, stil?

Jeg kjøper mye brukt, og foretrekker Finn, Tise (app) og EBay. Men det er mange bra nettbutikker der ute, f.eks. Høyer og Retro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorothy Perkins, Asos, Nly og ellers litt her og der som Acne, Outnet og Høyer. 

Kjøper også brukt på eksempelvis Tise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Get Inspired, Fjellsport, Stormberg og Sportmann 😄 

Liker meg best ute på tur :)) 

Anonymkode: a732a...61a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Floyd, Days like this, Lindex, Zalando, Sportamore, getinspired, Footway. 

Anonymkode: b3f00...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara,floyd,zalando, bestseller, hoyer, ellos, sportsmann, sportsdeal,Nelly 😊

Anonymkode: d7a58...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Miss-Grey skrev:

Prisklasse, stil?

Jeg kjøper mye brukt, og foretrekker Finn, Tise (app) og EBay. Men det er mange bra nettbutikker der ute, f.eks. Høyer og Retro. 

Stil er ikke så viktig, jeg bruker alt jeg synes er fint samme hvilken stil det "tilhører". Pris er litt vanskelig å si noe om. Jeg har ikke noe i mot å betale 1000 kr for en strikket genser som faktisk er laget av ull, men jeg betaler ikke 400 kr for en t-skjorte.

Anonymkode: 5a8f5...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er returordningene i disse butikkene? 

Jeg har i følge klesindustriene er helt utrolig merkelig kroppsfasong, så jeg sliter med at klær ikke passer og er både for store og for små samtidig.. så jeg må som regel bestille alt i to str, og returnere en del. Ofte må jeg returnere alt.. da blir det litt irriterende om man må betale frakt, både for det man får tilsendt, og gjerne returen i tillegg.

Til nå har jeg brukt zalando, og handlet for såpass mye av gangen at jeg slipper betale frakt. Men jeg så noe på bonprix jeg gjerne ville ha, men der ser det ut til at jeg må betale også om jeg returnerer alt. :/ Kjipt å punge over hundre kr og så sitter man igjen uten noen varer. 

Anonymkode: 29348...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miinto, Boozt, Zalando, ASOS, COS, Ellos, Wood Wood, Mango, Zara, Weekday mm.

Jeg pleier å begynne med å google plagget jeg er på jakt etter, feks "stripete skjortekjole", og så går jeg til den nettbutikken som har et plagg som passer beskrivelsen. Noen ganger vet jeg akkurat hva jeg vil ha, feks et plagg fra et bestemt merke. Da går jeg hvor jeg finner det billigst. 

Anonymkode: b3893...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg så noe på bonprix jeg gjerne ville ha, men der ser det ut til at jeg må betale også om jeg returnerer alt. 😕 Kjipt å punge over hundre kr og så sitter man igjen uten noen varer. 

Anonymkode: 29348...3af

Det koster 49 kr i porto å returnere klær til Bonprix, du betaler ikke for noe du ikke skal ha. 

Anonymkode: 9f5e7...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...