Gå til innhold

Ap: - Høyre finansieres av skatteflyktninger


Gjest Mask

Anbefalte innlegg

Quote

ARENDAL (VG) Én av sju av Høyres største givere har flyttet hele eller deler av formuen sin ut av Norge til land med mindre skatt, sier Ap, som anklager Høyre for å være et parti for de rike.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g7Rg70/ap-hoeyre-finansieres-av-skatteflyktninger?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Nå som det er valg prøver partiene å få sin stemme fram i medier, og det på alle måter mulig. Jeg hadde håpet at norske politiker var mer seriøse i sin fremtreden til sin velgerbase men når de går til angrep mot partier som ikke deler deres syn er det godt for langt. I dagens verden med mye splittelse og korrupsjon er det egentlig ikke overraskende at hun bruker slike virkemidler for å komme frem i målingene, men dette er lavmål. På hvilken måte løser dette dagens problemer i Norge? På hvilken måte løser dette problemene Norge har med høye priser ved bomstasjoner og kriminaliteten? 

Jeg har allerede bestemt meg at i år stemmer jeg blank, etter denne artikkelen ser jeg for meg at Høyre igjen kommer med motsvar og angrep på Arbeiderpartiet og da har vi det gående. Folket vil ha problemer løst ikke laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har helt sikkert rett, men det er langt mer sympatisk å fokusere på egen politikk. Jeg er som regel mest enig med AP uansett, men er lei av gnålet om at Høyre eller Frp gjør sånn og sånn. Skal man skaffe velgere må man være mindre surmaga, men AP har jo for lengst blitt like arrogante som Høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tenker jeg at det er mer fruktbart å fokusere på egen politikk fremfor å angripe andre.

Det var jo slik fjolset Trump ble valgt, fordi demokratene valgte fokusere på angrep fremfor egen politikk. 

Har tidligere stemt på AP men kommer nok ikke til å gjøre det igjen sånn som jeg har sett de har holdt på med disse angrepene sine. Er ikke så lenge siden VG avdekket at valgkamp strategien til AP gikk på å angripe andre. Det syntes jeg lite om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én av sju av de største giverne altså.

Seks av sju av de største giverne har altså 100% av formuen i Norge. Enda færre av de små giverne, får man tro. 

Tynn suppe. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange av de skarpeste hodene som klarer å bygge opp store selskaper og bidrar enormt til det norske samfunnet, stemmer Høyre? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Wagner said:

Selv tenker jeg at det er mer fruktbart å fokusere på egen politikk fremfor å angripe andre.

Det var jo slik fjolset Trump ble valgt, fordi demokratene valgte fokusere på angrep fremfor egen politikk. 

Har tidligere stemt på AP men kommer nok ikke til å gjøre det igjen sånn som jeg har sett de har holdt på med disse angrepene sine. Er ikke så lenge siden VG avdekket at valgkamp strategien til AP gikk på å angripe andre. Det syntes jeg lite om

Nettopp det jeg tenkte og, fokuser på egen politikk og fremme den istedet for å angripe opponenten for det fører bare til mer krangling og økt splittelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Nettopp det jeg tenkte og, fokuser på egen politikk og fremme den istedet for å angripe opponenten for det fører bare til mer krangling og økt splittelse.

Helt enig, det siste verden trenger nå er mer polarisering, splittelse og kaos. Nei da stemmer jeg heller på noen som ønsker å samle fellesskapet. 

United we stand, divided we fall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 22.17, Slaskete Maskot skrev:

Nå som det er valg prøver partiene å få sin stemme fram i medier, og det på alle måter mulig. Jeg hadde håpet at norske politiker var mer seriøse i sin fremtreden til sin velgerbase men når de går til angrep mot partier som ikke deler deres syn er det godt for langt. I dagens verden med mye splittelse og korrupsjon er det egentlig ikke overraskende at hun bruker slike virkemidler for å komme frem i målingene, men dette er lavmål. På hvilken måte løser dette dagens problemer i Norge? På hvilken måte løser dette problemene Norge har med høye priser ved bomstasjoner og kriminaliteten? 

Jeg har allerede bestemt meg at i år stemmer jeg blank, etter denne artikkelen ser jeg for meg at Høyre igjen kommer med motsvar og angrep på Arbeiderpartiet og da har vi det gående. Folket vil ha problemer løst ikke laget.

Høyre er gode... gode på å stappe penger til seg selv :) samfunnet derimot... de kan bare gjør som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Det som irriterer meg er at begge sider er flinke til å fortelle hva de andre gjør feil. Skulle ønske de var flinkere til å redegjøre for hvilke løsninger de selv ville komme med. Det gjelder egentlig alle partiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...