Gå til innhold

Hipstere er kanskje noe av de mest egoistiske folkene generelt


Kallis92

Anbefalte innlegg

Altså de er utakknemelige folk som lever av å se på filmer eller spille spill og klage på absolutt alt i det på et personlig grunnlag. De lever av selv gratifikasjon. (youtube hipster amerikanere)

I det minste er edgelord ironisk bare når de sier ting. Hipstere er kanskje noe av de mest motbydelige folkene som eksisterer, og de oppfører seg som om verden skylder dem noe uten å gjøre seg fortjent til det. Dette er desverre en ekkel undergrunnsbane i USA av slike folk.

Tror kanskje den beste kuren mot hipstere er billige grønne epler og en Playstation 2 "Ikke PS1 eller super nintendo" (innenfor å absorbere det søte i det) PS2 har røff grafikk noe som hipstere blir redde for. GTA 3 er en god start. Bra spill, og Avril Lavigne og Nickelback musikk eller punk musikk. Alt annet som ikke er Jazz eller Nirvana. Kurt Cobain ser kul ut... men han startet det hele enten kanskje ikke med vilje men mentaliteten er grusomt.

Hipstere mentalt dør av punk eller noe slikt musikk. Om de fortsetter slik kler de seg som folk på 1920 tallet gjorde fordi det er der du utvikler seg til.

Hva er din mening?

Endret av Kallis92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet fremdeles ikke helt hva en hipster er. Hva er det du definerer som en hipster?

 

Når jeg hører ordet hipster, ser jeg for meg en person med ruta sjorte, symetrisk skjegg, jålete sleik og digger tulle kaffe. Pluss sånn stygge gummi greier inni øret.

 

Når du nevner 20 tallet, så hadde de fin stil på den tiden. 20-slutten av 50 tallet er = stil.

 

Nickleback er jo muligens en definisjon på 90 talls hipster og er jaggu ikke mye tøft. Skal du først hente noe som er tøft eller røft fra 90 tallet, vil jeg heller si pantera eller sepultura.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, kikkana skrev:

Jeg vet fremdeles ikke helt hva en hipster er. Hva er det du definerer som en hipster?

 

Når jeg hører ordet hipster, ser jeg for meg en person med ruta sjorte, symetrisk skjegg, jålete sleik og digger tulle kaffe. Pluss sånn stygge gummi greier inni øret.

 

Når du nevner 20 tallet, så hadde de fin stil på den tiden. 20-slutten av 50 tallet er = stil.

 

Nickleback er jo muligens en definisjon på 90 talls hipster og er jaggu ikke mye tøft. Skal du først hente noe som er tøft eller røft fra 90 tallet, vil jeg heller si pantera eller sepultura.

Nevnte nickelback fordi han ikke har beroligendes musikk. Hipstere er allergisk mot det. Dessuten er hipstere veldig anti edgelord, generelt slappe folk, slaskete snakke måte og litt død på innsiden.

Eksempel på noe veldig edgelord som de kan hate.

 

 

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kallis92 skrev:

Altså de er utakknemelige folk som lever av å se på filmer eller spille spill og klage på absolutt alt i det på et personlig grunnlag. De lever av selv gratifikasjon. (youtube hipster amerikanere)

I det minste er edgelord ironisk bare når de sier ting. Hipstere er kanskje noe av de mest motbydelige folkene som eksisterer, og de oppfører seg som om verden skylder dem noe uten å gjøre seg fortjent til det. Dette er desverre en ekkel undergrunnsbane i USA av slike folk.

Tror kanskje den beste kuren mot hipstere er billige grønne epler og en Playstation 2 "Ikke PS1 eller super nintendo" (innenfor å absorbere det søte i det) PS2 har røff grafikk noe som hipstere blir redde for. GTA 3 er en god start. Bra spill, og Avril Lavigne og Nickelback musikk eller punk musikk. Alt annet som ikke er Jazz eller Nirvana. Kurt Cobain ser kul ut... men han startet det hele enten kanskje ikke med vilje men mentaliteten er grusomt.

Hipstere mentalt dør av punk eller noe slikt musikk. Om de fortsetter slik kler de seg som folk på 1920 tallet gjorde fordi det er der du utvikler seg til.

Hva er din mening?

Nickelback🧐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei @Kallis92 prøv å spill System of a Down for hipstere, tror de blir stressa da. Server dem vanlige grillpølser med pommes frites og bearnaise-saus(posevariant).

Anonymkode: a46e0...3aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei @Kallis92 prøv å spill System of a Down for hipstere, tror de blir stressa da. Server dem vanlige grillpølser med pommes frites og bearnaise-saus(posevariant).

Anonymkode: a46e0...3aa

haha sant der. Hørte faktisk på dem før : D. Generelt spiser jeg pølse og chips rå.

Sluttet å spise pizza pga hipstere, de ødela det. Er greit med venner og familie. Men alene gjør jeg det aldri, blir bare deprimert av det bare ved tanken på det.

De hater også sikkert skyldfølelse musikk lol

Tidlig 2000 tall musikk hadde noen gull tinger. Fordi de vil kalle dette edgy, mens de faller til søvne av sabla jazz kødd og slappfisk mentalitet. Heller dette over den elendige kulturen deres etter min mening. PS2 og dette er gull. Og xbox 360 kan også tas med fordi den var gull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten å drepe dem på er å få de til å spille GTA 3 på PS2. Mitt tips : D

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kallis92 skrev:

Altså de er utakknemelige folk som lever av å se på filmer eller spille spill og klage på absolutt alt i det på et personlig grunnlag. De lever av selv gratifikasjon. (youtube hipster amerikanere)

I det minste er edgelord ironisk bare når de sier ting. Hipstere er kanskje noe av de mest motbydelige folkene som eksisterer, og de oppfører seg som om verden skylder dem noe uten å gjøre seg fortjent til det. Dette er desverre en ekkel undergrunnsbane i USA av slike folk.

Tror kanskje den beste kuren mot hipstere er billige grønne epler og en Playstation 2 "Ikke PS1 eller super nintendo" (innenfor å absorbere det søte i det) PS2 har røff grafikk noe som hipstere blir redde for. GTA 3 er en god start. Bra spill, og Avril Lavigne og Nickelback musikk eller punk musikk. Alt annet som ikke er Jazz eller Nirvana. Kurt Cobain ser kul ut... men han startet det hele enten kanskje ikke med vilje men mentaliteten er grusomt.

Hipstere mentalt dør av punk eller noe slikt musikk. Om de fortsetter slik kler de seg som folk på 1920 tallet gjorde fordi det er der du utvikler seg til.

Hva er din mening?

Hipstere er egentlig bare opptatt av stil og holdning. De fyller ikke dette med noe. Bandet  Nirvana oppførte seg som normale mennesker , men utviklet en stil og holdning av diverse grunner. Hipstere er egentlig ingenting. Bare noen mennesker med spesielle klær som samler seg i avgrensede bydeler som Grunerløkka.

Endret av AlkoMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...