Gå til innhold

Hva kan det være fornoe med fuckfrienden min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.8.2019 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Uansett utseende, så fungerer det ikke å være så tafatt i senga. Er ganske vanvittig. Jeg klarer ikke å bli ordentlig kåt fordi han ikke gjør en dritt, bare inn og ut med penisen, så da blir ikke akkurat jeg så vill i senga heller sånn at jeg klarer å ta noe føring, for det eskalerer bate hvis jeg prøver. Jeg har prøvd så godt jeg har kunnet tross alt, men med en gang jeg begynner å ta hardt i han, bite litt i øret og bli litt ivrig, så bare tar han den ut og orker ikke mer.... han sier han syntes det er såå bra at jeg ikke er sånn dame som bare ligger der som en dæv fisk, men det virker jo nesten som at han vil at jeg skal ligge der som en dævv fisk. Så nå siste gangen lå jeg rett og slett bare der, nesten. Varte litt lenger da. Jeg har prøvd alle stillinger med han, ridd han forlengs, baklengs, doggy, sidelengs, ja, you name it. Nothing works. Men han skryter av hoftebevegelsene mine og flowen jeg har osv, så hborfor avslutter han mår jeg gjør sånne ting som han syntes er så bra og digg. skjønner INGENTING. Jeezes. 

Anonymkode: e4960...a5b

Hvorfor vil du absolutt ha han som FF? Når sexen er så laber? Hadde jeg skulle hatt en FF skulle i det minste sexen vært helt fantastisk ellers er det virkelig ikke verdt det. 

Anonymkode: 21e63...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, har skjønt det. Skrev jo at jeg skulle avslutte det. 

Anonymkode: e4960...a5b

Ja, men du skreiv også "Kan ikke ha en ff som ikke kan knulle/ikke tenner på meg". Altså, det er han som ikke kan knulle deg. Og det er det som er poenget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du absolutt ha han som FF? Når sexen er så laber? Hadde jeg skulle hatt en FF skulle i det minste sexen vært helt fantastisk ellers er det virkelig ikke verdt det. 

Anonymkode: 21e63...a96

Fordi han gir meg den riktige oppmerksomheten ellers, og er en person jeg liker å henge med. Da hadde det jo vært fint om det gikk an å ha sex med han, noe jeg har prøvd en del nå, som ikke har fungert. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nomore82 skrev:

Ja, men du skreiv også "Kan ikke ha en ff som ikke kan knulle/ikke tenner på meg". Altså, det er han som ikke kan knulle deg. Og det er det som er poenget mitt.

Ja det er jo han som ikke kan knulle meg. Helt riktig det! 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry om folk har kommentert dette før..

 

Røyker han hasj?

Anonymkode: 2cfcd...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry om folk har kommentert dette før..

 

Røyker han hasj?

Anonymkode: 2cfcd...5aa

Nei han ruser seg ikke på noe annet enn alkohol en gang i blandt kanskje annenhver helg. IKKE bol heller. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, nomore82 skrev:

Vel - da tror jeg at utfordringen begynner å bli tydelig her :)

Utfordring? Jøss... den begynner ikke å bli tydelig, den er over ;)

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han ruser seg ikke på noe annet enn alkohol en gang i blandt kanskje annenhver helg. IKKE bol heller. 

Anonymkode: e4960...a5b

Nei, da vet jeg ikke. Eneste gangen jeg har opplevd dette var med en tidligere kjæreste som røyket hasj i perioder. Han kom vel typ 4 ganger på 1 år

Anonymkode: 2cfcd...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da vet jeg ikke. Eneste gangen jeg har opplevd dette var med en tidligere kjæreste som røyket hasj i perioder. Han kom vel typ 4 ganger på 1 år

Anonymkode: 2cfcd...5aa

Eksen min røyka hasj og kom flere ganger pr dag. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...