Gå til innhold

Hva kan det være fornoe med fuckfrienden min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en fuckfriend som er veldig ivrig etter meg sosialt sett. Han har behov for å chatte mye med meg (ikke på en plagsome måte, syntes det er hyggelig). Han vil helst være med meg så mye som overhode mulig. Han tar meg med på ting som kino, resturant osv. Han sier fine ting hele tiden og kysser meg ofte, ser veldig "betatt" ut når han ser på meg når jeg snakker og jeg ser ofte i sidesynet at han snur seg mye for å se på meg. Han har også fortalt om meg til alle vennene sine og tar smug snapchats av meg for å fortelle dem at han er med meg osv da... 

Det som er veldig rart er at første gang vi skulke ha sex, så klarte han ikke å få den opp... han sa at: "det er noe helt annet når man skal ligge med noen man liker så godt, enn å ligge med noen random". Jeg tenkte "jaja, prestasjonsangst sikkert". 

Men nå har vi blitt godt kjent og gode venner og har hatt sex flere ganger, men det som er er at det virker ikke som at han vil ha sex! Han har ikke kommet (hatt utløsnng) en eneste gang! Jeg har ALDRI opplevd at en mann ikke har kommet før! (Har et par lange forhold bak meg og rundt 20 sexpartnere) han lukker også øynene  og ser ikke på meg i det heletatt under akten. Det har jeg heller ikke opplevd at en mann ikke ser på meg i det heletatt gjennom heeeele samleiet liksom... føler at han syntes jeg er utiltrekkende naken eller noe, men kan ikke skjønne det ift alt han sier, hvordan han oppfører seg og itilleg til det elsker å beundre meg naken når vi ikke har sex! 

Denne sexen er veldig "stiv" og rar, og han verken ser på meg, tar på meg eller noen ting. Bare kniper igjen øya å bruker kun pikken inn og ut uansett stilling og klarer ikke å få utløsning. Virker jo ikke akkurat som han nyter sexen, bare føler at han må eller noe... han er ikke ute etter noe forhold heller sier han. Og jeg har ikke følelser. Bare liker å være med han og er et pluss å ha sex, bare den kunne vært normal da! 

Han har også hatt mange sexpartnere, er kjekk, velutstyrt, veltrent og ja.. alt er bare veldstand. Han har også et langt forhold bak seg på 7 år. Han er 31 nå. Så hatt mange både før og etter henne. 

Så, hva kan være greia?? Syntes det er heeeelt merkelig. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er nok forelsket i deg. I forhold til den kjipe sexen tror jeg han har problemer med å slappe av. Han er kanskje nervøs?

Anonymkode: b26ea...935

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok forelsket i deg. I forhold til den kjipe sexen tror jeg han har problemer med å slappe av. Han er kanskje nervøs?

Anonymkode: b26ea...935

Selvom han muligens er forelsket i meg, så er det jo rart at han ikke klarer å ha ordntlig sex enda liksom, har jo hengt med hverandre en stund nå. Har jo hatt sex med menn som har vært forelska i meg før, og de har jo vært kåte som noen svin og servert fantastisk sex... han her får ikke utløsning, ser ikke på meg, bare lukker øya og tar ikke på meg. Er bare rart... han er jo ikke 13 år, men 31 med en del erfaring 🤔

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre han. Verken du eller han har jo noe å tape på ærlighet, sånn sett.

Jeg vet ikke hva som er galt. Kanskje er du hans «hetero alibi»? Kanksje er han aseksuell og synes ikke det er ok. Kanskje er han forelska, kanskje synes han bare øyekontakt er kleint, kanskje har han prestasjonsangst, Kanksje har han egentlig aldri «fått det til» seksuelt og tenker dette er så bra som det blir. 

Uansett svar så får du ikke vite det uten å spørre fyren. Og insistere på et svar. En ff som verken kan prates med eller er god i senga er jo ikke noe særlig til tap. Så du har intet å tape på å være hard på krava.

Anonymkode: 2ba6e...595

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får spørre han. Verken du eller han har jo noe å tape på ærlighet, sånn sett.

Jeg vet ikke hva som er galt. Kanskje er du hans «hetero alibi»? Kanksje er han aseksuell og synes ikke det er ok. Kanskje er han forelska, kanskje synes han bare øyekontakt er kleint, kanskje har han prestasjonsangst, Kanksje har han egentlig aldri «fått det til» seksuelt og tenker dette er så bra som det blir. 

Uansett svar så får du ikke vite det uten å spørre fyren. Og insistere på et svar. En ff som verken kan prates med eller er god i senga er jo ikke noe særlig til tap. Så du har intet å tape på å være hard på krava.

Anonymkode: 2ba6e...595

Vet ikke.... har en bekjent som har ligget med han mange ganger.. hun sa den gangen at han var en gud i senga og hun var skikkelig forelsket i han, men han var ikke det i henne... han har også 2 unger, så det er jo tydelig at han har hatt utløsning før for å si det sånn. Han ligger jo med ståpikk vedsiden av meg hele tia da, så jeg skjønner ikke en dritt. 

Jeg er bare redd for at hvis det er sånn at han faktisk er nervøs og at det er grunnen, eller har dårlig selvtillit eller hva enn... så.er jeg redd jeg liksom sårer han ved å si indirekte at sexen er dårlig. 

Anonymkode: e4960...a5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å vita da, men han er nok veldig glad i deg. Men ja det hørest jo ganske rart ut. Kanskje han er homofil? Spekulering hjelper ikkje da.

Anonymkode: 294ca...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å vita da, men han er nok veldig glad i deg. Men ja det hørest jo ganske rart ut. Kanskje han er homofil? Spekulering hjelper ikkje da.

Anonymkode: 294ca...2dd

Tror nok neppe han er homofil. Alt for mandig og ufeminin til det syntes jeg.. men man vet jo aldri nå til dags. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Face it, han tenner ikke nok på deg.  Han lukker sikkert øynene, og fantaserer om andre. Dere er bare ikke rett seksuell match, sånn er det bare. Noen kan klikke veldig seksuelt, men ikke ellers, men her er det nok omvendt.  

Anonymkode: eaa56...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, nomore82 skrev:

Kanskje dere ganske enkelt ikke har kjemien i senga?

Kanskje 🤷‍♀️ men vi har jo god kjemi på alle mulige andre områder da.. og jeg syntes han er fin pg han syntes jeg er det, utrykker han ihvertfall. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Face it, han tenner ikke nok på deg.  Han lukker sikkert øynene, og fantaserer om andre. Dere er bare ikke rett seksuell match, sånn er det bare. Noen kan klikke veldig seksuelt, men ikke ellers, men her er det nok omvendt.  

Anonymkode: eaa56...f7e

"Face it" så kleint å si... men ja, skal si til han at vi bare får slutte å ha sex. Det går jo ikke tydligvis. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror nok neppe han er homofil. Alt for mandig og ufeminin til det syntes jeg.. men man vet jo aldri nå til dags. 

Anonymkode: e4960...a5b

Sier ikke han er homofil, men det å være femi har ingenting med seksuell legning å gjøre... finnes jo super mannlige menn som liker andre menn. 

Men tror helt ærlig ikke den seksuelle kjemien er der jeg heller basert på det du sier. Kan dere ikke bare snakke om det og evt bli enige om å finne nye måter eller slutte å ha sex? 

Anonymkode: aaab2...938

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor være ff med en som ikke funker? Hva er poenget da?

Anonymkode: da9ed...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke han er homofil, men det å være femi har ingenting med seksuell legning å gjøre... finnes jo super mannlige menn som liker andre menn. 

Men tror helt ærlig ikke den seksuelle kjemien er der jeg heller basert på det du sier. Kan dere ikke bare snakke om det og evt bli enige om å finne nye måter eller slutte å ha sex? 

Anonymkode: aaab2...938

Er vel ikke så mye å snakke om. Som dere sier så er ikke den sexuelle kjemien der, så får bare gi det opp. Får bare si til han at jeg tror det er lurt å avslutte sex greiene og at vi bare får være venner vidre, siden han tydligvis syntes jeg er frastøtende. 

Veldig spesielt, aldri opplevd sånn her før bare. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor være ff med en som ikke funker? Hva er poenget da?

Anonymkode: da9ed...8bd

Ff var bare for å sette et enklere ord på det. Vi er venner som har sex noen ganger da.

Jeg tenkte at han var perfekt å ha på den måten, siden jeg syntes han er kjekk osv. Og jeg syntes det er slitsomt å ha ny partner hver gang jeg skal ha sex. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Face it" så kleint å si... men ja, skal si til han at vi bare får slutte å ha sex. Det går jo ikke tydligvis ikke.

Anonymkode: e4960...a5b

Face it ...... Kleint ?  Javel, jeg kjenner tydligvis ikke "ungdomsspråket" godt nok,  Innse det da, høres det bedre ut ?  Du må ta en skikkelig prat med han. Skal du ha en FF, må du ha deilig og god sex, ellers er mye av vitsen borte.

Anonymkode: eaa56...f7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så, hva kan være greia?? Syntes det er heeeelt merkelig.

Han tenner ikke på deg, men synes du er ok som venn. Håpløst med sånn ff

Anonymkode: 10cd5...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han tenner ikke på deg, men synes du er ok som venn. Håpløst med sånn ff

Anonymkode: 10cd5...eeb

Ok. Bare merkelig at han sier at "det er noe helt annet å ha sex med en man liker så godt, enn en random". Og at han sier så mye fine ting til meg hele tiden. Men ja, du har nok rett. Skal avslutte hele greia, orker ikke by meg frem for noen som syntes jeg er ekkel liksom, som må lukke øya for å klare å ligge med meg. 

Trodde jeg hadde bra kropp jeg 😬

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Face it ...... Kleint ?  Javel, jeg kjenner tydligvis ikke "ungdomsspråket" godt nok,  Innse det da, høres det bedre ut ?  Du må ta en skikkelig prat med han. Skal du ha en FF, må du ha deilig og god sex, ellers er mye av vitsen borte.

Anonymkode: eaa56...f7e

Nei jeg har "faced it" og skjønt at han ikke tenner på meg, så blir ikke noe prat. 

Anonymkode: e4960...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...