Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Tobakk inneholder stimulanter som blant annet er oppkvikkende. Det gjør det vanskeligere med innsovning. Ja, det er vidt forskjellige ting. Lydbølger er som regel ikke høye nok til og samtidig påføre kroppen din langsikte skader som det røyk er. :)

Anonymkode: 6b08a...1d4

Røykluften som kommer fra balkongen under deg er hverken oppkvikkende eller skadelig. Det er bare lukt.

Slike som du kommer alltid til å klage på naboene uansett hva de gjør. Kjøp deg hytte i skogen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

On 8/14/2019 at 11:49 AM, AnonymBruker said:

Da har jeg ordnet meg vifte, så jeg skrur på den når jeg tar meg en røyk, og røyklukten forvinner raskt fra min balkong ihvertfall..

Satt nettopp å tok en røyk nå, og hørte såvidt under lyden av vifta at naboen sa "faen assa" fra sin balkong. Har mulighet til å skru vifta på enda høyere, så da regner jeg med at jeg ikke hører naboen i det hele tatt 🙄🤭

Anonymkode: 660b9...998

Du har lite forståelse for hvor ille du og røykingen lukter da dere som røyker har mindre lukt og smakssanser samt du blir vant til denne lukten etterhvert. Men jeg kjente HVER ENESTE GANG naboen røykte.   Egentlig er du heldig det er kun roping for tiden.  Her begynte vi å lage kvalm med lyd, tramping på gulvet og tørketrømmel langt ut på kvelden,  frem til naboen endte opp med å flytte 💪

Anonymkode: e5be7...0e7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har lite forståelse for hvor ille du og røykingen lukter da dere som røyker har mindre lukt og smakssanser samt du blir vant til denne lukten etterhvert. Men jeg kjente HVER ENESTE GANG naboen røykte.   Egentlig er du heldig det er kun roping for tiden.  Her begynte vi å lage kvalm med lyd, tramping på gulvet og tørketrømmel langt ut på kvelden,  frem til naboen endte opp med å flytte 💪

Anonymkode: e5be7...0e7

Flott å gjøre noe ulovlig som tilsvar på at naboen din opptrer fullstendig lovlig eller hva?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...