Gå til innhold

Nabo som kjefter for hver røyk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en blokk og røyker på min balkong. Røyker vel kanskje 5 røyk ila dagen. 

I starten da jeg bodde her ba naboen over meg om å åpne "vinduet"(balkongen er innglassert) når jeg skulle røyke, og det har jeg gjort hver gang siden.

Nå i det siste har han begynt å kjefte å smelle hver gang jeg tar meg en røyk. Protesterer ved å stå å åpne og rive igjen sin egen balkongdør, roper "ÆSJ" og andre ting som viser misnøye. Dette skjer uansett om klokka er 6 om morgenen, 12 om dagen, eller midnatt. 

Hva kan jeg gjøre her? Vil gjerne ha mulighet til å røyke på egen balkong. Leiligheten er tilpasset meg siden jeg er handicappet, så det er ikke bare bare å få flyttet heller.. 

 

 

 

Anonymkode: 660b9...998

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke forbudt å røyke på egen balkomg, ta på deg høretelefoner ja 😊

Anonymkode: b5c60...731

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunette89

Jeg røyker ikke, men har flere naboer som gjør . Røyken siver inn vinduene våre uansett å jeg hater det ;( virkelig. Synes egentlig aldri andres uvaner skal gå utover andre .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det positive, ts. Du holder naboen aktivisert, passiv livsstil er nemlig enda farligere enn å røyke  😂

Anonymkode: 3aefc...dca

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt til e-sigarett. Det lukter ikke på langt nær så ille som tobakk. 

Anonymkode: ed9c9...53e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nabo som røyker på balkongen og får stanken inn i min leilighet flere ganger i døgnet. Som astmatiker er det trist å ikke ha god luft en gang i eget hjem. Gruer meg til jeg får barn, for det soverommet ligger på balkongsiden så barnet vokser opp med stanken.

Anonymkode: 3e7b9...8e3

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en nabo som røyker på balkongen og får stanken inn i min leilighet flere ganger i døgnet. Som astmatiker er det trist å ikke ha god luft en gang i eget hjem. Gruer meg til jeg får barn, for det soverommet ligger på balkongsiden så barnet vokser opp med stanken.

Anonymkode: 3e7b9...8e3

Flytt på landet 😊

Anonymkode: b5c60...731

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk som har SÅ mye mot røyklukt kan ikke bosette seg i blokk. Det er fullt lov å røyke på balkongen. Kos deg du TS

Anonymkode: 08e15...f67

Enig. Skjønner ikke hva sånne gjør i blokk.

Anonymkode: b5c60...731

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en dokumentar jeg så en gang, hvor en nordmann ville bosette seg i en blokk med flere innvandrere, men det var ikke bare bare nei, for lukten av ulike matretter klarte han ikke å leve med 😅 noen mennesker er så vanskelige og  ømtfintlige at det er helt fullstendig latterlig.

La ham kjefte og smelle. Enig i at å ta på deg hodetelefoner og hør på musikk mens du nyter røyken. 

Anonymkode: 0ae73...b0a

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Brunette89 skrev:

Jeg røyker ikke, men har flere naboer som gjør . Røyken siver inn vinduene våre uansett å jeg hater det ;( virkelig. Synes egentlig aldri andres uvaner skal gå utover andre .... 

Uvanen med å syte og klage er vel den verste. 

Anonymkode: 0ae73...b0a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg om en dokumentar jeg så en gang, hvor en nordmann ville bosette seg i en blokk med flere innvandrere, men det var ikke bare bare nei, for lukten av ulike matretter klarte han ikke å leve med 😅 noen mennesker er så vanskelige og  ømtfintlige at det er helt fullstendig latterlig.

La ham kjefte og smelle. Enig i at å ta på deg hodetelefoner og hør på musikk mens du nyter røyken. 

Anonymkode: 0ae73...b0a

:fnise: Heftig krydring osv ja :fnise: hehehehe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva kan jeg gjøre her? Vil gjerne ha mulighet til å røyke på egen balkong. Leiligheten er tilpasset meg siden jeg er handicappet, så det er ikke bare bare å få flyttet heller.. 

 

 

 

Anonymkode: 660b9...998

Hvis du er en hyggelig og grei person, så tar du hensyn til andre. Ta turen utenfor blokka unna andre mennesker og røyk der.

Det er veldig ubehagelig for folk som ikke røyker å måtte tvinges til å røyke passivt.

 

Anonymkode: 712b6...fbf

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som har SÅ mye mot røyklukt kan ikke bosette seg i blokk. Det er fullt lov å røyke på balkongen. Kos deg du TS

Anonymkode: 08e15...f67

Det er de som vil gjøre aktiviteter som plager andre som bør flytte på landet. Gjelder både røykeren og dunkdunkmusikkelskeren.

Anonymkode: 3e7b9...8e3

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan med loven på din side fritt røyke på balkongen din TS. Dog forstår jeg naboen din litt, selv om jeg aldri kunne funnet på å laget sånn drama selv 🙈 Er det noen mulighet for at du kunne gått ut for noen av røyka? Så hadde dere lissom møttes på halvveien :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...