Gå til innhold

Hvis du fikk 10 millioner i året de neste 5 årene( etter skatt), men det var en hake...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du måtte bo i Kazakhstan i 5 år. 

 

Hadde du gjort det? 

Anonymkode: e6ebd...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes litt gøy ut å flytte dit. Ja, hvorfor ikke 😅

Anonymkode: 31a55...58b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Ville faktisk dratt med meg mine 3 barn dit i 5 år, for å bo i luksus og sikre dem økonomisk. 50 millioner kroner er mye penger. 

Anonymkode: c2a78...58a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Kazakhstan er et moderne land. Vet ikke om jeg overlever vintrene da - Astana (hovedstaden og navnet betyr "hovedstad") er verdens nest kaldeste hovedstad om vinteren, bare slått av Ulan Baator. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lett! Kunne i prinsippet gjort det gratis, men noe penger trenger man jo der også for å overleve. Vil uansett gjerne reise dit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hadde for øvirg også bodd i Kazakhstan  i fem år om jeg etterpå fikk en bolig i  Oslo. 

Men ville du tatt i mot 50 millioner kroner om du de neste årene alltid måtta ha ananas på pizzaen? 

Anonymkode: 38fc0...885

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde jeg gjort. Fast adresse der mens jeg reiser på ferie andre steder. 😁

Anonymkode: 1f22e...48a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ginavn skrev:

Ja! Kazakhstan er et moderne land. Vet ikke om jeg overlever vintrene da - Astana (hovedstaden og navnet betyr "hovedstad") er verdens nest kaldeste hovedstad om vinteren, bare slått av Ulan Baator. 

Det ser ikke ut til at det er kaldere enn i Tromsø der om vinteren, og folk overlever jo fint steder i Finnmark der der ofte er 30 minusgrader. 

Anonymkode: 5b3bc...806

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hadde for øvirg også bodd i Kazakhstan  i fem år om jeg etterpå fikk en bolig i  Oslo. 

Men ville du tatt i mot 50 millioner kroner om du de neste årene alltid måtta ha ananas på pizzaen? 

Anonymkode: 38fc0...885

Ja lett! Elsker ananas på pizzaen! 

Anonymkode: 31a55...58b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ikke ut til at det er kaldere enn i Tromsø der om vinteren, og folk overlever jo fint steder i Finnmark der der ofte er 30 minusgrader. 

Anonymkode: 5b3bc...806

Jeg er en frysepinne, og synes Østlandet er for kaldt 😄 Jeg synes rett og slett at vintrene er jævlige og føler jeg er allergisk mot kulde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, høres spennende ut. Pluss 50 mill!!! 

Men ananas på pizzaen.... Den er værre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lett!! Kazakhstan er et moderne land, med nydelig natur. Har vært der én gang, da jeg studerte i Russland. Kjempegøy tur, folka er hyggelige og lett å bli kjent med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Ja. Hadde for øvirg også bodd i Kazakhstan  i fem år om jeg etterpå fikk en bolig i  Oslo. 

Men ville du tatt i mot 50 millioner kroner om du de neste årene alltid måtta ha ananas på pizzaen? 

Anonymkode: 38fc0...885

Ja gjerne 😄 Med 10 millioner på konto årlig kunne man jo tatt seg en del sydenferier 🙈

Hehe ja, den kan man plukke av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, bopera said:

Lett!! Kazakhstan er et moderne land, med nydelig natur. Har vært der én gang, da jeg studerte i Russland. Kjempegøy tur, folka er hyggelige og lett å bli kjent med.

Bra at du er belest og bereist person og ikke tror at Kazakhstan er slik som i Borat filmen. Mange andre henter "kunnskap" om andre land fra amerikanske filmer og serier som bare gjennspeiler amerikanernes vrangforestillinger om hvordan resten av verden ser ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...