Gå til innhold

Veien tilbake fra utmattningssyndrom


Gjest tranedatter

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lest hele tråden, men vil bare minne om at du gir deg selv tid. Tid til å heles, tid til å gå ned i vekt og komme i form, tid til hvile, tid til å nyte. Ikke kjør igang et regime. Bruk tid på å få inn gode vaner. Du trenger ikke mer enn 1-2 økter yoga pr.uke i starten. Når du har kommet inn i dét, kan du bytte ut brød med knekkebrød f.eks. Så sørger du for god døgnrytme, gjerne med en ekstra hvil om du trenger det, eller en liten halvtime hvor du gjør noe du nyter og er ekstra glad i å gjøre. Finn balansen i libet., Men ikke jag på for å komme dit.

Anonymkode: d0e56...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tranedatter
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest hele tråden, men vil bare minne om at du gir deg selv tid. Tid til å heles, tid til å gå ned i vekt og komme i form, tid til hvile, tid til å nyte. Ikke kjør igang et regime. Bruk tid på å få inn gode vaner. Du trenger ikke mer enn 1-2 økter yoga pr.uke i starten. Når du har kommet inn i dét, kan du bytte ut brød med knekkebrød f.eks. Så sørger du for god døgnrytme, gjerne med en ekstra hvil om du trenger det, eller en liten halvtime hvor du gjør noe du nyter og er ekstra glad i å gjøre. Finn balansen i libet., Men ikke jag på for å komme dit.

Anonymkode: d0e56...dea

Takk! Må påminnes om at det tar tid ja! 

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest tranedatter

Liten oppdatering, kanskje av intresse for andre i lignende situasjon.

 

Jobbet tre uker, gikk totalt i veggen igjen. Arbeidsplassen var ikke som leder forespeilet den! Ledelsen veldig uklar og rørete, krøll med arbeidsskjema (alle sitt), etc.

Konklusjon, hør på legen og rehab! Nå er jeg sykemeldt igjen, og planlegger opptrappe forsiktig, med 20% i starten.

 

edit: Jobben viste seg være 91,5% (!) for det var feil i arbeidstiden også...I praksis jobbet jeg 95%. 

Endret av tranedatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...