Gå til innhold

Terroristen som angrep moskeen i bærum er kristen!


Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

1 time siden, Maleficenta skrev:

Du snakker tull nå. Homofile menn nå til dags er veldig opptatt av å beskytte seg selv. Vi lever ikke på 80 eller 90 tallet mer. Når det er sagt, oppdages hiv tidlig og de starter på medisiner, og de er nøye på å ta de, så kan man være frisk med hiv resten av sitt liv. 

Fordi det å ha diabetes er bare fint. Ta en sprøyte så har man ikke det på tankene resten av livet. Å beklager det har man : 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din tøyse"religion" eller kult/sekt er ubetydlig, milliarder trur på en av de abrahamittiske religionene. Hvem som kaster bort tiden er lett å se.

Anonymkode: e9127...065

1*DUUjxfoXYPwMUMmMwLUDAA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2019 at 8:25 AM, Ikke ta imot jesus said:

Det er sannsynligvis bibelen som forverret hans hat mot muslimene. Noe må gjøres for å få en stopper for dette, både han her og breivik var kristne og følger bibelen.... 

Kopi fra teksten i vg: 

"Kvinnen forteller at mannen også ble kristen og begynte å lese bibelen i løpet av skoleåret, og at han ofte satt på biblioteket.

– Jeg tror det at han leste bibelen forverret ting, for han ble helt oppslukt av den og forsvant mer og mer inn i en slags boble."

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Wbxn6G/medelever-var-bekymret-for-siktedes-holdninger-jeg-skjoente-at-noe-saant-kunne-skje?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Da betyr det at religion er problemet, og ikke hvite menn som noen prøver å påsta.

Da betyr det at religion skaper terrorister, og all religion burde forbys. Islam skaper ekstremister og terror, og kristendommen skaper ekstremister og terror. Hovedproblemet er da isåfall ikke høyreekstremisme i seg selv, men høyreekstreme kristne.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såvidt jeg vet er ikke Valhall en del av den kristne tro heller..? Trodde det var norrøn mytologi.. Er han kristen eller tror han på norrøn mytologi? 

Anonymkode: f7d29...b5d

Han shopper tydeligvis fra forskjellige trosretninger, det eneste som er sikkert er at han er nedsnødd og har gitt berettiget kritikk av islam en bjørnetjeneste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det må bli slutt på dette.

Finne hva som trigger disse, og jobbe ut fra årsaken, med å finne effektive tiltak. 

Anonymkode: e24ef...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo ulike tolkninger av bibelen. Det finnes en stor gruppe kristne som er imot at raser skal blandet/innvandring.

Her må du nesten legge ved dokumentasjon. Kristendommen sier ingenting om hudfarge eller "raseblanding", så hvis noen som anser seg selv som kristne har slike ideer så er det på tross av Bibelen og ikke pga av den. 

Anonymkode: d6189...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som helst godhet i kristendommen

En stor mengde hadde samlet seg for å steine en kvinne som hadde vært utro, da sa Jesus, Den som er uten synd kan kaste den første sten. Mengden løste seg opp, og kvinnen fikk gå med Jesus ord, Synd ikke mer. Dette var på en tid hvor steining var vanlig, men Jesus gikk imot dette Dette lille eksempelet er et eks på Jesus sin godhet. 

Anonymkode: d6189...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Såvidt jeg vet er ikke Valhall en del av den kristne tro heller..? Trodde det var norrøn mytologi.. Er han kristen eller tror han på norrøn mytologi? 

Anonymkode: f7d29...b5d

Om han har noen religion i det hele tatt, vil jeg tippe han er odinist i likhet med Breivik. Eventuelt shopper han et sitat her og en anekdote der, for å skru sammen en egen måte å se verden på.

Anonymkode: d9602...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Kallis92 said:

Jeg er ikke mot homofili. Miljø basert på om folk er gode er jeg for. Men jeg synes det burde blitt mer varsel om Anal sex risikoen, på lik måte at alkohol fører til fylleproblemer eller røyking til lungebetenelse. Anal sex har høyest risiko for HIV/AIDS. Og unge menn generelt bryr seg ikke og får AIDS. Min konspirasjonsteori er at jenter som flest støtter det vil at menn skal dø ut sånn at de kan ta over samfunnet.

https://www.cdc.gov/hiv/risk/analsex.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Bugchasing#Research

( They explored the emerging trend of gay men who eschew condoms and the development of a barebacking subculture. They also noted through their qualitative research that some barebackers were in search of HIV. )
Om du lurer på om kondomer fungerer på homoseksuelle menn. Ja og nei, det er mer risikabelt fordi anal hullet er ikke lett å trenge igjennom. Så kondomen er lettere å rive i stykker enn i et vaginalt ett som bare slimmer igjennom. Lesbisk sex har vel minst risiko "vel hvis gjort rett iallfall"

Men generelt er jeg pro gode intensjoner. Jeg støtter ikke LHBT som politisk organisasjon fordi det er mye forskrudd med det. Eksempel er å kjønnslemleste unger før 18 år. Fordi de har en seksuell identitet. Om vi vet om det er ekte eller fantasi har vi ikke peiling på. Jeg synes det er rent barnemishandling.. men dette tillater vi er helt sykt. Generelt om man er 18 år vil jeg heller ikke anbefale transseksualisme fordi å kødde med kroppssystemet høres bare ut som en sykt dårlig ide og vil ødelegge det du er naturlig født med.

Men som sagt jeg er ikke tilhenger av abrahamsreligionene fordi jeg tror det ble laget utifra forbitring (engelsk: spite) og ikke sannhet. Om du ser på historien og verdiene til de.  Og den ekte sannheten er Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap.

Men når det kommer til slikt. Så kan man ikke si at noe så sykt kan bli tilatt. Å drepe folk bare for å vise kjærlighet, du vet ved å spre HIV og AIDSEN videre og kjønnslemleste folk fordi en politisk sex organisasjon gir sin konsent. Det er jeg ikke ok med, iallfall bør det bli mer opplyst. Jeg er derimot imot å politifisere hvem du er lag med.. Som religiøse dogmatiske innbilske folk i abrahamsreligionene gjør eller gjorde før i tiden.

Ingenting av dette er det minste relevant for om homofili er medfødt.

Anonymkode: f342d...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Han har rett i akkurat det.

Anonymkode: 2ceb6...54b

Flere som vil flagge at de blåser i forskning og i stedet synser seg til svar som passer med dogmene de følger? Det er bare å si ifra.

Anonymkode: f342d...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her må du nesten legge ved dokumentasjon. Kristendommen sier ingenting om hudfarge eller "raseblanding", så hvis noen som anser seg selv som kristne har slike ideer så er det på tross av Bibelen og ikke pga av den. 

Anonymkode: d6189...05d

Da måtte jeg delt facebook innlegg fra noen ledere og medlemmer av disse gruppene, noe jeg ikke har lov til. Ett eller annet sted må de jo ha fått det fra. De mener at i eks Norge skal det være etniske Norske og heller hjelpe folk i hjemlandet sitt. De er jo ikke rasistiske, men mener raseblanding ikke er bra. Visjon Norge er sterkt imot innvandring blant annet.

Når skytingen i moskeen skjedde holdt de kjeft. Ikke et ord. Mens de legger ut i hytt og pine andre nyheter med kommentarer. Ganske stygge kommentarer. Eks Greta Thunberg hetser de mye. 

Man skal være rimelig hjernevasket eller mindre intelligent for å tro på noe slikt som bibelen. 

Anonymkode: fa668...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En stor mengde hadde samlet seg for å steine en kvinne som hadde vært utro, da sa Jesus, Den som er uten synd kan kaste den første sten. Mengden løste seg opp, og kvinnen fikk gå med Jesus ord, Synd ikke mer. Dette var på en tid hvor steining var vanlig, men Jesus gikk imot dette Dette lille eksempelet er et eks på Jesus sin godhet. 

Anonymkode: d6189...05d

I det store og hele er ikke kristendommen, ei heller de fleste andre religioner, noe som tilfører mennesker noe godt. Så mye grusomt som har skjedd og de bare skylder på religionen sin. Forkastelig. Samfunnet hadde vært mye bedre uten religion. 

Anonymkode: fa668...170

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da måtte jeg delt facebook innlegg fra noen ledere og medlemmer av disse gruppene, noe jeg ikke har lov til. Ett eller annet sted må de jo ha fått det fra. De mener at i eks Norge skal det være etniske Norske og heller hjelpe folk i hjemlandet sitt. De er jo ikke rasistiske, men mener raseblanding ikke er bra. Visjon Norge er sterkt imot innvandring blant annet.

De har ihvertfall ikke fått det fra den kristne Bibel. Det vil alltid være fanatikere, men de er nok et ekstremt lite mindretall her i Norge. 

Anonymkode: d6189...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 14.8.2019 den 19.23, Kallis92 skrev:

homoseksualitet er ikke medfødt. Det er bare propaganda laget av LHBT (LGBT) som er en politisk gruppe. Der de bruker selektiv vitenskap for å bekrefte deres syn.

Det som er sant er at seksualitet er mental tilstand. Du er født i et spektrum som deg. Hvis du tenner på sokker så er det en del av det. Du er ikke magnifisert til å like Markus eller slikt tull. Det er bare tull. Med den logikken er du født til å elske kuer også. Bare uobjektivt tull. Det er ikke et valg eller medfødt. Mental tilstand er hva det er.

Det som er medfødt derimot er heteroseksualitet, siden det er det naturen teknisk sett vil at du skal gjøre. Få avkom. Alt det andre er bare en del av deg.

Synd bare de ikke kan si det bare pga sinte "JEG HAR KJÆRLIGHET" mobben lol.

Oh Lord.. Dine innlegg bærer preg av en person som har et ekstremt ulogisk syn på verden har jeg observert. Gjetter på at du er religiøs...

Anonymkode: 0a2c2...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Har han selv sagt at han ble kristen, eller er det en slutning denne kvinnen trakk fordi han tilbrakte mye tid på biblioteket med å lese bibelen?

Anonymkode: d9602...c3e

Da han gikk på folkehøyskolen var han ofte med på møter i Læstadiadadkirken eller hva den nå heter. 

Anonymkode: 0a2c2...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke det nye testamentet eller ? Jesus tok på seg dine synder for deg . Ja han er kristen om han tar imot Jesus i sitt hjerte .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AlkoMann skrev:

Kan du ikke det nye testamentet eller ? Jesus tok på seg dine synder for deg . Ja han er kristen om han tar imot Jesus i sitt hjerte .

Det har har i hver fall ikke han her gjort. Da ville han hverken drept eller hatet.

Anonymkode: 2ceb6...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har har i hver fall ikke han her gjort. Da ville han hverken drept eller hatet.

Anonymkode: 2ceb6...54b

Du har jo ikke skjønt poenget. Hat er en jordisk og menneskelig følelse akkurat som kjærlighet . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AlkoMann skrev:

Du har jo ikke skjønt poenget. Hat er en jordisk og menneskelig følelse akkurat som kjærlighet . 

Det er du som ikke har skjønt hvordan en som er frelst tenker. Man ser helt annerledes på ting da, og vil ikke tillate seg å hate andre mennesker.

Anonymkode: 2ceb6...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som ikke har skjønt hvordan en som er frelst tenker. Man ser helt annerledes på ting da, og vil ikke tillate seg å hate andre mennesker.

Anonymkode: 2ceb6...54b

Hva vet du om det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...