Gå til innhold

Terroristen som angrep moskeen i bærum er kristen!


Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Ishm skrev:

Da er vel alle terrorister syke mann da? 

Terrorister er i allefall ikke mentaøt friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.8.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Det er så oppsiktsvekkande at nå sier flere at man ikke skal definere ham som hvit, som terrorist eller kristen. Men når en som er muslim har utøvd terror, så handler det om muslimer og islam. Ser ikke folk den syke ironien her?

Så jo, det er mange ekstreme kristne som mener at islam er antikrist sitt verk, dere er bare veldig lite opplyste. I en setting sto kristne rundt noen muslimer for at de skulle få be i fred på en offentlig plass, og dette sa jeg til andre kristne at var en god ting. Det jeg fikk tilbake var at jeg måtte gå i tenkeboksen for å skjønne hva jeg ville beskytte! Så joda, kristne kan være ganske så ekstreme. Syns folk må bli mer opplyst om det. Veldig mange kristne fordømmer islam, skjønn det! 

Så er det de gode kristne, akkurat som det er gode muslimer. Nå må folk lære seg å være rettferdige og objektive. 

Anonymkode: a0c8e...a68

De er begge feil så ikke akkurat slik at det spiller noen rolle.

Men NPC foreldre vil skape denne form for institusjon og barn vil bli nye NPCs så vil de få NPC barn som vil også lage mer NPCs.

Så ja.

Abrahamsreligioner er alle falske og var laget utifra (engelsk: spite) og ikke sannhet om du ser historien og verdiene i de. Den ekte sannheten er en ny religiøs kult jeg laget. Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap, problem løst.

NPC1.png

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 8.25, Ikke ta imot jesus skrev:

Det er sannsynligvis bibelen som forverret hans hat mot muslimene.

Hvordan kan det være mulig? Muslimer er ikke nevnt med et ord i Bibelen. 

Anonymkode: d6189...05d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan kan det være mulig? Muslimer er ikke nevnt med et ord i Bibelen. 

Anonymkode: d6189...05d

Spørsmålet må du stille til de som radikaliserte terroristen. Logikk og fakta er ikke deres stryke.

Anonymkode: 0c15d...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Og hvem er disse kristne menneskene som dreper hver eneste dag? 

Anonymkode: d6189...05d

Her i Norge og overalt i verden - vanlige krimineller, terrorister, og militære.

Anonymkode: 0c15d...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De samme gjelder alle terrorister. Det er kriminelle. Terrorister fra din religion er ikke "bedre".

Anonymkode: 0c15d...487

De er ikke fra min religion, en persom som dreper vil aldri være noen kristen uansett. Så enkelt er det.

Anonymkode: e9127...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke fra min religion, en persom som dreper vil aldri være noen kristen uansett. Så enkelt er det.

Anonymkode: e9127...065

Folk som følger abrahamsreligioner tar feil til å begynne med. Så de kaster bare bort tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kallis92 skrev:

Folk som følger abrahamsreligioner tar feil til å begynne med. Så de kaster bare bort tiden.

Din tøyse"religion" eller kult/sekt er ubetydlig, milliarder trur på en av de abrahamittiske religionene. Hvem som kaster bort tiden er lett å se.

Anonymkode: e9127...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her i Norge og overalt i verden - vanlige krimineller, terrorister, og militære.

Anonymkode: 0c15d...487

Altså dreper de ikke pga sin tro, de dreper på tross av den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ishm skrev:

Da er vel alle terrorister syke mann da? 

Ja absolutt👍

Anonymkode: fb51c...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hvite kristne menn er terrorister, eller terrorist-sympatisører.

Sånn, nå behandlet jeg ham slik vi nordmenn alltid behandler muslimer. Dobbeltmoralismen lenge leve.

Anonymkode: 055a8...0e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ingen kristne som ønsker seg til Valhall.. Dessuten står det jo ingenting om muslimer i den kristne bibelen, for Islam ble grunnlagt flere hundre år etter.

 

Anonymkode: e4443...9fc

Såvidt jeg vet er ikke Valhall en del av den kristne tro heller..? Trodde det var norrøn mytologi.. Er han kristen eller tror han på norrøn mytologi? 

Anonymkode: f7d29...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun mentalt syke mennesker som utfører slike handlinger. Skjønner derfor at mange er sjokkert over at han er hvit og kristen, høyst uvanlig. 

Anonymkode: cac52...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din tøyse"religion" eller kult/sekt er ubetydlig, milliarder trur på en av de abrahamittiske religionene. Hvem som kaster bort tiden er lett å se.

Anonymkode: e9127...065

Hvis alle mennesker hadde fulgt saueflokken, så hadde vi fremdeles levd i huler. Historien er full av mennesker som brøt med det etablerte og gikk sine egne veier, mye tanker og vitenskap har kommet ut av det. I motsetning til det store flertall, de som går i samme spor som alle andre, blir ikke mye vitenskap eller nye tanker utav den konformiteten. 

Anonymkode: d6189...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Historie viser at kristner drepper folk. Hver dag. Du snakker fra din egne fantasier...

Anonymkode: 0c15d...487

Den katolske kirken var ikke kristen. De holdt bibelen vekk fra befolkningen, så de ikke kunne lese selv, og dermed satt kirken med makten. Disse onde lederne var ikke kristne.

Anonymkode: 2ceb6...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis alle mennesker hadde fulgt saueflokken, så hadde vi fremdeles levd i huler. Historien er full av mennesker som brøt med det etablerte og gikk sine egne veier, mye tanker og vitenskap har kommet ut av det. I motsetning til det store flertall, de som går i samme spor som alle andre, blir ikke mye vitenskap eller nye tanker utav den konformiteten. 

Anonymkode: d6189...05d

De største vitenskaplige geniene som har levd har nærmest alle vært kristne eller religiøse. Så du tar feil.

Anonymkode: e9127...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 11.01, Ikke ta imot jesus skrev:

Hva har kristenfolket å si om dette?? 

Like relevant som at en som hevder å være vegetarianer men allikevel spiser kjøtt. En kristen er en som FØLGER Kristi lære (det nye testamente aka de kristne greske skrifter) og en slik handling som dette er stikk i strid med den læren = ikke kristen. Vedkommende må gjerne hevde det men da er vi tilbake til vegetarianeren som allikevel spiser kjøtt... Do the math :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De største vitenskaplige geniene som har levd har nærmest alle vært kristne eller religiøse. Så du tar feil.

Anonymkode: e9127...065

Kilder.? 

Anonymkode: d6189...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, skjerp deg. Blir for dumt å si. Kristen er han ikke, selv om han kanskje sier han er det. Hva skal vi da si om de som sier de er muslimer, men som dreper folk i hopetall om dagen? De kan vel ikke være muslimer, for i følge koranen er det vel heller ikke ok å drepe.. eller? Akkurat som det ikke er lov å drepe i følge bibelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...