Gå til innhold

Anti-innvandring og klimakrise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, TrekStar said:

Global oppvarming og klimaendringer er vel ingen bløff, men greia er det at mange ikke er enig i hva som er årsaken til klimaendringene. Vitenskapen vet ikke hva som er årsaken, dette sa dem også for noen par år tilbake. De årsakene dem har kommet med, til hva som skyldes klimaendringene, er bare spekulasjoner. Ingen vet sikkert hva som har skylden.

Skal Norge og Europa ta imot millioner av flyktninger, så vil samfunnet her bli ødelagt for alltid. Den etniske befolkningen er dem som må lide, og som da faller utenfor.

De vet ihvertfall at man må slutte å hugge ned skogene og gå bort i fra fossilt brensel.

https://tv.nrk.no/program/KOID22009819

Anonymkode: 38a30...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Wagner skrev:

Klima kommer til å påvirke innvandringsmønstre og flyktningstrømmer så de vil bli nært knyttet opp imot hverandre i fremtiden, kanskje om 5 år, 10 år, 50 år. Vi vet ikke enda når det skjer, men om vi fortsetter som før så vil det skje på et eller annet tidspunkt. Om havnivåene stiger litt mer nå som følge av at isen smelter så kan hele Bangladesh oversvømmes. 

Det vil derfor være logisk å anta at de som er imot innvandring vil kjempe for løsninger som kan forhindre at disse klimakatastrofene inntrer.

Du tenker at argumentet ditt blir bedre av å gjenta det? Klassisk nok det. Men det hjelper ikke så veldig. Ingenting faktisk.

Dessuten diskuterer vi verken klimaendringer eller innvandring i denne tråden, men det glemte du?

Poenget mitt står seg godt. Klimaendringer og innvandring er to ulike saker. Man kan fint være mot innvandring uten å gå all-in i klimaalarmismens klør - nettopp fordi sakene ikke henger sammen, de krysser hverandre ikke på noe sted og de påvirker hverandre ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei

Anonymkode: d16db...95a

Du skal få tro hva du vil.

Anonymkode: 988af...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A-hunter skrev:

Du tenker at argumentet ditt blir bedre av å gjenta det? Klassisk nok det. Men det hjelper ikke så veldig. Ingenting faktisk.

Dessuten diskuterer vi verken klimaendringer eller innvandring i denne tråden, men det glemte du?

Poenget mitt står seg godt. Klimaendringer og innvandring er to ulike saker. Man kan fint være mot innvandring uten å gå all-in i klimaalarmismens klør - nettopp fordi sakene ikke henger sammen, de krysser hverandre ikke på noe sted og de påvirker hverandre ikke.

Budskapet må visst gjentas, ja.

Ellers så er det ikke to ulike saker. Om X skjer så utløser det Y. Det er en direkte korrelasjon mellom disse to hendelsene som skisseres av FN og WHO.

Kall det en sommerfugl effekt. Det er viktig å se det store bildet og kartlegge alle konsekvensene som klimakrisen vil skape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar mye tog, og der overhører man de merkeligste samtaler. Siden jeg bor på et lite sted, er det mange av de samme som tar tog samtidig som meg. Helt siden den første skolestreiken for klimaet har jeg lagt merke til et mønster i disse samtalene på toget.

De jeg har hørt snakke negativt om innvandring, utlendinger og muslimer, er de samme som snakker om at global oppvarming ikke eksisterer. Flere av disse folkene har også sagt til dem de snakker med at de forurenser mer nå, kun på trass, fordi global oppvarming ikke er en ting. Det fikk meg til å tenke litt. Eller, det har fått meg til å tenke mye.

Nå skal ikke jeg trykke på knappen som utløser en diskusjon om hvorvidt global oppvarming er en faktisk ting eller ikke, men la oss si at global oppvarming eksisterer. Da vil det etter hvert komme klimaflyktninger oppover mot oss i Norge, og det kommer helt sikkert en del inn over grensene våre. Innvandring er fysjom, global oppvarming er løgn og vi forurenser mer på trass.

 Er ikke det et litt morsomt mønster?

Anonymkode: 988af...340

Kanskje ikke så rart at folk er skeptiske til global oppvarming når du ser hvor mye bullshit som kommer ut av media og fra kjeften til politikerne. I tillegg så ser man at global oppvarming for det meste blir brukt som et politisk verktøy/måte å tjene penger på. Hvordan kan man ta global oppvarming seriøst når det ikke blir behandlet på en konkret måte? Hva faen har bompenger med global oppvarming å gjøre? 

Synes denne tankegangen du snakker om er en ganske logisk kombinasjon, når du tenker på hvor mye bullshit som kommer ut av media/politikerne angåenge innvandring. Folk som klarer å trekke konklusjoner selv i stedet for å la en avis bestemme for seg, har kanskje nå innsett at dette med innvandring er et ganske så forbanna retarda prosjekt som var helt unødvendig. Norge hadde fungert helt flott om du ikke hadde tatt inn en eneste innvandrer, men neida, denne transformasjonen "måtte" skje av en eller annen grunn. Og voila, du har en haug med problemer i samfunnet som overhode ikke trengte å eksistere engang. Kanskje enkelte folk også trekker frem konklusjonen om at hele denne "global oppvarming" driten sannsynligvis er en haug med piss også, når du ser hvor jævla fuckings retarda politikken er her i landet, og hvor totalt upålitelig mediene har vært. og fortsetter å være. Kanskje det ikke er så jævla forbanna RART som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke det et litt morsomt mønster?

Anonymkode: 988af...340

Ikke noe morsommere enn at de som er mest innvandringsvennlige ikke ser ut til å skjønne at å flytte en masse mennesker til et iskaldt høyutslippsland kommer til å mangedoble forurensningen de skaper.

Hilsen en som er innvandringskritisk og skjønner vitenskap godt nok til å se at teorien om den menneskeskapte globale oppvarmingen er tilnærmet ubestridelig.

Anonymkode: c5be0...37e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, TrekStar skrev:

Etter min mening, så utnyttes klimaforandringene, til å ødelegge vår etablerte del av verden, med den hensikt å få i stand en global verdensregjering. De innvandrerne som innvandrer hit, vil ikke ha den samme nasjonalfølelsen som oss, og dem vil være lettere å vippe over til fordel for en verdensregjering. Dem blir da lettere å "forføre", siden dem ikke har den samme tilhørighetsfølelsen en etnisk norsk har.

Hvordan har du kommet frem til noe så absurd? Hvem utnytter klimaforandringene til dette formålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar mye tog, og der overhører man de merkeligste samtaler. Siden jeg bor på et lite sted, er det mange av de samme som tar tog samtidig som meg. Helt siden den første skolestreiken for klimaet har jeg lagt merke til et mønster i disse samtalene på toget.

De jeg har hørt snakke negativt om innvandring, utlendinger og muslimer, er de samme som snakker om at global oppvarming ikke eksisterer. Flere av disse folkene har også sagt til dem de snakker med at de forurenser mer nå, kun på trass, fordi global oppvarming ikke er en ting. Det fikk meg til å tenke litt. Eller, det har fått meg til å tenke mye.

Nå skal ikke jeg trykke på knappen som utløser en diskusjon om hvorvidt global oppvarming er en faktisk ting eller ikke, men la oss si at global oppvarming eksisterer. Da vil det etter hvert komme klimaflyktninger oppover mot oss i Norge, og det kommer helt sikkert en del inn over grensene våre. Innvandring er fysjom, global oppvarming er løgn og vi forurenser mer på trass.

Er ikke det et litt morsomt mønster?

Anonymkode: 988af...340

Har erfart det samme blant mine FB-venner. Alle (altså alle) av mine "venner" som ikke tror på klimaproblemet, er også sterkt i mot innvandring av "fremmede" kulturer. 

Anonymkode: d44cd...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 21.26, Brendan_Fraser skrev:

Kanskje ikke så rart at folk er skeptiske til global oppvarming når du ser hvor mye bullshit som kommer ut av media og fra kjeften til politikerne. I tillegg så ser man at global oppvarming for det meste blir brukt som et politisk verktøy/måte å tjene penger på. Hvordan kan man ta global oppvarming seriøst når det ikke blir behandlet på en konkret måte? Hva faen har bompenger med global oppvarming å gjøre? 

Synes denne tankegangen du snakker om er en ganske logisk kombinasjon, når du tenker på hvor mye bullshit som kommer ut av media/politikerne angåenge innvandring. Folk som klarer å trekke konklusjoner selv i stedet for å la en avis bestemme for seg, har kanskje nå innsett at dette med innvandring er et ganske så forbanna retarda prosjekt som var helt unødvendig. Norge hadde fungert helt flott om du ikke hadde tatt inn en eneste innvandrer, men neida, denne transformasjonen "måtte" skje av en eller annen grunn. Og voila, du har en haug med problemer i samfunnet som overhode ikke trengte å eksistere engang. Kanskje enkelte folk også trekker frem konklusjonen om at hele denne "global oppvarming" driten sannsynligvis er en haug med piss også, når du ser hvor jævla fuckings retarda politikken er her i landet, og hvor totalt upålitelig mediene har vært. og fortsetter å være. Kanskje det ikke er så jævla forbanna RART som du skal ha det til.

Hei, når sa jeg at det var "så jævla forbanna rart"? Jeg skrev at jeg syntes det var et litt morsom mønster, ikke at det var rart eller en rar tankegang. Jeg forstår godt hvorfor flere tenker på den måten, og jeg er helt enig i at media er en god grunn til det. Media dekker for eksempel ikke solskinnshistorier fra barnevernet og om muslimer, bare de fæle sakene, og da er det ikke rart at man med en gang tenker at sånn er det, og sånt er fysjom.

Anonymkode: 988af...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, når sa jeg at det var "så jævla forbanna rart"? Jeg skrev at jeg syntes det var et litt morsom mønster, ikke at det var rart eller en rar tankegang.

Så du impliserer derfor at folk med denne tankegangen er så dumme at det blir "morsomt" for din del? Fordi de ikke deler din personlige mening, som har blitt programmert inn av venstrevridd media/skolesystem? Er folk dumme fordi de ikke stoler blindt på det som de venstrevridde institusjonene og mediene her i landet prøver å programmere inn i folk? Du er klar over at mediene er eid av individer med visse politiske agenda? Det er ikke noe jævla "informasjons-politi" som legger frem nøytral informasjon, hvis det er det du har inntrykk av. 

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår godt hvorfor flere tenker på den måten, og jeg er helt enig i at media er en god grunn til det. Media dekker for eksempel ikke solskinnshistorier fra barnevernet og om muslimer, bare de fæle sakene, og da er det ikke rart at man med en gang tenker at sånn er det, og sånt er fysjom.

Impliserer du at media feilinformerer folk så mye at enkelte begynner å være kritiske til informasjonen som blir presentert, eller at folk har disse "morsomme" meningene fordi at de former meningene sine ut ifra det som står i media (og du mener derfor at mediene er innvandringsfiendtlige?!). Hvis du impliserer sistnevnte, må du virkelig være syk i hodet.

Har du tatt en titt på avisoverskriftene i det siste? Etnisk norsk/hvit mann begår terror, la mediene vekt på (før gjerningsmannen ble identifisert). Har du noen gang lest følgende overskrift i avisen: "innvandrer begår terror" eller "2. generasjons-innvandrer begår terror"? Hvis det faktisk er tilfellet, vil det kun stå "norsk statsborger begår terror". Agendaen kunne ikke ha vært mer gjennomskubar. 

Mediene setter muslimer i et negativt lys?! Det eneste jeg ser om dagen er at mediene setter muslimer i offerrollen. Hvis du er uenig i dette må du mangle øyne dine eller noe sånt. Kan du gi ett eneste eksempel på hvor massemedia her i landet dekker en "fæl" muslimsak? 

Så du kaller disse meningene du overhører for "morsomme". Vel, vet du hva jeg ser for meg når jeg leser hva du skriver? En tulling som stoler blindt på autoritet, og ikke kan forme sin egen mening om ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Brendan_Fraser skrev:

Så du impliserer derfor at folk med denne tankegangen er så dumme at det blir "morsomt" for din del? Fordi de ikke deler din personlige mening, som har blitt programmert inn av venstrevridd media/skolesystem? Er folk dumme fordi de ikke stoler blindt på det som de venstrevridde institusjonene og mediene her i landet prøver å programmere inn i folk? Du er klar over at mediene er eid av individer med visse politiske agenda? Det er ikke noe jævla "informasjons-politi" som legger frem nøytral informasjon, hvis det er det du har inntrykk av. 

 

Impliserer du at media feilinformerer folk så mye at enkelte begynner å være kritiske til informasjonen som blir presentert, eller at folk har disse "morsomme" meningene fordi at de former meningene sine ut ifra det som står i media (og du mener derfor at mediene er innvandringsfiendtlige?!). Hvis du impliserer sistnevnte, må du virkelig være syk i hodet.

Har du tatt en titt på avisoverskriftene i det siste? Etnisk norsk/hvit mann begår terror, la mediene vekt på (før gjerningsmannen ble identifisert). Har du noen gang lest følgende overskrift i avisen: "innvandrer begår terror" eller "2. generasjons-innvandrer begår terror"? Hvis det faktisk er tilfellet, vil det kun stå "norsk statsborger begår terror". Agendaen kunne ikke ha vært mer gjennomskubar. 

Mediene setter muslimer i et negativt lys?! Det eneste jeg ser om dagen er at mediene setter muslimer i offerrollen. Hvis du er uenig i dette må du mangle øyne dine eller noe sånt. Kan du gi ett eneste eksempel på hvor massemedia her i landet dekker en "fæl" muslimsak? 

Så du kaller disse meningene du overhører for "morsomme". Vel, vet du hva jeg ser for meg når jeg leser hva du skriver? En tulling som stoler blindt på autoritet, og ikke kan forme sin egen mening om ting. 

Gi deg. Jeg har ikke sagt at de er dumme, og jeg har heller ikke sagt at tankegangen deres er dum. Heller ikke at tankegangen deres er morsom. Det var MØNSTERET jeg syntes var morsomt. Jeg har heller aldri sagt hva jeg mener om innvandring og global oppvarming. For alt du vet kan jeg være like i mot innvandring som det disse personene jeg har overhørt på toget er.

Og ja, jeg har lest en avisoverskrift i det siste. Ikke bare overskriftene, men også sakene i sin helhet.

Nå bare vrir og vender du på alt jeg skriver og putter inn ting du ikke vet noe om som du føler for. Det er ikke en saklig diskusjon.

Anonymkode: 988af...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Ikke noe morsommere enn at de som er mest innvandringsvennlige ikke ser ut til å skjønne at å flytte en masse mennesker til et iskaldt høyutslippsland kommer til å mangedoble forurensningen de skaper.

Hilsen en som er innvandringskritisk og skjønner vitenskap godt nok til å se at teorien om den menneskeskapte globale oppvarmingen er tilnærmet ubestridelig.

Anonymkode: c5be0...37e

Folk ser bare det de vil, om det ikke passer inni i bildet deres så er det ikke fakta for dem.

Det ironiske er jo også at de som er fattige får flere barn om de flytter til Norge.

Anonymkode: 7574c...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnet ødelegges av innvandrere og snikislamisering, og verden ødelegges av mennesker. Altså klimaet. 

Ser du? Går an å mene to ting samtidig :)

Anonymkode: c379f...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye manglende logikk ute å går.

De som klager på kutt i velferd, økende forskjeller og barnefattigdom er de samme som ønsker mest mulig innvandrere uten utdanning/uten jobbmuligheter med mange barn.

Feminister på venstresiden går i tog for at flest mulig unge menn fra de Værste patrialske samfunn skal få opphold i Norge. Så klager de på at man ikke kan gå trygt ute på kvelden. Pga av menn??

At folk ikke forstår konsekvenser av egne valg er vanlig.

Anonymkode: 696ee...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye manglende logikk ute å går.

De som klager på kutt i velferd, økende forskjeller og barnefattigdom er de samme som ønsker mest mulig innvandrere uten utdanning/uten jobbmuligheter med mange barn.

Feminister på venstresiden går i tog for at flest mulig unge menn fra de Værste patrialske samfunn skal få opphold i Norge. Så klager de på at man ikke kan gå trygt ute på kvelden. Pga av menn??

At folk ikke forstår konsekvenser av egne valg er vanlig.

Anonymkode: 696ee...6f4

ja er ikke mye logikk ute å går akkurat.

Fra en kvinne .

Anonymkode: 7574c...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...