AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Tar daglig tilskudd av magnesium for å unngå vonde leggkramper som gjerne kommer om natten. Det har funket gull, men hører så veldig forskjellige i forhold til dette med rier. Noen sier det er riehemmende og kan utsette fødselen, andre sier at dette er i så lav dose at det ikke virker ikke på når fødselen starter. Noen med erfaringer her? Vil jo ikke gå overtid fordi jeg tar tilskudd lenger enn jeg burde, men vil heller ikke ha ømme legger og dårlig søvnkvalitet helt unødvendig. Anonymkode: 0d513...7a9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Vanlig dose vil ikke ha innvirkning på riene. Anonymkode: 67787...3c1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 Det har nok ingen sammenheng,jeg tok anbefalt dose hele svangerskapet og fikk 2 uker før termin i første svangerskap. Gang nr.2 trengte jeg ikke magnesium,og gikk en uke over termin. Aldri hørt noe om det før heller. Hadde nok vært kjent dette hvis det var tilfelle. Hvor har du hørt det? Anonymkode: fb74e...9e1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har nok ingen sammenheng,jeg tok anbefalt dose hele svangerskapet og fikk 2 uker før termin i første svangerskap. Gang nr.2 trengte jeg ikke magnesium,og gikk en uke over termin. Aldri hørt noe om det før heller. Hadde nok vært kjent dette hvis det var tilfelle. Hvor har du hørt det? Anonymkode: fb74e...9e1 Var en venninne som fikk beskjed at fastlegen om å slutte når termin nærmet seg, men det er en god del år siden. Vet også at magnesium blir gitt der det er fare for prematur fødsel, men det er jo helt sikkert i mye høyere doser enn de du får I tilskudd fra apoteket. TS Anonymkode: 0d513...7a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå