Gå til innhold

Eid:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som kristne, hvordan forholder dere dere til Eid? Tar dere noen hensyn i såfall hvilke hensyn da? :) 

 

Anonymkode: 3996e...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff nei. Forholder meg til det som er. La de styre på. Men dette er Norge. Orker ikke sånn jallagreier. Ofre geiter for å hedre han som ofra sønnen sin som bevis på at han trodde på guden sin. Og alt handler om hat eller drap som å bevise noe eller vise forakt/respekt. Ikke kommet annet enn krig ut av d.  Neitakk 

Anonymkode: a761a...cd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forholder meg helt nøytralt til Eid.

Anonymkode: e6602...f87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff nei. Forholder meg til det som er. La de styre på. Men dette er Norge. Orker ikke sånn jallagreier. Ofre geiter for å hedre han som ofra sønnen sin som bevis på at han trodde på guden sin. Og alt handler om hat eller drap som å bevise noe eller vise forakt/respekt. Ikke kommet annet enn krig ut av d.  Neitakk 

Anonymkode: a761a...cd1

Ok. Så du tar ingen hensyn nei. Nei daså. 

Anonymkode: 3996e...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forholder meg helt nøytralt til Eid.

Anonymkode: e6602...f87

Oki. Så du er ikke ekstra stille, går i smug og sånt for å unngå det slik noen gjør?

Anonymkode: 3996e...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oki. Så du er ikke ekstra stille, går i smug og sånt for å unngå det slik noen gjør?

Anonymkode: 3996e...75f

Nei, oppfører meg helt vanlig. Som jeg alltid gjør.

Anonymkode: e6602...f87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som kristne, hvordan forholder dere dere til Eid? Tar dere noen hensyn i såfall hvilke hensyn da? :) 

 

Hvilke hensyn skal jeg ta?

Har ingen problemer med at folk velger å tro på religioner, men hvorfor skal det påvirke mitt liv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som kristne, hvordan forholder dere dere til Eid? Tar dere noen hensyn i såfall hvilke hensyn da? :) 

 

Anonymkode: 3996e...75f

Hvilke hensyn tenker du på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Absurdah skrev:

Geiter faktisk... Den var ny

Søk d opp. D er faktisk sant

Anonymkode: a761a...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr det som pesten. På samme måte som jeg skyr religionen det kommer fra.

Anonymkode: 28758...701

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søk d opp. D er faktisk sant

Anonymkode: a761a...cd1

Trenger ikke å søke det opp.. Sau/lam ja, geit? Ikke hørt før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen blitt eid i online.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff nei. Forholder meg til det som er. La de styre på. Men dette er Norge. Orker ikke sånn jallagreier. Ofre geiter for å hedre han som ofra sønnen sin som bevis på at han trodde på guden sin. Og alt handler om hat eller drap som å bevise noe eller vise forakt/respekt. Ikke kommet annet enn krig ut av d.  Neitakk 

Anonymkode: a761a...cd1

De religionene er falske. Og geit burde blitt forbudt fordi det er ekkelt , geiter er så stygge dyr, geite melk er enda kvalmere nesten.

Men abrahamsreligioner er alle falske. Fordi den ble laget utifra forbitring (engelsk: spite) og ikke sannhet. Om du ser historien og verdiene i de, fordi hva om man havnet i helvete for å promotere noen av verdiene i de, hva da?. Den virkelige sannheten er Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap, en ny religiøskult jeg laget

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Kallis92 skrev:

Har noen blitt eid i online.

De religionene er falske. Og geit burde blitt forbudt fordi det er ekkelt , geiter er så stygge dyr, geite melk er enda kvalmere nesten.

Men abrahamsreligioner er alle falske. Fordi den ble laget utifra forbitring (engelsk: spite) og ikke sannhet. Om du ser historien og verdiene i de, fordi hva om man havnet i helvete for å promotere noen av verdiene i de, hva da?. Den virkelige sannheten er Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap, en ny religiøskult jeg laget

Mye sykt her og ser jeg

Anonymkode: a761a...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ønske mine muslimske venner og bekjente god feiring. I dag stod jeg utenfor en moske med skilt som sa #tryggibønn

Anonymkode: 17e7b...408

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye sykt her og ser jeg

Anonymkode: a761a...cd1

Geiter er ikke søte. De har geiteskjegg men ser ikke maskuline ut. Skjegg gjør ikke personen maskulin, bygger ikke noe på kroppen, er bare hår bare. Derfor Arnold er sterk og en geit er ganske hornete og ekkelt dyr med sikkel.

Geit er kanskje det dummeste ideen å forgude, av folk på et område, vet bare ikke om noe verre dyr enn geit. Ville heller valgt noe bedre som en ku. En ku har iallfall et morsomt careface tryne.

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Kallis92 skrev:

Geiter er ikke søte. De har geiteskjegg men ser ikke maskuline ut. Skjegg gjør ikke personen maskulin, bygger ikke noe på kroppen, er bare hår bare. Derfor Arnold er sterk og en geit er ganske hornete og ekkelt dyr med sikkel.

Geit er kanskje det dummeste ideen å forgude, av folk på et område, vet bare ikke om noe verre dyr enn geit. Ville heller valgt noe bedre som en ku. En ku har iallfall et morsomt careface tryne.

Lang kø i psykitrien om dagen?

Anonymkode: 3860c...32c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lang kø i psykitrien om dagen?

Anonymkode: 3860c...32c

Hvordan går det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Kallis92 skrev:

Hvordan går det der :)

Det må nesten du svare på, men tøyset du kommer med om sekten din

Anonymkode: 3860c...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen religiøs mann og tror ikke på oven, men har heller ingen problemer med muslimer som feirer eid i Norge og praktisere sin religion. Det er når de skal styre, bestemme og snakke ned kristne og snakker nedsettende om "lettkledde" kvinner, og skal belære oss om vår levesett og gir hav av kritikk. 

Ellers får de bare hygge seg i feiringen av eid og jeg håper det var en fin feiring til tross for nesten angrepet nå for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...