Gå til innhold

Kvinner må bare akseptere og godta å bli voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det tar fra deg ALT, livsglede, seksuell lyst, tilliten til andre mennesker, for å nevne noe..

Og prosessen rundt det hele er helt for jævlig bare, ja!

Klem til deg barbent..♥️

Anonymkode: 691ba...2bf

❤️❤️❤️takk, jeg gikk jevnlig til psykolog i flere år, går fremdeles når tunge stunder melder seg, unner ingen å oppleve noe slikt.

Jeg har fått skader som aldri vil bli bra, men som jeg har lært å leve med

Masse klemmer tilbake til deg❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, waco said:

Hvorfor spør du meg? Jeg liker ikke å ligge med damer jeg ikke kjenner jeg. Ihvertfall ikke på fylla. Mine forhåndsregler er enkle, - sove i min egen seng, ikke erte opp folk jeg ikke kjenner, ikke drikke sånn at jeg ikke har kontroll, ikke spise hyppere for å legge meg senga til "homo-degos-emanuel" dersom jeg vil sove i fred, - holde meg for meg selv, unngå tilnærmelser til andre folk, - vise folk at jeg avskyr nye bekjentskaper, være like dust mot folk i virkeligheten som på kvinneguiden, - det er mange ting som gjør at jeg unngår å havne i situasjoner hvor det blir misforståelser.

Jeg har aldri skjønt hvorfor en mann skal forgripe seg på en kvinne. Dersom han er lur så legger han seg til å sove istedet så kan heller hun begynne å klå på han.

Du da, kan ikke du fortelle litt om hvor frisk og rask du føler deg når du tenker på de fæleste og motbydeligste straffer du kan forestille deg for han mannen som voldtok deg? Og hvorfor gjorde han det? Var han forelsket? Var han slem? Hva skjedde her lissom?

Like lite som jeg skjønner menn som voldtar kvinner, - forstår jeg mennesker som finner mening og trøst i å tro at straff kurer voldtektangst.

 

Spør deg pga svaret ditt her!

Har aldri skjønt hvorfor menn voldtar kvinner jeg heller?!

Men ja, jeg syns menn(og kvinner som voldtar menn), burde straffes for å totalt ødelegge andre menneskers liv, kun for å dekke sine egne seksuelle behov, eller er det bare greit at de alle fleste slipper unna med det, som rettsystemet er i dag?!

Så langt har det kostet den norske stat, og skattebetalerne, ca 1 million kroner at jeg ble så ødelagt av den voldtekten at jeg ikke har klart å komme tilbake i arbeid igjen ..

Anonymkode: 691ba...2bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi er så altfor mange kvinner, som har det sånn! En god klem til deg, og alt godt..♥️

 

Anonymkode: 691ba...2bf

Tusen takk ❤️ klem og alt godt til deg også ♥️

Anonymkode: 3c23c...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, barbent said:

❤️❤️❤️takk, jeg gikk jevnlig til psykolog i flere år, går fremdeles når tunge stunder melder seg, unner ingen å oppleve noe slikt.

Jeg har fått skader som aldri vil bli bra, men som jeg har lært å leve med

Masse klemmer tilbake til deg❤️

Så utrolig godt å høre at du har klart deg ,tross alt!!♥️

Jobber med å få et liv igjen nå , jeg også, håpet ligger i at mange av oss, som du, har klart det!

Skal klare det jeg også!!

Anonymkode: 691ba...2bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kallis92 skrev:

Kanskje det burde blitt oppfunnet noe for å stoppe det. Men godt spørsmål.. uff

Det var min erfaring også. Mer belastende å anmelde enn om jeg hadde latt være. Fikk aldri fred til å glemme det siden det skulle etterforskes. Angrer på at jeg anmeldte det. Å gå i forhør var som å oppleve alt på nytt.

Jeg skulle ønske pikken på menn som gjorde sånt, falt av automatisk, som om den var kutta av med en giljotin.

Anonymkode: 948de...d68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det var min erfaring også. Mer belastende å anmelde enn om jeg hadde latt være. Fikk aldri fred til å glemme det siden det skulle etterforskes. Angrer på at jeg anmeldte det. Å gå i forhør var som å oppleve alt på nytt.

Jeg skulle ønske pikken på menn som gjorde sånt, falt av automatisk, som om den var kutta av med en giljotin.

Anonymkode: 948de...d68

Helt enig, ta her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var min erfaring også. Mer belastende å anmelde enn om jeg hadde latt være. Fikk aldri fred til å glemme det siden det skulle etterforskes. Angrer på at jeg anmeldte det. Å gå i forhør var som å oppleve alt på nytt.

Jeg skulle ønske pikken på menn som gjorde sånt, falt av automatisk, som om den var kutta av med en giljotin.

Anonymkode: 948de...d68

Ja. Såg en film om det også at de som blir voldtatt generelt ikke gidder fordi det hjelper ikke og kan bare bli flaut bare. Teknisk sett ble voldtaks personen jult litt opp men, men så tapte personen som stoppet det.

Men ja helt sykt å tenke at noen kan være så syk egentlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Så langt har det kostet den norske stat, og skattebetalerne, ca 1 million kroner at jeg ble så ødelagt av den voldtekten at jeg ikke har klart å komme tilbake i arbeid igjen ..

Anonymkode: 691ba...2bf

Ja kanskje hvis vi torturerte eller henrettet mannen så ville du på et magisk vis bli frisk og komme deg tilbake på arbeid igjen - er det litt sånn du tenker? Eller hadde du også blitt frisk ved at han fikk vanlig fengselsstraff? 

Jeg er litt misunnelig på dere som kan bli helbredet av straffelyst og straffegjennomføring. Det er en heldig egenskap kan jeg tenke for meg selv. Da forestiller jeg meg hvor mye lykke dere har når dere fantaserer om pine og lidelser, og hvordan en skadd sjel kan bli rehabilitert bare tanken på at vedkommende blir tatt! Selve det at en person blir fanget er også medisinen som gjør en frisk!

For en egenskap dere har!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er vanlig for kvinner å bli voldtatt, ca 1 av 9 kvinner har blitt voldtatt, tar vi med også med de som har blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn blir tallet mye høyere, og ja det er i aller høyeste grad vanlig at voldtektsmenn slipper unna straff, ca 98 prosent slipper unna straff, så menn kan jo bare kjøre på..? Du kan jo som mann voldta ca. 98 kvinner før du kanskje blir straffet på den 99 ende, sånn er det her i Norge..

Ja, vi kvinner må tydeligvis bare finne oss i å bli voldtatt..

 

Anonymkode: 691ba...2bf

Matten din er dårlig. 

Etter 49 ganger er det 63% for å bli dømt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var min erfaring også. Mer belastende å anmelde enn om jeg hadde latt være. Fikk aldri fred til å glemme det siden det skulle etterforskes. Angrer på at jeg anmeldte det. Å gå i forhør var som å oppleve alt på nytt.

Jeg skulle ønske pikken på menn som gjorde sånt, falt av automatisk, som om den var kutta av med en giljotin.

Anonymkode: 948de...d68

Helt enig, ts her!

Skjønner overhodet ikke hvorfor det anbefales fra politiets side om å anmelde voldtekt, når de likevel bryr seg null og ikke gidder å etterforske det engang!

Tenker at alle fordommer mot kvinner henger igjen i rettssystemet, og at vi kvinner bare må finne i oss alt av dritt fra menn..

Hvor mange kvinner har ikke vært i kontakt med krisesenter, politiet osv, uten å ha blitt tatt på alvor noen steder, for så å ha blitt drept av partner, eks partner..

Så vi kvinner mangler seriøst rettsikkerhet i det norske samfunn, i likhet med i store deler av resten av verden, dessverre..!!

Anonymkode: 691ba...2bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, waco said:

Ja kanskje hvis vi torturerte eller henrettet mannen så ville du på et magisk vis bli frisk og komme deg tilbake på arbeid igjen - er det litt sånn du tenker? Eller hadde du også blitt frisk ved at han fikk vanlig fengselsstraff? 

Jeg er litt misunnelig på dere som kan bli helbredet av straffelyst og straffegjennomføring. Det er en heldig egenskap kan jeg tenke for meg selv. Da forestiller jeg meg hvor mye lykke dere har når dere fantaserer om pine og lidelser, og hvordan en skadd sjel kan bli rehabilitert bare tanken på at vedkommende blir tatt! Selve det at en person blir fanget er også medisinen som gjør en frisk!

For en egenskap dere har!

 

Du er som vanlig fullstendig ufyselig i alle saker som omhandler voldtekt.

Skammer du deg ikke? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, ts her!

Skjønner overhodet ikke hvorfor det anbefales fra politiets side om å anmelde voldtekt, når de likevel bryr seg null og ikke gidder å etterforske det engang!

Tenker at alle fordommer mot kvinner henger igjen i rettssystemet, og at vi kvinner bare må finne i oss alt av dritt fra menn..

Hvor mange kvinner har ikke vært i kontakt med krisesenter, politiet osv, uten å ha blitt tatt på alvor noen steder, for så å ha blitt drept av partner, eks partner..

Så vi kvinner mangler seriøst rettsikkerhet i det norske samfunn, i likhet med i store deler av resten av verden, dessverre..!!

Anonymkode: 691ba...2bf

Ja hva mener du skal til for å kurere din angst mot og bli voldtatt?

Kanskje dødsstraff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Du er som vanlig fullstendig ufyselig i alle saker som omhandler voldtekt.

Skammer du deg ikke? 

Jeg kan spørre deg også da, - hvilken straff skal til for å kurere din angst mot voldtekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, waco said:

Jeg kan spørre deg også da, - hvilken straff skal til for å kurere din angst mot voldtekt?

Jeg har ingen angst. 

Om du ikke skammer deg, bør du det. Tråder hvor mennesker forteller om sine traumer er ikke din arena for å misjonere ditt vanlige søppel.

Du burde vært bannlyst fra slike tråder. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, waco said:

Ja kanskje hvis vi torturerte eller henrettet mannen så ville du på et magisk vis bli frisk og komme deg tilbake på arbeid igjen - er det litt sånn du tenker? Eller hadde du også blitt frisk ved at han fikk vanlig fengselsstraff? 

Jeg er litt misunnelig på dere som kan bli helbredet av straffelyst og straffegjennomføring. Det er en heldig egenskap kan jeg tenke for meg selv. Da forestiller jeg meg hvor mye lykke dere har når dere fantaserer om pine og lidelser, og hvordan en skadd sjel kan bli rehabilitert bare tanken på at vedkommende blir tatt! Selve det at en person blir fanget er også medisinen som gjør en frisk!

For en egenskap dere har!

 

Ja stakkars så synd på den mannen som voldtar kvinner, fordi han har egne problemer, stakkars mann, ja vi bør alltid unnskylde menn pga deres lyster, som de ikke selv har mulighet for å styre, og når de voldtar kvinner må vi fortsette å unnskylde at det skjer, pga deres lyster, som de selvsagt har null skyld over å selv ikke klare å kunne å kunne kontrollere... 

Anonymkode: 691ba...2bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, waco said:

Ja hva mener du skal til for å kurere din angst mot og bli voldtatt?

Kanskje dødsstraff?

Kastrering ville jo fungere bra, så han ikke kan voldta flere enn meg?!

Anonymkode: 691ba...2bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg har ingen angst. 

Om du ikke skammer deg, bør du det. Tråder hvor mennesker forteller om sine traumer er ikke din arena for å misjonere ditt vanlige søppel.

Du burde vært bannlyst fra slike tråder. 

Nå må du slutte å tulle, du skjønner det at jeg misliker voldtekt og overgrep. Det eneste jeg reagerer på er den evinnelige hyllesten etter å øke straffene, - akkurat som at straffe-økning som er et vidunderkur for helbrede samfunnet!

Du behøver ikke å forstå dette her, men jeg begynner å bli ganske lei av at vi ikke søker andre løsninger enn mer politi og høyere straffer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt voldtatt selv for to år siden, politiet anbefalte selvfølgelig å anmelde saken(for å synliggjøre antall voldtatte mht statistikk, og ergo få ekstra ressurser som de likevel aldri bruker på å etterforske slike saker), likevel ble voldtektsmannen ikke avhørt eller konfrontert med min forklaring, han måtte bare inn å fortelle sin versjon av saken, selv om han tidligere også er dømt for seksuell omgang med barn. Etterforskningen var så mangelfull og dårlig at min advokat sendte klage til politiet pga henlagt sak og manglende etterforskning, politiet i tok aldri klagen til etterretning eller sendte den til statsadvokaten som de er pliktig till, de la den bare i en skuff til klagefristen min var gått ut..

Det er en vanvittig stor ekstra belastning å anmelde voltektssaker, hvor stort sett alle voldtektsmenn likevel slipper unna, så hvorfor blir man anbefalt å anmelde, for å få livet ytterligere ødelagt?! Og siden disse sakene i ca 95% av tilfellene ender med at gjerningsmannen slipper lett unna?!

Hvor er egentlig rettssikkerheten i dette landet for kvinner, barn og enkelte menn som blir utsatt for voldtekt og seksuelle overgrep?! 

Anonymkode: 691ba...2bf

Veldig trist å høre om opplevelsen din, TS. Har anmeldt en voldtekt selv, så vet hvor tøft det er. Jeg skal ikke sammenligne med din situasjon for i mitt tilfelle ble det tatt ut tiltale mot ham og han ble dømt. Men jeg skjønner ikke dette med at han ikke var til avhør, men inne og forklarte sin side av saken? Var det ikke et avhør han var i da? 

Men du virker nesten mer sint på politiet enn han som voldtok deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, waco said:

Nå må du slutte å tulle, du skjønner det at jeg misliker voldtekt og overgrep. Det eneste jeg reagerer på er den evinnelige hyllesten etter å øke straffene, - akkurat som at straffe-økning som er et vidunderkur for helbrede samfunnet!

Du behøver ikke å forstå dette her, men jeg begynner å bli ganske lei av at vi ikke søker andre løsninger enn mer politi og høyere straffer.

 

Bare slutt. Ingen vil lese dine innlegg i tråder som disse. At du ikke lærer er én ting - man klandrer ikke idioten for å oppføre seg idiotisk - men at du fortsatt får lov er skammelig for hele KG. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...