Gå til innhold

Var det deilig med hverdag igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit med hverdag igjen ?? Etter flere uker ferie?

Jeg har ferie i 4 uker nå, skal ikke reise ( må spare penger) har ingen anelse av hvordan jeg skal få disse ukene til å gå uten jobb😬

 

Anonymkode: c77d0...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt nydelig! Jeg har satt stor pris på ferien, mer tid med ungene osv. Men fy flate så deilig det er når hverdagen med rutiner kommer igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenke meg ferie hele tiden. 

Anonymkode: 09eb5...310

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! For døgnrytme, midjemål og lommeboka er det helt greit at det er hverdag igjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig med ferie og tid med familie, sove lenge, bruke dagene til det vi vil, somle og kose oss. Blir godt med rutiner igjen og få startet på høstens planlagte prosjekter da, men hadde lett hatt litt mer fri.

Anonymkode: 9f573...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker ferie, skulle gjerne hatt mer. Det var spesielt godt å slippe hverdagslogistikken :) 

Anonymkode: 0cdc7...82a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid deilig med hverdag igjen. Det er jo sånn man vet at man har ferie. ☺️

Anonymkode: a0a4e...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 7 uker (lærer)ferie, men kunne godt hatt flere. Deilig med ferie! Men det skal bli greit med hverdag igjen også. Er tross alt ikke så lenge til høstferien 😅

Anonymkode: 54b5a...612

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt ferie her, men kjenner det skal bli godt med hverdag om en uke 😊

Anonymkode: bdce4...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt mange på jobb som har ferie, det er fortsatt mye turister her og skolen er ikke begynt ennå, så det er nok en uke til det føles helt som hverdag igjen.

Kunne gjerne hatt det slik i mange uker til 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt 7 uker (lærer)ferie, men kunne godt hatt flere. Deilig med ferie! Men det skal bli greit med hverdag igjen også. Er tross alt ikke så lenge til høstferien 😅

Anonymkode: 54b5a...612

Samme her. Det har vært en veldig fin sommer, heldigvis ikke så drepende varmt som i fjor. Begynner på jobb igjen i morgen, men første uka er jo bare planlegging og kurs.

Anonymkode: 8ecf9...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobbet som vanlig i hele sommer men ønsker  ha sommer lenge enda. Fantastisk deilig å komme hjem fra jobb og slange seg på altanen i solen før man griller middag til kvelds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var deilig med hverdag igjen helt til begge ungene fikk spysyken...første uken tilbake i Sfo og barnehage. 😫

Anonymkode: 6df2e...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter en herlig ferie var det veldig godt å komme i gang igjen. Har savnet fredagsfølelsen mest! Gi jernet hele uken for så å rigge seg til i sofaen med tanken om at man kan sove lenge dagen etter. Slike små gleder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Har hatt 7 uker (lærer)ferie, men kunne godt hatt flere. Deilig med ferie! Men det skal bli greit med hverdag igjen også. Er tross alt ikke så lenge til høstferien 😅

Anonymkode: 54b5a...612

Hvorfor har lærere så lang ferie?

Jeg liker best hverdagen og syntes det var godt å komme i gang igjen. Rolige høstdager på jobb er den beste ferien for min del.

Anonymkode: f1c0f...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har lærere så lang ferie?

Jeg liker best hverdagen og syntes det var godt å komme i gang igjen. Rolige høstdager på jobb er den beste ferien for min del.

Anonymkode: f1c0f...f07

Fordi de jobber flere timer i uken enn andre arbeidstakere, og tar derfor ut avspasering på sommeren. Unger har jo ferie, hva skal lærerne gjøre på jobb da? 

Jeg begynner også i morgen. Gleder meg ikke, og skjønner ikke hvor ferien min ble av. 😣

Anonymkode: 20052...c8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Det har vært en veldig fin sommer, heldigvis ikke så drepende varmt som i fjor. Begynner på jobb igjen i morgen, men første uka er jo bare planlegging og kurs.

Anonymkode: 8ecf9...a83

 

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de jobber flere timer i uken enn andre arbeidstakere, og tar derfor ut avspasering på sommeren. Unger har jo ferie, hva skal lærerne gjøre på jobb da? 

Jeg begynner også i morgen. Gleder meg ikke, og skjønner ikke hvor ferien min ble av. 😣

Anonymkode: 20052...c8e

Nei, de jobber ikke mer enn andre arbeidstakere. Det er bare en myte. De kan jobbe på SFO, det er mangel på folk der.

Anonymkode: bbcd2...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt 7 uker (lærer)ferie, men kunne godt hatt flere. Deilig med ferie! Men det skal bli greit med hverdag igjen også. Er tross alt ikke så lenge til høstferien 😅

Anonymkode: 54b5a...612

Flere uker? Dere har de beste vilkårene i Norge, og så trenger dere mer ferie? 

Anonymkode: bbcd2...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...