Gå til innhold

Skal dyrke menneskeorganer ved hjelp av rotter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Sinsiew skrev:

Hvis organene fungerer som de skal, så selvfølgelig.. 

Hva med dyrenes lidelse? Betyr ikke det noe for deg? 

Anonymkode: 81257...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dyrenes lidelse? Betyr ikke det noe for deg? 

Anonymkode: 81257...1e0

Bruker du medisiner som har vært testet på dyr? Sier du nei til cellegift osv? 

Hvis det blir slik at det benyttes embryo hvor utviklingen.stoppes etter 14 dager, og det blir normen, så nei. Det gjør ingen ting for meg. 

Hvis organer min datter f.eks trenger, gros frem ved hjelp av embryo gjør det ingen ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen idioter og stakkars rotter. Nei, er ikke interessert i å støtte dyrs lidelse, og heller ikke i å forlenge livet. Hadde glatt forlatt planeten om jeg fikk organsvikt.

Anonymkode: 4964e...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen idioter og stakkars rotter. Nei, er ikke interessert i å støtte dyrs lidelse, og heller ikke i å forlenge livet. Hadde glatt forlatt planeten om jeg fikk organsvikt.

Anonymkode: 4964e...915

Jeg også! 

Anonymkode: 81257...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Sinsiew skrev:

Bruker du medisiner som har vært testet på dyr? Sier du nei til cellegift osv? 

Hvis det blir slik at det benyttes embryo hvor utviklingen.stoppes etter 14 dager, og det blir normen, så nei. Det gjør ingen ting for meg. 

Hvis organer min datter f.eks trenger, gros frem ved hjelp av embryo gjør det ingen ting. 

Jeg hadde stått over bruk av cellegift, hvis jeg fikk kreft. 

Anonymkode: 81257...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dyrenes lidelse? Betyr ikke det noe for deg? 

 

Nesten alle eller alle medisiner er testet på dyr.

"More than 100 million mice and rats are killed in U.S. laboratories every year. They are abused in everything from toxicology tests (in which they are slowly poisoned to death) to painful burn experiments to psychological experiments that induce terror, anxiety, depression, and helplessness"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir mulig å få større penis tror jeg mange menn vil hoppe på. Men det spørs om damene vil suge en penis som kommer fra en rotte.

Anonymkode: 2a1b7...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka

Nei! Jeg har ikke noe i mot dyretestinger, men jeg klarer ikke tanken på rottedyrking. Rotter er ekle og fulle av bakteria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dyrenes lidelse? Betyr ikke det noe for deg? 

Anonymkode: 81257...1e0

Mennesker er mer verd enn dyr.

Klart dyrs lidelser betyr noe, men ikke så mye at jeg ville ofre eget liv. Og ihvertfall ikke ungenes. Hvis løsningen på en sykdom eller lidelser er å få organer fra en rotte eller et annet dyr vil de fleste akseptere det. I dag hentes jo organer fra fanger i fengsel i enkelte land uten at det fører til de store protester, da er det jo bedre fra dyr. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde stått over bruk av cellegift, hvis jeg fikk kreft. 

Anonymkode: 81257...1e0

Lett å si når du sitter der frisk. 

Når du står ansikt til ansikt med døden blir gjerne prioriteringene anderledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde stått over bruk av cellegift, hvis jeg fikk kreft. 

Anonymkode: 81257...1e0

Deg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Stjernetåka skrev:

Nei! Jeg har ikke noe i mot dyretestinger, men jeg klarer ikke tanken på rottedyrking. Rotter er ekle og fulle av bakteria.

Du er full av bakterier. 

Bakterier er en viktig del av alle levende organismers(og ikke-levende for den saks skyld) overlevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen idioter og stakkars rotter. Nei, er ikke interessert i å støtte dyrs lidelse, og heller ikke i å forlenge livet. Hadde glatt forlatt planeten om jeg fikk organsvikt.

Anonymkode: 4964e...915

Og alle andre sykdomer, siden nært sagt alle medisiner er testet på dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stan skrev:

Lett å si når du sitter der frisk. 

Når du står ansikt til ansikt med døden blir gjerne prioriteringene anderledes. 

Jeg er ikke redd for å dø. Hadde jeg blitt diagnostisert med kreft, hadde jeg takket nei til behandling av kreften. Grunnen er at jeg har ikke noe å leve for, og det hadde vært bedre å dø av kreft enn å hengt seg i garasjen. 

 

Anonymkode: 81257...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Du er full av bakterier. 

Bakterier er en viktig del av alle levende organismers(og ikke-levende for den saks skyld) overlevelse. 

Vi har gode bakterier vi er avhengig av for å leve. Vi trenger også fæle bakterier for å bygge er sterkere immunsystem. Og vi har dødelige bakterier, vi ikke alltid klarer å overleve fra om vi blir infisert av dem. Bakterier er viktig.

 

Anonymkode: 81257...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka
6 minutter siden, Sinsiew skrev:

Du er full av bakterier. 

Bakterier er en viktig del av alle levende organismers(og ikke-levende for den saks skyld) overlevelse. 

 

Og jeg synes den tanken er ekkel og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har gode bakterier vi er avhengig av for å leve. Vi trenger også fæle bakterier for å bygge er sterkere immunsystem. Og vi har dødelige bakterier, vi ikke alltid klarer å overleve fra om vi blir infisert av dem. Bakterier er viktig.

 

Anonymkode: 81257...1e0

Jeg ser ikke helt relevansen til innlegget mitt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke redd for å dø. Hadde jeg blitt diagnostisert med kreft, hadde jeg takket nei til behandling av kreften. Grunnen er at jeg har ikke noe å leve for, og det hadde vært bedre å dø av kreft enn å hengt seg i garasjen. 

 

Anonymkode: 81257...1e0

Det høres jo trist ut. 

Men er det virkelig slik skjønner jeg ikke hvilken forskjell kreften gjør for deg? 

Jeg tenker at meningen med livet er å finne noe som gjør livet meningsfylt. Kanskje vil sykdommen være det som gir deg noe å leve for? Uansett er kreft ingen lett måte å dø på, å dø av kreft er virkelig ikke bedre enn noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...