Gå til innhold

Venninne kuttet meg ut da jeg var syk og på aap, men nå når jeg har kommet igang igjen tar hun kontakt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg har en venninne som virker veldig opptatt av å menge seg med de "riktige" menneskene. Skal bare være med de ressurssterke, og ekstremt opptatt av karriere. Da jeg var så uheldig å bli alvorlig syk hørte jeg etterhvert ingenting fra henne. Jeg prøvde å holde kontakten, men følte meg til slutt bare dum som prøvde å være venninne med en som ikke var interessert lengre.. Jeg var langvarig syk. Hadde bare aap til inntekt og gikk i behandling i flere år. Etterhvert begynte jeg å komme meg igjen. Studerte i utlandet, og har nå en gansk kul jobb i et morsomt miljø hvor det jobber mange kreative sjeler. Nå som jeg er "bra nok" igjen er hun interessert i kontakt. Kjenner jeg får avsmak. Kan nevne at vi begge i utgangspunktet er fra ressurssterke familier. Har kjent hverandre siden vi var små, men da jeg ble "nederst på rangstigen" en periode var det ikke aktuelt med vennskap lengre tydeligvis. Det kan skje den beste. Hva tenker de som er sånn? At de aldri kan bli syke? Hva om hun selv ligger der med sykdom en dag? Hadde hun aldri vært venninne med meg om jeg kom fra en fattig familie? Det hele føles bare ekkelt. Jeg vil ikke ta tilbake en som er venninne med meg på de premissene. Lurer på om jeg skal si noe, eller bare fase henne ut. Æsj. Uspiselig. Nesten så jeg håper sånne mennesker får seg en egen lærepenge med en god dose motgang en vakker dag.  

Anonymkode: 5d8c9...a0b

Gjør det du trenger, dersom det er noe du tenker mye på bør du nok si fra så du kan få det ut av systemet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...