Jump to content
AnonymBruker

Hvordan raskt sile ut kvinner som kun er ute etter pengene dine?!

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg møtte dessverre en sånn dame en gang. Hun forventet blant annet at jeg skulle kjøpe blomster til henne hver gang vi skulle ut på noe. Hvis jeg ikke hadde med noe til henne, så fikk jeg spørsmål om hvorfor ikke. Skulle vi på restaurant, og når vi fikk regningen så spør jeg om vi skulle dele på den eller noe. Så svarte hun "hæ, er du ikke en ordentlig gentleman da? og hun forventet at jeg skulle ta hele regningen hver eneste gang.    

Stakk vi på kino, så ber hun meg kjøpe kino-billetter til oss begge - før hun forsvinner til den lille butikken som selger popcorn, drikkeogså videre. Hun påstod at hun skal kjøpe ting til oss begge. Men når hun dukker opp igjen etterpå, så har hun bare kjøpt EN brus, og en liten kopp med popcorn eller noe. Selvfølgelig ikke interessert i å dele noe som helstsamtidig som JEG selvfølgelig hadde sørget for kino-billetter til oss begge to.Tydeligvis en ordentlig gjerrigknark det der altså: Ekstremt oppsatt på å FÅ FÅ FÅ FÅ FÅ hele tiden. Samtidig som hun selv aldri gav en tøddel tilbake noen gang. 

Anonymkode: 4f411...484

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 8/9/2019 at 9:41 AM, AnonymBruker said:

Anbefaler deg å date NORSKE kvinner! De er noen av de mest selvdrevne kvinnene i verden!

Anonymkode: 2c528...f22

De er like opptatt av penger som andre kvinner. Skjønner ikke hva du mener.

Mitt tips: jug og si du er fattigere enn du egentlig er. Si at du leier boligen din, for eksempel. Mange kvinner ville aldri i livet vært sammen med en som ikke eier. Om de ikke ser på det som et problem at du ikke har råd til å kjøpe, så har du funnet en vinner. 😉

Anonymkode: 30ab6...122

AnonymBruker
På 9.8.2019 den 3.47, AnonymBruker skrev:

Hvis du er gammel nok til å være faren hennes, har mye penger og hun er 10 ganger mer attraktiv enn deg burde varsellampene lyse.

Anonymkode: 83d14...286

Akkurat som spillemaskinene. Jackpot heter det... 

forøvrig så er det ganske mange jenter som går for ressurssterke menn. Spesielt når de er unge men det er en kjent sak at kvinner starter for høyt å senker kravene imens menn øker de. :)

Anonymkode: dddd2...a0e

Pia Sofia
På 9.8.2019 den 3.28, AnonymBruker skrev:

Noen gode råd når man dater, og kun er ute etter et seriøst forhold!?

Kvinner lyger jo ofte så det renner mht sine intensjoner for bare å få seg litt penger!

Er jo fullt mulig å f.eks nekte dem penger de første ca 6 mnd det tar å bli kjent, se hvor lenge de er interesserte uten å få shoppet seg ihjel, men finnes det mer effektive løsninger som gjør at man slipper å kaste bort tid på totalt uinteressante søppel som det, gode ideer?!

Har disse damene noen typiske kjennetegn som gjør at man kan avsløre dem raskt?! Utover helt åpenbare ting..

Og hvor er det størst sjanse for å treffe seriøse damer hen, sånn bortsett fra på jobb eller å ha hobbyer?!

Takk for svar..

Anonymkode: 7ce1e...81b

Har ikke lest alle sidene, men ingen oppegående damer hadde tatt i mot shoppingpenger fra en date, så DET er jo varsellampe nummer EN!

Hvis du har mye penger kan du godt betale for middager ute, men jeg synes egentlig grensen går der! Damer skal ikke koste penger, de må sørge for seg selv!

Jeg hadde faktisk ikke likt om en fyr kastet penger etter meg! Jeg ville følt at han prakket på meg sin livsstil for å bli avhengig av han, og følt meg ufri. For meg er det viktig å velge en mann som jeg kan klare meg uten materalistisk, og det går begge veier. Jeg vil velge og bli valgt for den jeg er.