Gå til innhold

Hvordan raskt sile ut kvinner som kun er ute etter pengene dine?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.8.2019 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Heller ei dame som kun er ute etter pengene dine enn ei dame som er ute etter både pengene dine og kroppen din.

Anonymkode: a4349...d46

Hvordan er det verre?

Anonymkode: 22e18...40a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke at dette bare går en vei. Altså at det bare er slike kvinner som søker seg til deg sånn helt uten videre. Jeg tror at vi tiltrekkes av visse personer og at man har et visst ansvar selv for dette.

Jeg lurer på hvordan du selv fremstiller deg? Er fokuset veldig på det materialistiske og jobb? Gir du uttrykk for at du tjener bra? Noe må det være siden kvinner som er ute etter pengene dine tiltrekkes av deg.

Hva slags kvinner blir du tiltrukket av? Er det kvinner i lavtlønnsjobber og/eller kvinner som er opptatt av det materialistiske? Har de tradisjonelle holdninger der de ønsker at mannen skal betale?

Jeg som ikke er opptatt av det materialistiske og pengene til en mann styrer unna disse som fremstiller seg som at de har mye penger og det har aldri vært et spørsmål eller et problem. Sikkert fordi jeg ser og oppfører meg som en jordnær person.

Anonymkode: b28d3...a07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne. Og merker golddiggers ved en økt interesse og spørsmål vedr formue og eiendommer. Det tar jeg alltid som et rødt flagg.

Anonymkode: f58bb...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 3.28, AnonymBruker skrev:

Noen gode råd når man dater, og kun er ute etter et seriøst forhold!?

Kvinner lyger jo ofte så det renner mht sine intensjoner for bare å få seg litt penger!

Er jo fullt mulig å f.eks nekte dem penger de første ca 6 mnd det tar å bli kjent, se hvor lenge de er interesserte uten å få shoppet seg ihjel, men finnes det mer effektive løsninger som gjør at man slipper å kaste bort tid på totalt uinteressante søppel som det, gode ideer?!

Har disse damene noen typiske kjennetegn som gjør at man kan avsløre dem raskt?! Utover helt åpenbare ting..

Og hvor er det størst sjanse for å treffe seriøse damer hen, sånn bortsett fra på jobb eller å ha hobbyer?!

Takk for svar..

Anonymkode: 7ce1e...81b

Har du litt for lite å gjøre i sommer? 😂😂

Med slike holdninger, lurer jeg på om du kommer lengre enn til date nummer to. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du nekte dem (dine) penger. Hvorfor skulle du gi dem penger i utgangspunktet? Det er kanskje ikke så rart du ender med damer som er ute etter pengene dine hvis du prøver å kjøpe dem.

Finn deg en dame med god utdannelse og jobb så skal du se hun passer sin egen økonomi og bryr seg filla om dine penger. 

Anonymkode: adffa...f28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kjennetegn ved slike damer: De sier ofte at de søker en gentleman. Og at de setter pris på "de små forskjellene" og lignende. 

Anonymkode: da659...acc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med flere over her. Gå etter damer med utdannelse og jobb, ikke bare pent utseende. Da er problemet løst. Og hvorfor i all verden skal du gi ei dame tilgang til pengene dine i det heletatt? med mindre du har et stort behov for å dra på dyre restauranter og dyre turer hele tiden så burde ikke dette være noe problem i det hele tatt. Med andre ord, dette er et problem du selv har skapt med hvordan du fremstår og opptrer.

Anonymkode: 7fb51...759

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det verre?

Anonymkode: 22e18...40a

Penger = 1 ting

Penger + kropp = 2 ting

2 er verre enn 1

Anonymkode: a4349...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs helt på hvordan damer du velger å date. Finnes mange selvstendige damer med jobb,som ikke er ute etter pengene til en mann.

Som f.eks meg,trenger absolutt ingen mann til å forsørge meg,men ønsker selfølgelig en dag å være to om utgiftene. Men kommer aldri til å date en mann kun for penger. Skjønner ikke engang hvordan noen kan utnytte andre mennesker for penger.

Anonymkode: d9b76...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 3.28, AnonymBruker skrev:

Noen gode råd når man dater, og kun er ute etter et seriøst forhold!?

Kvinner lyger jo ofte så det renner mht sine intensjoner for bare å få seg litt penger!

Er jo fullt mulig å f.eks nekte dem penger de første ca 6 mnd det tar å bli kjent, se hvor lenge de er interesserte uten å få shoppet seg ihjel, men finnes det mer effektive løsninger som gjør at man slipper å kaste bort tid på totalt uinteressante søppel som det, gode ideer?!

Har disse damene noen typiske kjennetegn som gjør at man kan avsløre dem raskt?! Utover helt åpenbare ting..

Og hvor er det størst sjanse for å treffe seriøse damer hen, sånn bortsett fra på jobb eller å ha hobbyer?!

Takk for svar..

Anonymkode: 7ce1e...81b

Var ikke kjent med at dette var et utbredt problem, men:

Ikke snakk om hvor mye penger du har.

Ikke bruk penger som et middel for å få henne til å føle seg spesiell, godt likt, eller lignende. De fleste mennesker som ønsker å bli kjent med et annet menneske, er ikke opptatt av å få penger og gaver, de ønsker å gjøre hyggelige ting sammen med denne personen.

En person som bare er ute etter pengene dine vil antakeligvis også være ganske materialistisk av seg, og kanskje ganske opptatt av penger, status, merkeklær og den slags. Det merker en fort på et annet menneske. 

Ellers vil jeg tro at en klassisk golddigger ofte ikke har en seriøs eller fast jobb selv. Om man tjener godt selv, er man kanskje ikke så interessert i å få kloa i andres penger. 

Vel, du kan møte seriøse damer overalt. Tinder er ikke akkurat en gullgruve med en rekke seriøse menn, og jeg vet ikke om det er på samme måte med damene, men jeg vet også at det lønner seg å være litt kritisk i sveipinga. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du blodkopiert en annen tråd?!? Er dette i det hele tatt er reelt problem for deg?? Eller var det bare for å harselere med den andre tråden?? Newsflash: pr 100 golddiggers er det 10 000 menn som kun er ute etter å få dyppa seg!

Anonymkode: 2cd1a...709

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/9/2019 at 3:41 AM, AnonymBruker said:

Anbefaler deg å date NORSKE kvinner! De er noen av de mest selvdrevne kvinnene i verden!

Anonymkode: 2c528...f22

Hele bildet er at de gjerne vil ha egne penger........og dine penger ogsa! 

Anonymkode: 554e1...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
På 9.8.2019 den 3.28, AnonymBruker skrev:

Noen gode råd når man dater, og kun er ute etter et seriøst forhold!?

Kvinner lyger jo ofte så det renner mht sine intensjoner for bare å få seg litt penger!

Er jo fullt mulig å f.eks nekte dem penger de første ca 6 mnd det tar å bli kjent, se hvor lenge de er interesserte uten å få shoppet seg ihjel, men finnes det mer effektive løsninger som gjør at man slipper å kaste bort tid på totalt uinteressante søppel som det, gode ideer?!

Har disse damene noen typiske kjennetegn som gjør at man kan avsløre dem raskt?! Utover helt åpenbare ting..

Og hvor er det størst sjanse for å treffe seriøse damer hen, sånn bortsett fra på jobb eller å ha hobbyer?!

Takk for svar..

Anonymkode: 7ce1e...81b

Med det kvinnesynet bør du straks slutte å date, og innse at forhold ikke er noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo eventuelt vurdere å finne en kvinne med penger? En god karriere er en god plass å starte. Men noe sier meg at du ikke er typen leger, advokater, eller andre karrierekvinner faller for?

Anonymkode: fd8e5...d6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Penger = 1 ting

Penger + kropp = 2 ting

2 er verre enn 1

Anonymkode: a4349...d46

Hæ? 😅

Anonymkode: 22e18...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2019 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor har du blodkopiert en annen tråd?!? Er dette i det hele tatt er reelt problem for deg?? Eller var det bare for å harselere med den andre tråden?? Newsflash: pr 100 golddiggers er det 10 000 menn som kun er ute etter å få dyppa seg!

Anonymkode: 2cd1a...709

Ja samme lurer jeg på?!?

Anonymkode: e603e...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ingen advokat eller lege, men har et par Chanel vesker og en Hermes Birkin. Jeg har spart opp til disse veskene selv. Jeg har solgt unna klær, møbler, vesker og ulike ting samt satt av noe av lønna og bursdagspengene for å få råd til å kjøpe disse veskene. Hvorfor? Fordi alle har ulik smak, og dette er min smak. Jeg eier bare disse veskene og ingenting annet av designerartikler. Ingen fancy sko, kjoler, smykker eller lignende. Jeg shopper sjeldent, bryr meg lite om det er salg eller bare en vanlig lørdag med masse «nyheter» i butikkene. Og hvis jeg skal handle, så gjør jeg det som regel på ferie, og helst når det er salg og jeg kan få tax-refund. Men da selger jeg også unna mye fra klesskapet mitt for å få plass til det «nye». 

Jeg drikker ikke alkohol, sist jeg var på restaurant var i oktober i fjor, jeg handler alltid «billig» mat og tar alltid med matpakke på jobb. Enten om det er tunfisk salat, knekkebrød med ost og kyllingpålegg eller havregrøt med bær. 

Eier en helt ok leilighet, den er noe oppusset og jeg trives i det. Jeg har fine møbler, det har jeg brukt penger på, men jeg kjøper ikke unødvendige malerier, vaser og dill/dall for pynt. Jeg kjøper kun det som skal brukes eller som jeg vet jeg kommer til å beholde for alltid. 

Jeg drar sjeldent på date, og ønsker egentlig helst å dra på en date hvor man «slipper» å bruke penger. Rett og slett fordi jeg syns det er unødvendig. Vil heller gå ek tur i parken, skogen, invitere vedkommende hjem til meg eller vise versa..men fortsatt blir jeg stemplet som golddigger. Skjønner ikke hvorfor? 

Anonymkode: 7b4f2...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Ett kjennetegn ved slike damer: De sier ofte at de søker en gentleman. Og at de setter pris på "de små forskjellene" og lignende. 

Anonymkode: da659...acc

+ som ei svensk ei sa til meg en gang, "jag har sans för det lite lyxiga"      🙄

Anonymkode: 6b2d6...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du blodkopiert en annen tråd?!? Er dette i det hele tatt er reelt problem for deg?? Eller var det bare for å harselere med den andre tråden?? Newsflash: pr 100 golddiggers er det 10 000 menn som kun er ute etter å få dyppa seg!

Anonymkode: 2cd1a...709

Jeg er en av de TS sikter til som han er redd for.

Jeg pleier ofte å møte menn på byen og så bare dra dem på shoppingtur hele natta før jeg forlater dem på morgenen. Treffer mange på Tinder og tar en øl og later som jeg er interessert i dem først, men pleier å få lurt dem med på Høyer på andre eller tredje date. Shopper ofte med flere forskjellige samtidig også, det er jo helt uforpliktende innkjøp. En gang hadde jeg en såkalt gangbang hvor jeg dro med fem menn på Oslo City og fikk dem til å spleise på en brødrister til meg. 

Hvis jeg ikke hadde fått shopping på 6 måneder så hadde jeg forsvunnet fort, så det er egentlig et godt tips. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre veien, jeg er alenemor som lever under fattigdoms grensen, og møter rike og velstående menn som vil jeg skal både kjøpe inn og lage mat til dem, og betjene dem seksuelt i tillegg..

Så dette går vel begge veier, mht utnyttelse tydeligvis, eller?!🤣😂

Anonymkode: e603e...473

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...