Jump to content
AnonymBruker

Hvordan raskt sile ut kvinner som kun er ute etter pengene dine?!

Recommended Posts

AnonymBruker

Noen gode råd når man dater, og kun er ute etter et seriøst forhold!?

Kvinner lyger jo ofte så det renner mht sine intensjoner for bare å få seg litt penger!

Er jo fullt mulig å f.eks nekte dem penger de første ca 6 mnd det tar å bli kjent, se hvor lenge de er interesserte uten å få shoppet seg ihjel, men finnes det mer effektive løsninger som gjør at man slipper å kaste bort tid på totalt uinteressante søppel som det, gode ideer?!

Har disse damene noen typiske kjennetegn som gjør at man kan avsløre dem raskt?! Utover helt åpenbare ting..

Og hvor er det størst sjanse for å treffe seriøse damer hen, sånn bortsett fra på jobb eller å ha hobbyer?!

Takk for svar..

Anonymkode: 7ce1e...81b

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner lyger jo ofte så det renner mht sine intensjoner for bare å få seg litt penger!

Er jo fullt mulig å f.eks nekte dem penger de første ca 6 mnd det tar å bli kjent...

Ja, det er fullt mulig. 

Anonymkode: 22e18...40a

AnonymBruker

Man merker på holdningen og oppførselen. Hvis de er mer interessert i hva du jobber med eller utdannelsen din da er det noe som skurrer

AnonymBruker

Anbefaler deg å date NORSKE kvinner! De er noen av de mest selvdrevne kvinnene i verden!

Anonymkode: 2c528...f22

AnonymBruker

Hvis du er gammel nok til å være faren hennes, har mye penger og hun er 10 ganger mer attraktiv enn deg burde varsellampene lyse.

Anonymkode: 83d14...286

AnonymBruker

Sjekkliste:

1. Understand what a gold digger is, and is not.
  2. Gold diggers drop hints that they're having trouble paying their bills (sometimes they might even ask you directly for a "loan" to tide them over).
  3. When they discuss their financial woes, suggest ways in which the suspected gold digger can make money fast.
  4. Look for a sense of entitlement.
  5. Ask them meaningful questions.
  6. See what questions they ask you.
  7. Search for signs of generosity and gratitude towards you.
  8. Indulge in a pipe dream.
  9. Watch yourself.
  10. Listen to the types of questions you are asked.

https://www.wikihow.com/Spot-a-Gold-Digger

Anonymkode: 48f75...42e

Annonse

AnonymBruker

Men ta i betraktning at noen også ikke direkte et ute etter pengene i seg selv, men en fremtid. 

Jeg vil ha en mann med en jobb og gjerne litt penger i banken, slik at vi to i lag kan realisere hus-drømmen :) og da krever det at begge parter har litt å rutte meg og fast jobb men en grei inntekt

Så noen kvinner kan gjerne ta interesse i jobb, utdanning og slik uten å ha intensjoner om å finne en type «suger-daddy» som kan kjøpe fine ting til dem.

Anonymkode: 96f32...3d6

AnonymBruker

"Sugar daddy" damer er like ille som dickpick gutta om ikke verre.

DP gutta er i hvert fall ute etter dama og ikke hva hun har i lomma

AnonymBruker

Anonymkode: 66cf7...a9c

AnonymBruker

Hvor finner dere kvinner som oppfører seg slik som TS ber om råd til å unngå? 

Virker overhodet ikke vanskelig å unngå. 

Er hun i passende alder i forhold til deg, ikke en babe som "lever" på utseendet, men har egen utdanning og jobb, og dere liker å være med hverandre, så kan jeg ikke se noen grunn til at hun skal være ute etter penger. 

Betaler du deg "opp" i forhold til alder og utseende, så betaler du for det, enkelt og greit. Da er det en nødvendighet for å være interessert for slike kvinner. 

Så du får vel rett og slett prioritere. Enten kvinne i din alder og ditt eget nivå, eller å betale for yngre og/eller langt mer attraktiv enn du selv fremstår når pengene tas av bordet. 

Å få en kvinne langt over din liga uten å betale for det... nei det er ikke realistisk! 

Anonymkode: 73a5f...5e3

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er gammel nok til å være faren hennes, har mye penger og hun er 10 ganger mer attraktiv enn deg burde varsellampene lyse.

Anonymkode: 83d14...286

De såkalte Good digger'ne kommer i alle former og farge. De du minst tror er det er ofte det stikk motsatte 

AnonymBruker

Jeg spør bestandig hva en mann jobber med men fordi jeg har ett krav om at de må ha jobb. Hva slags jobb spiller ingen rolle så lenge de kan ta vare på seg selv. 

Jeg har selv dårlig råd derfor vil det funke dårlig om jeg skulle ha omsorgen for en til. Samtidig ønsker jeg ikke å blande en mann inn i mine økonomiske problemer. De skal jeg fikse selv. 

Jeg hater alt som heter shopping, shopping senter, interiør og alskens dill dall folk skal ha i hjemmene sine... det betyr niks nada for meg. Det er kun materielle ting og har ingen verdi for meg. Penger til god mat og til å skape fine minner derimot er min greie. 

Ja skjønner at menn er obs på golddiggere og det er bra. Har snakket med mange yngre jenter som ser etter en med bra lønn og fet bil😁😁. Så hold på pungen gutter 😂😂😂👍🏻👍🏻

Anonymkode: 99998...d71

Nina1975

Tydelig at du menger deg med spesiell type kvinner. Er ikke vanlig å få penger av en kjæreste. Ikke gi penger før etter 6 mnd?? Hallo. Jeg har nå vært sammen med kjæresten 2-3 år, han tjener tre ganger så mye som meg, jeg har nå aldri fått penger! (Kanskje jeg som menger meg med feil type mannfolk🤔)

Annonse

wintergirl

Hva med å ikke snakke om penger? Ikke vis alt du har av materialisme f.eks? Ha en ekstra bil som mer vanlig og bruk den når du er ute med dem. Ikke snakk om jobb, spør dem så kan du jekke det ned litt. Ikke la alt handle om overflod.

LittDiva

Se på forbruket hennes, og generelt vanene til vedkommende. Er det matpakke på jobb eller utelunsj hver dag? Nyeste telefon? Mye « greier» hjemme?  Satt på spissen.

Min mann har sagt at han så fort at jeg ikke sløser, eller er ute etter pengene hans. Kjøper ikke unødvendige ting, har ingen ekstravagante vaner, tar med middagsrester til jobb, handler på tilbud osv. 

AnonymBruker

Siktet på en kvinne med utdannelse og en jobb som betale ca like mye som meg selv. Da forsvinner hele problemstillingen. 

Anonymkode: 54729...e5f

commeilfaut
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er sex på første date er hun ikke ute etter pengene. Det er mitt mantra

liseliselise

Ikke si at du har penger, lat som du er helt alminnelig. Tar kanskje litt lengre tid å få napp. Men du slipper problemet iaf.

altflyter

Jeg og samboer har vært sammen i noen år, men jeg har alltid betalt for meg selv. Nå har vi felles økonomi, men vi diskuterer dyre kjøp og tjener uansett ganske likt. Jeg tjener litt mer enn ham. 

Jeg tenker at hvis hun forventer at du skal betale på alle dater er det et dårlig tegn. Det er hyggelig å bli spandert på, men det må gå begge veier. Dessuten er det langt mellom å forvente og å bli spandert på som en overraskelse og å kreve det. 

Foreslå å splitte regningen på første date. Sier hun nei til det eller blir fornærmet, så er hun ikke noe å samle på

AnonymBruker

Date noen fra samme eller tilsvarende utdannelse, eller som har tilsvarende jobb som deg. 

Møte opp i helt ok klær, ta bussen hjem. Ingenting som flasher penger

Om hun ikke tilbyr seg å betale på første date. Insisterer på å betale glasset dere tar etter middag om du betalte middagen, og så videre. Da er det et stort, rødt flagg. 

Hvordan går hun kledd, hvilken veske har hun, vurder det mot hvilken jobb hun har. Kan være en indikasjon på forbruk over evne. 

Eier hun egen leilighet, eller leier hun tross flere år i arbeidslivet? Sistnevnte er et rødt flagg. 

Anonymkode: 6498f...481