Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På 27.9.2019 den 13.30, TyrkiskPepper skrev:

Og hun som skal vær så miljøbevisst, skal tro om hun må resirkuleres den dagen hun forlater jorden? Sorry jeg klarer henne ikke! Hiver ut rabatter for hennes følgere skal kjøpe, og sier hun er veganer men spiser jo ost etc... NEI! De er faen ikke rart unge mennesker får store komplekser med seg selv, når de ser opp til henne.🙄

Hun er ekstremt dobbeltmoralsk og selvopptatt. Påpeker at folk skal tenke på vannet, - om de lar det det renne mens de pusser tenner osv. Selv er hun besatt av å bade sier hun, og viser bilder av seg selv i badekaret. Jaja 😂

Endret av Justlooking
  • Liker 21
Skrevet
1 time siden, Nebbenosen skrev:

Brannfakkel, men noe sier meg at den kjæresten hun har nå blir for trygg, stabil og ordentlig for henne. Han virker som en fantastisk gutt spørr du meg, men jeg får inntrykk av at hun kjeder seg. Kan ikke se for meg at de er sammen om fem år. De er på Tinder å leter etter folk de kan ha trekant med, lurer på hvem sin idé det var

Syns du virkelig at han virker som en fantastisk gutt? Jeg syns det skurrer noe innmari med en fyr som velger å være kjæreste med ei dame som opererer utseendet sitt flere ganger i året og som søker aktivt etter trekanter på tinder. Det er jo tydelig at han syns det er attraktivt og sexy med et tvers igjennom kunstig utseende, noe som ikke akkurat oser fornuft eller jordnærhet for min del. Om ti år så tror jeg nesten ikke at det er mulig for Sophie Elise å puste gjennom den overopererte nesa si, hun kan også få mange komplikasjoner med brystene som har blitt operert mange ganger. Hvis man ser på et 8 år gammelt bilde av Sophie Elise så kjenner man henne ikke igjen. Nesten hele kroppen har blitt kirurgisk endret flere ganger. Rumpa, puppene, magen, hoftene, kjeven, hårfestet, leppene, injeksjoner i ansiktet og så videre. Det er skremmende, ikke sexy.

Skrevet
36 minutter siden, Gazpacho said:

Syns du virkelig at han virker som en fantastisk gutt? Jeg syns det skurrer noe innmari med en fyr som velger å være kjæreste med ei dame som opererer utseendet sitt flere ganger i året og som søker aktivt etter trekanter på tinder. Det er jo tydelig at han syns det er attraktivt og sexy med et tvers igjennom kunstig utseende, noe som ikke akkurat oser fornuft eller jordnærhet for min del. Om ti år så tror jeg nesten ikke at det er mulig for Sophie Elise å puste gjennom den overopererte nesa si, hun kan også få mange komplikasjoner med brystene som har blitt operert mange ganger. Hvis man ser på et 8 år gammelt bilde av Sophie Elise så kjenner man henne ikke igjen. Nesten hele kroppen har blitt kirurgisk endret flere ganger. Rumpa, puppene, magen, hoftene, kjeven, hårfestet, leppene, injeksjoner i ansiktet og så videre. Det er skremmende, ikke sexy.

Syns han virker mer "normal" enn de andre hun har vært med. Pluss, de er barndomsvenner og han er en god venn av familien som kjenner han fra langt tilbake i tid. Er ikke så sikker på at han er den største fanen hennes når det kommer til kirurgi. Men dette vet vi jo ikke. Som sagt, tror ikke det forholdet der varer. 

• Liker 6
Gjest LaptopPute
Skrevet
1 hour ago, Gazpacho said:

Jeg syns det er veldig vanlig at disse bloggerne legger ut bilder som er veldig flatterende for seg selv og at de blåser i hvordan de andre ser ut. Var innom bloggen til Caroline Berg Eriksen i går og hun hadde lagt ut et innlegg som handlet om avskjedsmiddag til ære for søsteren. Men på bildene så var det Caroline som var i fokus, mens søsteren kikket beundrende bort på henne. Meg, meg, meg.

Gikk inn og så på det innlegget. Veldig weird. Fikk litt sånn creepy vibes av Caroline. Som om hun egentlig er en alien eller stepford wife eller no slikt.

Skrevet (endret)
27 minutter siden, Nebbenosen skrev:

Syns han virker mer "normal" enn de andre hun har vært med. Pluss, de er barndomsvenner og han er en god venn av familien som kjenner han fra langt tilbake i tid. Er ikke så sikker på at han er den største fanen hennes når det kommer til kirurgi. Men dette vet vi jo ikke. Som sagt, tror ikke det forholdet der varer. 

Jeg syns i så fall at det er veldig merkelig å være kjæreste med en person dersom man ikke tenner på utseendet til den personen.  Sophie Elise ser tross alt veldig, veldig, veldig operert ut.

Endret av Gazpacho
Skrevet
7 minutter siden, LaptopPute skrev:

Gikk inn og så på det innlegget. Veldig weird. Fikk litt sånn creepy vibes av Caroline. Som om hun egentlig er en alien eller stepford wife eller no slikt.

Haha, ja mer upersonlig fasadeblogg enn hennes tror jeg faktisk ikke finnes.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Måne, admin.

Skrevet
5 timer siden, Justlooking skrev:

Hun er ekstremt dobbeltmoralsk og selvopptatt. Påpeker at folk skal tenke på vannet, - om de lar det det renne mens de pusser tenner osv. Selv er hun besatt av å bade sier hun, og viser bilder av seg selv i badekaret. Jaja 😂

Så det er feil å være opptatt av miljøet om man bader i et badekar? Snakk om å kritisere alt hun gjør...

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, Hubbie skrev:

Så det er feil å være opptatt av miljøet om man bader i et badekar? Snakk om å kritisere alt hun gjør...

Det menes (opplagt nok) at det går mange flere liter (unødvendig) vann ved å bade hver eneste dag,enn å la vannet renne mens man pusser tenner.

Ved tannpuss går det ca 8 liter rent vann,det er nok noen liter mer i ett badekar....

Høyt vannforbruk = ikke miljøvennlig..

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Det menes (opplagt nok) at det går mange flere liter (unødvendig) vann ved å bade hver eneste dag,enn å la vannet renne mens man pusser tenner.

Ved tannpuss går det ca 8 liter rent vann,det er nok noen liter mer i ett badekar....

Høyt vannforbruk = ikke miljøvennlig..

Å leve er ikke miljøvennlig. Man kan ikke slutte å gjøre dagligdagse ting fordi det ikke er miljøvennlig. Da kan man ikke gjøre noe.

Skrevet
1 time siden, Hubbie skrev:

Å leve er ikke miljøvennlig. Man kan ikke slutte å gjøre dagligdagse ting fordi det ikke er miljøvennlig. Da kan man ikke gjøre noe.

Hun ber leserne sine ta grep for å spare vann, mens hun selv bader veldig ofte.

Dobbeltmoral

Bade er ikke noe man MÅ. jeg lever fint uten badekar

• Liker 27
Skrevet
8 timer siden, LaptopPute skrev:

Hun er uten tvil en av disse, hadde heller ikke forundret meg om rollefiguren Bree Van De Kamp var inspirert av CBE.

• Liker 12
Skrevet (endret)
På 19.9.2019 den 8.50, Adrielle skrev:

Det er mitt inntrykk også.

Og det gjelder ikke bare henne, men flere bloggere med lange klør. Kan det være at skrekken for å få tørr hud er viktigere enn normalt god håndhygiene, eller at det faktisk ikke er lett å få helt rene hender med såpass lange negler?

Dessuten har flere av dem en tendens til å ta seg til ansiktet og munnen når de poserer, for senere å skrive et innlegg om uren hud, for igjen reklamere for noe som skal hjelpe mot uren hud🤣

Lange negler er det mest uhygieniske som finnes. Hender kan man vaske, men skal man få vekk skitt under neglene må man vaske og skrape vekk dritten. 

Endret av Anne 69
  • Liker 9
Skrevet

Nå reklamerer hun for «verdens beste hårolje» som hun gnir i extendionsene for å vise hvor fint og sunt håret blir på Snapchat... 

• Liker 19
Skrevet

Men hva gjør hun sammen med Kasper om han ikke er den rette for henne? Jeg forstår det ikke. Det er jo ikke han som holder henne igjen.

• Liker 2
Skrevet

Kommer nok ikke til å tro på hennes miljø- og klimaengasjement før hun lever som hun predikerer. Hun er som bloggere flest og selger seg til de som betaler. Det er jobben deres men det kan vel ikke være mange igjen som tror på at alt de selger alltid er så fantastisk. De er jo betalt for å si akkurat det.

Det som gjør Sofie verre enn andre bloggere er at hun går så hardt ut mot andres levemåte og forteller hvor flink hun selv er. Det ligger i tiden å være bevisst og hun henger seg på alle trender.

Men så lenge hun selger dritt, oppfordrer til kjøpepress og forbruk, og selv er en miljøversting hjelper det nok ikke hva hun sier.

Om det også stemmer at garnet og genserne hun selger består av plast er det helt latterlig.

• Liker 23
Skrevet
På 28.9.2019 den 21.22, Hubbie skrev:

Det går vel heller på at hun anbefaler andre å skru av vannet ved tannpuss men selv fyller opp badekaret til randen flere ganger i uken? 😊

• Liker 32
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett og svar til dette. 

Sol, admin.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...