Linazer Skrevet 9 timer siden #45101 Del Skrevet 9 timer siden Kokosmakroni skrev (14 timer siden): Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 8 timer siden #45102 Del Skrevet 8 timer siden oakakman skrev (3 timer siden): Hun får ikke lukket øynene helt når hun blinker heller, virker som at hun har tatt øvre øyelokksoprasjon. Er hoven i nedre del også, kanskje utført øvre og nedre 🫣 hun er 30år, er helt sykt å utføre så mye som hun har gjort i tjueårene og til nå. Leser nå at hun sier det er botox, jeg vet hvordan botox fungerer. Når øyelokk knapt kan lukkes så er det operasjon og kniv i bilde, ikke hemmende toxiner. Bare Botox er det nok ikke.. Hvorfor fjerna hu extensions’a før USA-turen? Jo, pga operasjonen.. Hu sa at hu fjerna de fordi hu ville se naturlig ut..men så fort hu var i Norge igjen, var extensions på plass.. Hu lyver så det renner, og mere til. 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8 timer siden #45103 Del Skrevet 8 timer siden Linazer skrev (48 minutter siden): Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...) Bildet til venstre er vel fra Farmen. Hun var veldig fin der. Hadde allerede utført massivt med inngrep, men det hadde ikke "tippet over". Mistenker at det er nettopp bilder osv fra Farmen som fikk henne til å ta den første svært oppsiktsvekkende ansiktsløft-operasjonen - den fulgte iallefall tett etter. Nå har hun tydeligvis gått inn for ytterligere "katt i motvind" (som hennes egen venn Joakim K advarte henne mot for noen år siden) Kan det være Nora sine naturlige mandelformede øyne hun er misunnelig på og forsøker å oppnå? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 7 timer siden #45104 Del Skrevet 7 timer siden DianaV skrev (På 15.2.2022 den 15.11): Sophie Elise snakket høyt og mye om at hun begynte å bruke botox tidlig for å forebygge rynker. Okei. Hvor mange 27 åringer kjenner dere som har en sånn "situasjon" på gang? Bilde fra jakten på kjærligheten, nei, Farmen kjendis Ja helt enig @Isild hun ble jo mobba for botoxpannen, man så det godt på Farmen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oakakman Skrevet 7 timer siden #45105 Del Skrevet 7 timer siden Kokosmakroni skrev (3 timer siden): Da hadde man sett stingene på øyelokket, tror heller hun har operert sånn at det er dratt opp på sidene. Njæ hun bruker mye sminke så de skjules lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7 timer siden #45106 Del Skrevet 7 timer siden Linazer skrev (1 time siden): Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...) På bilde til venstre var hun allerede oppe i 20 operasjoner.. Bokstavelig talt 20. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7 timer siden #45107 Del Skrevet 7 timer siden oakakman skrev (8 minutter siden): Njæ hun bruker mye sminke så de skjules lett Kan/skal ikke sminke over sting eller ferske arr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7 timer siden #45108 Del Skrevet 7 timer siden MzMe skrev (38 minutter siden): Bare Botox er det nok ikke.. Hvorfor fjerna hu extensions’a før USA-turen? Jo, pga operasjonen.. Hu sa at hu fjerna de fordi hu ville se naturlig ut..men så fort hu var i Norge igjen, var extensions på plass.. Hu lyver så det renner, og mere til. Hun gikk uten løshår i ukesvis før hun reiste til USA,og skal ta det av igjen i januar.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7 timer siden #45109 Del Skrevet 7 timer siden Plutselig ble hun 55 år. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6 timer siden #45110 Del Skrevet 6 timer siden Doris Becker skrev (2 timer siden): Det er selvskading. Kirurgene skulle skamme seg. En ung kvinne som har hatt så mange operasjoner, de vet at det ligger psykisk sykdom bak det. Og de hjelper dem med å ødelegge seg selv. Veldig enig. Kirurgene burde skamme seg. Hun ville nok ikke fått utført halvparten av operasjonene her hjemme (heldigvis) - men kirurgene i LA opererer jo uten å blunke. Der kan man få operert på seg vinger hvis man ønsker det tror jeg. Psykisk helse kommer nok laaaangt ned på lista kontra penger som troner øverst. Hadde håpet hun ville roe seg litt mer ned i "eget skinn" etter at hun ble Mamma. Få litt andre verdier og et bedre selvbilde. Men nope, da er det bare å pakke babyen med på operasjonsreise. Sykt! 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 6 timer siden #45111 Del Skrevet 6 timer siden Gud bedre. Jeg sluttet å følge henne for en tid tilbake men får henne jo opp på utforsk. Reagerte på familiebildet deres.. hva ER det hun har gjort?! Altså jeg skjønner jo hva hun trolig har gjort, men hva er det hun har gjort med seg selv 😳 Det ser jo ut som om.. jeg vet ikke.. Kjære vene Sophie, du må gi deg! Vil ting "mykne litt opp" rundt øynene hennes sånn at hun ikke forblir så "stiv i blikket"? Uff, jeg syntes rett og slett det var ubehagelig å se på jeg. Føler meg kjip som sier det, men 😔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6 timer siden #45112 Del Skrevet 6 timer siden refill skrev (3 minutter siden): Gud bedre. Jeg sluttet å følge henne for en tid tilbake men får henne jo opp på utforsk. Reagerte på familiebildet deres.. hva ER det hun har gjort?! Altså jeg skjønner jo hva hun trolig har gjort, men hva er det hun har gjort med seg selv 😳 Det ser jo ut som om.. jeg vet ikke.. Kjære vene Sophie, du må gi deg! Vil ting "mykne litt opp" rundt øynene hennes sånn at hun ikke forblir så "stiv i blikket"? Uff, jeg syntes rett og slett det var ubehagelig å se på jeg. Føler meg kjip som sier det, men 😔 Ja, det er litt ubehagelig å se på. Det så ikke bra ut etter den siste ansiktsoperasjonen etter Farmen heller - det fallt vel til en viss grad "på plass". Men fjeset ser veldig strukket og stramt ut. Jeg føler meg også litt kjip som sier dette, men jeg får assosisasjoner til mennesker som har brannskader og har for lite hud. Tenk å gjøre dette mot seg selv med hensikt og vilje - og betale i dyre dommer. Helt komplett galskap. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 6 timer siden #45113 Del Skrevet 6 timer siden Isild skrev (20 minutter siden): Veldig enig. Kirurgene burde skamme seg. Hun ville nok ikke fått utført halvparten av operasjonene her hjemme (heldigvis) - men kirurgene i LA opererer jo uten å blunke. Der kan man få operert på seg vinger hvis man ønsker det tror jeg. Psykisk helse kommer nok laaaangt ned på lista kontra penger som troner øverst. Hadde håpet hun ville roe seg litt mer ned i "eget skinn" etter at hun ble Mamma. Få litt andre verdier og et bedre selvbilde. Men nope, da er det bare å pakke babyen med på operasjonsreise. Sykt! Det er mye man får gjort i Norge også. Venninne med alvorlig spiseforstyrrelse og kroppsdysmorfobi har fått fettsuging og diverse annet, også etter klinikken ble kontaktet av familie. Familien har varslet Statsforvalter, men de kan ikke gjøre noe fordi det ikke regnes som behandling… At SSI opererer seg igjen og igjen…dette er faktisk aktiv selvskading, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 6 timer siden #45114 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Ninaen skrev (16 minutter siden): Det er mye man får gjort i Norge også. Venninne med alvorlig spiseforstyrrelse og kroppsdysmorfobi har fått fettsuging og diverse annet, også etter klinikken ble kontaktet av familie. Familien har varslet Statsforvalter, men de kan ikke gjøre noe fordi det ikke regnes som behandling… At SSI opererer seg igjen og igjen…dette er faktisk aktiv selvskading, Hørt om lignende tilfeller. Bare du krysser av rikitg, så later de som de ikke ser... 😟Isabel Raad ble operert nylig av norsk kvinnelig kirurg. IR postet vekten sin på 44 kg like før operasjonene, og året før der hun innlagt på akutten etter selvmordsforsøk/overdose. Det ble lagt ut på hennes sosiale medier vil jeg tro, for det kom i media. Å operere da synes jeg er uetisk. Groteskt. Endret 6 timer siden av Doris Becker 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6 timer siden #45115 Del Skrevet 6 timer siden Ninaen skrev (1 minutt siden): Det er mye man får gjort i Norge også. Venninne med alvorlig spiseforstyrrelse og kroppsdysmorfobi har fått fettsuging og diverse annet, også etter klinikken ble kontaktet av familie. Familien har varslet Statsforvalter, men de kan ikke gjøre noe fordi det ikke regnes som behandling… At SSI opererer seg igjen og igjen…dette er faktisk aktiv selvskading, Veldig trist å høre om venninnen din, og sjokkerende å høre at en klinikk i Norge har kastet moralen på sjøen de også. Jeg burde sikkert ikke være sjokkert men. Jeg trodde det var vesentlig strengere nåløye for å få utført drastisk plastikk-kirurgi i Norge hvis man ikke trenger det, og at det var mer hensyn til eventuelle psykiske bakenforliggende årsaker. Ønsketenking fra min side kanskje. Stopp verden jeg vil av. Det er helt forferdelig at vi skaper et samfunn der idealene nå egentlig kun er mulig å oppnå ved massiv kirurgi. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 6 timer siden #45116 Del Skrevet 6 timer siden J.. skrev (1 time siden): Hun gikk uten løshår i ukesvis før hun reiste til USA,og skal ta det av igjen i januar.. Det er sikkert bare noe hun sier.. Syns synd på samboeren hennes som liker henne best naturlig, men..det er ikke mye naturlig på henne mer 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 6 timer siden #45117 Del Skrevet 6 timer siden Isild skrev (1 minutt siden): Veldig trist å høre om venninnen din, og sjokkerende å høre at en klinikk i Norge har kastet moralen på sjøen de også. Jeg burde sikkert ikke være sjokkert men. Jeg trodde det var vesentlig strengere nåløye for å få utført drastisk plastikk-kirurgi i Norge hvis man ikke trenger det, og at det var mer hensyn til eventuelle psykiske bakenforliggende årsaker. Ønsketenking fra min side kanskje. Stopp verden jeg vil av. Det er helt forferdelig at vi skaper et samfunn der idealene nå egentlig kun er mulig å oppnå ved massiv kirurgi. Jeg trodde også det og fikk sjokk da familien fortalte dette. Har sett dokumenter i saken altså, inkludert svaret fra Statsforvalter, så ikke misforstått, overdrevet eller noe. Jeg synes det er kjempeviktig med fokus på dette. Mange spør seg jo hvordan SSI og andre kan få holde på sånn, hvorfor ingen stopper dem osv. Da må man begynne å se på industrien også, og hva vi har av lovverk, og hva som faktisk mangler(!) Det blir for enkelt å peke på den enkelte og individets frihet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 6 timer siden #45118 Del Skrevet 6 timer siden Doris Becker skrev (4 minutter siden): Hørt om lignende tilfeller. Bare du krysser av rikitg, så later de som de ikke ser... 😟Isabel Raad ble operert nylig av norsk kvinnelig kirurg. IR postet vekten sin på 44 kg like lenge før operasjonene, og året før der hun innlagt på akutten etter selvmordsforsøk/overdose. Det ble lagt ut på hennes sosiale medier vil jeg tro, for det kom i media. Å operere da synes jeg er uetisk. Groteskt. Helsepersonell har generelt ikke høyere moral enn andre yrkesgrupper nei, selv om mange liker å tro det… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 6 timer siden #45119 Del Skrevet 6 timer siden Isild skrev (8 minutter siden): Ja, det er litt ubehagelig å se på. Det så ikke bra ut etter den siste ansiktsoperasjonen etter Farmen heller - det fallt vel til en viss grad "på plass". Men fjeset ser veldig strukket og stramt ut. Jeg føler meg også litt kjip som sier dette, men jeg får assosisasjoner til mennesker som har brannskader og har for lite hud. Tenk å gjøre dette mot seg selv med hensikt og vilje - og betale i dyre dommer. Helt komplett galskap. Ja, den assosiasjonen er jeg med på. Uff, jeg håper det vil gå seg litt til. Og igjen, jeg føler meg litt dritt for å kommentere utseende sånn, jeg ble bare sjokkert. Jeg håper hun vil innse selv hva hun holder på med og får hjelp med det hun faktisk har reelle problemer med. Hun kommer til å ødelegge seg selv fullstendig 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 6 timer siden #45120 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Ninaen skrev (5 minutter siden): Jeg trodde også det og fikk sjokk da familien fortalte dette. Har sett dokumenter i saken altså, inkludert svaret fra Statsforvalter, så ikke misforstått, overdrevet eller noe. Jeg synes det er kjempeviktig med fokus på dette. Mange spør seg jo hvordan SSI og andre kan få holde på sånn, hvorfor ingen stopper dem osv. Da må man begynne å se på industrien også, og hva vi har av lovverk, og hva som faktisk mangler(!) Det blir for enkelt å peke på den enkelte og individets frihet. Helt enig! Det er så trist at ikke mer kommer ut også. I media. Det finnes så mange triste og groteske historier. Men dette er skambelagt. Og kirurgene garderer seg ved at pasienten skriver under på dokumenter som fraskriver dem omtrent alt ansvar. Mange kvinner tar vare på kvitteringer hvis de kjøper en dyr veske, men de aner ikke hva slags implantater og diverse de har i kroppen! Og ikke får de beskjed hvis implantat osv blir tilbakekalt. Endret 6 timer siden av Doris Becker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå