millak Skrevet 12 timer siden #46281 Del Skrevet 12 timer siden Miomino skrev (8 timer siden): Du har studert psykologi og sprer slikt møl?? 👇👇 Jeg tar som en selvfølge at du kan presentere plausibel dokumentasjon på dette. Noe som utelukker ekstreme Facebook grupper. At barnevernet har fått massiv kritikk og gjort feil i saker der de har måttet betale erstatninger til familier osv er jo bare å søke opp i ulike nettaviser. Hvis det er så vanskelig for deg å forstå at og du i tillegg trenger at andre finner dokumentasjonen for deg så tenker vi kan like greit la det ligge. Ekstremt mye mas etter opplagt dokumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 12 timer siden #46282 Del Skrevet 12 timer siden Bacteria skrev (8 timer siden): Leser i linken min at desorganisert tilknytning er 3-5%, og det er assosiert med overgrep og direkte omsorgssvikt. Ser da for meg barn av rusmisbrukere og dårlige barnehjem. Tror ikke det er det nivået vi snakker om her. Fremmed-testen er omdiskutert, det er problematisert at foreldre kan miste barna sine på feil grunnlag om den tas for god fisk, så det er veldig alvorlig! Nå har jeg ikke prosenter på hvor mange av oss som har trygg tilknytningsstil, men det er gullstandarden. Veldig mange av oss har innslag av de to andre. Det er ikke slik at alle barn som har ikke har en fullstendig perfekt, trygg tilknytning til omsorgspersoner blir ødelagt for livet og burde vært fjernet fra foreldrene. Og så er selvfølgelig også barn forskjellige, noen tåler mer enn andre. Tipper at et mindretall av oss i generasjon X har perfekt, trygg tilknytningsstil. Regner meg selv som en av mindretallet. Er vokst opp på en tid der både det å skrike seg i søvn, bli flaskematet på faste tidspunkt og også bli gitt til besteforeldre på et tidlig tidspunkt fordi mor måtte gå på jobb var standard. Bare vi overlevde så gikk det bra 🤣 Nå mener jeg ikke at det ikke er bra med fokus på tilknytning, tvert imot, men det å bruke disse omdiskuterte teorien for å «ta» SE vha barnevernet er gement og ikke minst misbruk av samfunnets ressurser. Det blir nok ikke gjort av hensyn til gutten. Forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet. Ok. Her var det en suppe av mye vås, Whataboutism, egne teorier og spekulasjoner som jeg rett og slett ikke orker å segmentere. Men det var kanskje meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 12 timer siden #46283 Del Skrevet 12 timer siden J.. skrev (10 timer siden): Som om Jodel og "gamerapp" er sikrekilder,ref "10 dager" ryktet.. Hvorfor skriver du dette til meg? Jeg har verken påstått dette eller referert til kildene du henviser til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 12 timer siden #46284 Del Skrevet 12 timer siden J.. skrev (10 timer siden): Hvilken kilde siterer du her,uten å merke siteringen? Ser jo på skriftstørrelsen at du copy+paster noe,uten å referere til kilde. Her er kilden: Brandtzæg, I., Torsteinson, S., & Smith, L. (2019). Barn og relasjonsbrudd (2. utg.). Fagbokforlaget Akademisk. God lesning☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 2 timer siden #46285 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er ikke på snapchat osv, men kan søke opp SE og se hvordan profilen ser ut. Det var nesten bare sønnen, før det i januar skiftet brått. Da ble også operasjoner avlyst. Jeg tror hun har fått veiledning angående utlevering av sønnen, og veldig bra hvis hun følger dette. Ellers ser det ikke friskt ut, det hun deler av seg selv, en godt voksen kvinne. Men det er dette som selger, og gjenspeiler vel bare et sykt samfunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 2 minutter siden #46286 Del Skrevet 2 minutter siden Hun er så opptatt av å fortelle hvor naturlig hun er for tiden, naturlig hårfarge, naturlige implantater, naturlig kropp. I 20-årene var hun unaturlig men nå som hun er voksen er hun opptatt av naturlig look. Hvis hun sier ordet naturlig mange nok ganger så glemmer alle hvor mye hun har operert, og fortsetter å operere seg? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå