Frisk Frosk Skrevet 6 timer siden #45121 Del Skrevet 6 timer siden Isild skrev (12 minutter siden): Veldig trist å høre om venninnen din, og sjokkerende å høre at en klinikk i Norge har kastet moralen på sjøen de også. Jeg burde sikkert ikke være sjokkert men. Jeg trodde det var vesentlig strengere nåløye for å få utført drastisk plastikk-kirurgi i Norge hvis man ikke trenger det, og at det var mer hensyn til eventuelle psykiske bakenforliggende årsaker. Ønsketenking fra min side kanskje. Stopp verden jeg vil av. Det er helt forferdelig at vi skaper et samfunn der idealene nå egentlig kun er mulig å oppnå ved massiv kirurgi. Enda mer grotesk og surrealistisk er det når man også vet at disse "idealene" endres som andre moter endrer seg. Noe SSI viser gjennom sine bedriftskanaler. Bryststørrelsen går opp og ned etter hva hun tror hun vil tjene mest penger på, og følger motebildet. Størrelsen på baken går også opp og ned, til det abnorme. Ansiktet er endret så mye og så mange ganger at det aldri noensinne vil bli "normalt" igjen. Nesen er varig skadet. Selv etter at hun har fått barn velger hun å endre ansiktet sitt så mye at det går utover barnet, som ikke lenger vil kjenne mors ansikt. Og iflg. henne selv skal hun om noen måneder bruke nærmere en million kroner for å forminske eller øke setet, endre formen, bytte implantat, fettsuginger og fettinnsprøytinger, siste er det kosmetiske inngrepet med høyest dødelig. Men det er jo tydeligvis ikke så farlig om barnet skulle bli morløs (måtte det ikke skje!) pga. en helt unødvendig kosmetisk kirurgisk operasjon - bare mor får fortsette med sin selvskading, ødelegge egen kropp og bli stadig endret så barnet ikke kjenner henne igjen. Jeg håper at vi får en ordentlig rettssak i Norge om noen år, som både saksøker disse uforsvarlige foreldrene for tapt privatliv, skadelig påvirkning - men også saksøker staten for å ha valgt å ikke få på plass et godt nok lovverk som kunne ha beskyttet influenserbarn spesielt, men også andre barn som blir overeksponert på sosiale medier. Den dagen slike rettssaker ev. kommer vil trolig foreldre som SSI sitte der som levende bevis på hvor mye man både kan ødelegge seg selv og andre, for det sier seg selv at så ekstremt mye som slike som henne har injisert og operert, så vil de om 15-20 år ha synlige skader av det de har holdt på med. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selis Skrevet 6 timer siden #45122 Del Skrevet 6 timer siden Det å ha så mye barnevakt til en nyfødt å reise så mye synes jeg rett å slett er neglegt skikkelig selvsentrert. Og man kan faktisk ikke stole på alle fremmede barnevater at dem gir dem omsorgen dem trenger. Overfladisk😪 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 5 timer siden #45123 Del Skrevet 5 timer siden Selis skrev (Akkurat nå): Det å ha så mye barnevakt til en nyfødt å reise så mye synes jeg rett å slett er neglegt skikkelig selvsentrert. Og man kan faktisk ikke stole på alle fremmede barnevater at dem gir dem omsorgen dem trenger. Overfladisk😪 Det er jo tydelig at fokus ikke ligger på babyen. Den er en merkevare som kom til for å tjene penger.Den skal finansiere dette groteske kroppsfokuset. Grusomt å være vitne til. Og media er så feige. Politikere også. De gjør rett og slett ikke jobben sin! Verre enn det, de er med på å grønnvaske dem. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 5 timer siden #45124 Del Skrevet 5 timer siden Linazer skrev (3 timer siden): Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...) Veldig høy panne hun har fått . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4 timer siden #45125 Del Skrevet 4 timer siden Linazer skrev (4 timer siden): Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...) Bildet er vel fra Farmen, er 15 + stk postoperativt der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 4 timer siden #45126 Del Skrevet 4 timer siden Skjønner bare ikke poenget med å legge ut barnets rutiner i detalj på nett! Hvilken nytteverdi har det for hvermansen liksom… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 4 timer siden #45127 Del Skrevet 4 timer siden BLOMSTERKVAST skrev (1 time siden): Veldig høy panne hun har fått . 'Fått?!' Kjøpt! Dyrt. Dyrekjøpt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 4 timer siden #45128 Del Skrevet 4 timer siden BLOMSTERKVAST skrev (1 time siden): Veldig høy panne hun har fått . 'Fått?!' Kjøpt! Dyrt. Dyrekjøpt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 4 timer siden #45129 Del Skrevet 4 timer siden Mekkapekka skrev (3 minutter siden): Skjønner bare ikke poenget med å legge ut barnets rutiner i detalj på nett! Hvilken nytteverdi har det for hvermansen liksom… Det er gull verdt for eventuelle kriminelle og pedofile, som kanskje sitter og følger med. Stakkars barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 4 timer siden #45130 Del Skrevet 4 timer siden Klink skrev (22 timer siden): Jeg syns SE har blitt mistenkelig opptatt av at de skaper rutiner etter hun kom hjem jeg. tenker du det ligger noe mere bak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 4 timer siden #45131 Del Skrevet 4 timer siden Doris Becker skrev (17 minutter siden): Det er gull verdt for eventuelle kriminelle og pedofile, som kanskje sitter og følger med. Stakkars barn. Skremmende at hun ikke innser hvor mye skade hun gjør. Snakk om å ha hodet så langt opp sin egen ræv at hun ikke finner veien ut igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3 timer siden #45132 Del Skrevet 3 timer siden massi skrev (39 minutter siden): tenker du det ligger noe mere bak Det var som jeg tenkte å regne som spekulasjoner, det ble moderert bort hva andre mente om saken, og derfor kan jeg ikke skrive mer enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #45133 Del Skrevet 2 timer siden Så mye for Gua Shaen som hun messer om skal definere det ene og andre i ansiktet .. den rutinen kunne hun jo bare spart seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 1 time siden #45134 Del Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (56 minutter siden): Så mye for Gua Shaen som hun messer om skal definere det ene og andre i ansiktet .. den rutinen kunne hun jo bare spart seg. Og infrarød saunavest eller hva det var hun hadde nå 😆 Det er seriøst så mye greier, og alt er "helt fantastisk"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå