Nooni Skrevet torsdag kl 10:53 #44721 Del Skrevet torsdag kl 10:53 (endret) Frisk Frosk skrev (På 5.9.2024 den 18.13): Får bare håpe assistenten får veldig godt betalt. Men det virker jo som om hun søker å ta over for SE, så jeg spår et heftig "brudd" om ikke altfor lenge. My guess er at hun ser opp til Kim Kardashian som bygde seg et imperium etter å ha vært Paris Hiltons stylist. Det er et sykdomstegn at en så stor del av en generasjon drømmer om å bli rike av å prestere .... ingenting. Endret fredag kl 15:40 av Nooni 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet torsdag kl 11:02 #44722 Del Skrevet torsdag kl 11:02 Doris Becker skrev (42 minutter siden): Hun er blir mer og mer latterliggjort, og høster mer og mer kritikk. Eller hat/hets som de liker å kalle det. Det er gjerne slik de ender, skandalekjendisene som ikke klarer å gi slipp på oppmerksomheten. For det er de som oppsøker pressen, og ikke omvendt. Og all reklame er god reklame? Inntekstmessig om ikke annet. Så lenge det varer. De som mangler selvfølelse søker gjerne beundring, i mangel på beundring søker de så oppmerksomhet gjennom skandaler, sjokk og tragedier, og når folk er lei av det, så ender det i at de søker det gjennom å vekke avsky og forakt. Alt for å fylle tomrommet. De selger seg for enhver pris. Syns du virkelig at media kritiserer SE mer nå enn før? Jeg deler ikke det inntrykket. Jeg vil faktisk dra det så langt som at de er svært lite kritiske til influensernes gjøren og laden, metodene de bruker, og påvirkningen de har på samfunnet rundt. Se bare på overnevnte artikkel fra DB. Sist gang det stormet skikkelig rundt SE var vel når hun og Nora ble avbildet med noe hvitt i en pose? Og grunnen til at det tok av var etter hva jeg husker også fordi ballen allerede var begynt å rulle på grunn av en privat fest på et badeland langt inne i sogn og fjordane. Og dette er jo lysår siden regnet i medieår. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet torsdag kl 11:24 #44723 Del Skrevet torsdag kl 11:24 Tripptrapp1 skrev (13 minutter siden): Syns du virkelig at media kritiserer SE mer nå enn før? Jeg deler ikke det inntrykket. Jeg vil faktisk dra det så langt som at de er svært lite kritiske til influensernes gjøren og laden, metodene de bruker, og påvirkningen de har på samfunnet rundt. Se bare på overnevnte artikkel fra DB. Sist gang det stormet skikkelig rundt SE var vel når hun og Nora ble avbildet med noe hvitt i en pose? Og grunnen til at det tok av var etter hva jeg husker også fordi ballen allerede var begynt å rulle på grunn av en privat fest på et badeland langt inne i sogn og fjordane. Og dette er jo lysår siden regnet i medieår. Jeg synes tendensene er der, selv om noen er "snille", sikkert mest på grunn av barnet. Men ingen burde skrive om henne så klart. Det har vært mye kritikk(berettiget) og latterliggjøring, artiklene vinkles på en måte som gjør at kommentarfeltene høster mye kritikk og himlende øyne. Hun står jo bak dette selv, men noen ganger går det nok ikke helt som tenkt. Spesielt etter kokain-skandalen, men også nå. Hun forsøker å skyve barnet fremfor seg, men de fleste gjennomskuer dette, og det vekker avsky hos de aller aller fleste. Konsultasjon i LA, med parykk og nanny på slep, og 800 000 til ny rumpe overskygger portrettintervjuet i Kamille ganske greit. Hun prøver å balansere, men det jevnes ikke ut. Hun er nå i "skandale" kategorien føler jeg ja. Noen har sammenlignet med Britney Spears og Katie Price ser jeg. De kan nok gi en pekepinn på hvor hun er på vei. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 13:03 #44724 Del Skrevet torsdag kl 13:03 Tripptrapp1 skrev (3 timer siden): Artig artikkel. Både festlig og provoserende at Dagbladet - Norges største på rævslikking av kjendiser - fremlegger saken nesten som at det er «synd på» SE som må betale en så høy pris for «feilgrepene hun gjorde som ung», noe som også impliserer at «men nå vet hun bedre». Når saken da handler om å bytte ut ett kirurgisk inngrep med et nytt kirurgisk inngrep, så har jeg litt vondt for å for å se at denne dama har utviklet seg en millimeter, eller at denne syke mentaliteten er noe DB burde løfte frem i det hele tatt. Den eneste utviklingen jeg kan se at har skjedd, er at SE nå har råd til å velge bedre kirurger. Operasjoner er fortsatt tipp topp tommel opp. Ikke bare dette, som mor til et barn på syv måneder så velger hun nå helt bevisst at neste unødvendige kosmetiske operasjon (BBL) skal være den som som har høyest dødelighet av kosmetiske operasjoner. Og siden hun ikke har noe mer å komme med selv av interesse, så forsøker hun nå å gjøre seg viktig med at hun skal bruke samme kirurg som Kardashian gjør. Som om det skulle gjøre SSI til større kjendis eller mer eksklusiv. Det at hun føler for å fremheve dette viser bare hvor lite hun nå har å komme med som influenser, hvor desperat hun er. At hun nå i over et år har latt sitt ufødte og senere fødte baby betale for dette, det er en skam! Sophie Elise er ikke annet enn en skam i måten hun nå selger barn for selv få oppmerksomhet og drive offentlig selvskading gjennom disse unødvendige kosmetiske operasjonene hun stadig tar. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet torsdag kl 13:33 #44725 Del Skrevet torsdag kl 13:33 Frisk Frosk skrev (17 minutter siden): Ikke bare dette, som mor til et barn på syv måneder så velger hun nå helt bevisst at neste unødvendige kosmetiske operasjon (BBL) skal være den som som har høyest dødelighet av kosmetiske operasjoner. Og siden hun ikke har noe mer å komme med selv av interesse, så forsøker hun nå å gjøre seg viktig med at hun skal bruke samme kirurg som Kardashian gjør. Som om det skulle gjøre SSI til større kjendis eller mer eksklusiv. Det at hun føler for å fremheve dette viser bare hvor lite hun nå har å komme med som influenser, hvor desperat hun er. At hun nå i over et år har latt sitt ufødte og senere fødte baby betale for dette, det er en skam! Sophie Elise er ikke annet enn en skam i måten hun nå selger barn for selv få oppmerksomhet og drive offentlig selvskading gjennom disse unødvendige kosmetiske operasjonene hun stadig tar. Barnet betaler for operasjoner, løshår, løsnegler, spraytan, botox, fillers, vippeextentions mm. Ikke bare økonomisk. Tenk all tiden dette tar! Energien det tar. BBL er en veldig farlig operasjon å ta. Fettceller kan vandre inn i blodstrømmen og det kan bli fatalt. Dødelig. Hun er ikke så gammel, men kroppen er fylt til randen med implantatet og injeksjoner allerede, og det har noe å si for kroppens immunsystem. Jeg ser at brystene hennes antagelig har kapslet seg, og de er gedigne. Grad 2, men allikevel, etter en graviditet bør hun bytte dem ut. Igjen. Bare å google breast implant rupture/leakage og capsular contracture. Advarer mot sterke bilder og historier! Men det er helt vanlig, ca 30% får dette. At noen helt unødvendig tar dette med det man vet i dag forstår jeg ikke. Og hun har det både i bryster og rumpe! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet torsdag kl 13:36 #44726 Del Skrevet torsdag kl 13:36 Doris Becker skrev (2 timer siden): Jeg synes tendensene er der, selv om noen er "snille", sikkert mest på grunn av barnet. Men ingen burde skrive om henne så klart. Det har vært mye kritikk(berettiget) og latterliggjøring, artiklene vinkles på en måte som gjør at kommentarfeltene høster mye kritikk og himlende øyne. Hun står jo bak dette selv, men noen ganger går det nok ikke helt som tenkt. Spesielt etter kokain-skandalen, men også nå. Hun forsøker å skyve barnet fremfor seg, men de fleste gjennomskuer dette, og det vekker avsky hos de aller aller fleste. Konsultasjon i LA, med parykk og nanny på slep, og 800 000 til ny rumpe overskygger portrettintervjuet i Kamille ganske greit. Hun prøver å balansere, men det jevnes ikke ut. Hun er nå i "skandale" kategorien føler jeg ja. Noen har sammenlignet med Britney Spears og Katie Price ser jeg. De kan nok gi en pekepinn på hvor hun er på vei. Men hvilke medier er det du mener at har vært kritiske til henne? Nå oppsøker ikke jeg artikler om henne aktivt, så jeg skal ikke påberope meg å ha noen absolutt oversikt, men det jeg har scrollet forbi av «kritiske» artikler om henne er av typen hvor media skriver om *noen*, ofte ikke-navngitte, som kritiserer henne, ikke at mediet selv er kritiske. At det er himlende øyne i kommentarfeltet er heller ikke det samme som å påstå at media er kritiske og har mistet sansen for henne. Ellers er det naturlig at en åpen artikkel i en stor sladreavis som DB overskygger et portrettintervju gjemt bak en betalingsmur hos Kamille, siden vi her snakker svært ulik rekkevidde. Jf artikkelen i DB så egenrapporterer hun at hun fakturerer for 1-2 mill i måneden, så foreløpig ser det ikke ut til at hun har tapt markedsverdi, selv om delingen ser ut til å bli mer og mer hemningsløs. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 13:44 #44727 Del Skrevet torsdag kl 13:44 Doris Becker skrev (1 minutt siden): Barnet betaler for operasjoner, løshår, løsnegler, spraytan, botox, fillers, vippeextentions mm. Ikke bare økonomisk. Tenk all tiden dette tar! Energien det tar. BBL er en veldig farlig operasjon å ta. Fettceller kan vandre inn i blodstrømmen og det kan bli fatalt. Dødelig. Hun er ikke så gammel, men kroppen er fylt til randen med implantatet og injeksjoner allerede, og det har noe å si for kroppens immunsystem. Jeg ser at brystene hennes antagelig har kapslet seg, og de er gedigne. Grad 2, men allikevel, etter en graviditet bør hun bytte dem ut. Igjen. Bare å google breast implant rupture/leakage og capsular contracture. Advarer mot sterke bilder og historier! Men det er helt vanlig, ca 30% får dette. At noen helt unødvendig tar dette med det man vet i dag forstår jeg ikke. Og hun har det både i bryster og rumpe! Det Sophie Elise AS nå selger er rett og slett et groteskt bilde av hvor ille det kan bli når man har forvillet seg inn i denne kosmetiske selvskadingsjungelen. Jeg har gjennom jobb møtt flere som har hatt store problemer pga. brystimplantater, både lokalt, sekundært (nakke, skuldre, rygg, hode), men også med immunsystemet. I min familie var det ei som fikk lekkasje av brystimplantater, implantater som var såkalt lekkasjefrie. Det var i tillegg små implantater. Implantatene måtte ut, innholdet fra implantatene hadde spredd seg i alt vevet i brystet (fettvev, muskelvev m.m.), og det var umulig for kirurgene å fjerne dette, og av samme grunn kunne de heller ikke sy igjen sårene, fordi det måtte være åpne sår der for at kroppen skulle få ut betennelse og forhåpentligvis greie å støte ut noe av det som var spredd i vevet. Store åpne sår under hvert bryst, infiserte, bandasjeskift flere ganger om dagen, forferdelig lukt, store smerter - i omtrent et år, før det begynte å gro. Og heftig antibiotikabehandling gjennom mye av det året. (Dette var til og med implantater som det offentlige hadde dekket å sette inn i utgangspunktet.) SSI velger helt bevisst nå å ta en operasjon som det er en reell fare for at hun kan dø under eller rett etter operasjonen. Og dette skal hun betale 600 000 for - av penger hun har tjent på egen barn. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet torsdag kl 13:53 #44728 Del Skrevet torsdag kl 13:53 Tripptrapp1 skrev (11 minutter siden): Men hvilke medier er det du mener at har vært kritiske til henne? Nå oppsøker ikke jeg artikler om henne aktivt, så jeg skal ikke påberope meg å ha noen absolutt oversikt, men det jeg har scrollet forbi av «kritiske» artikler om henne er av typen hvor media skriver om *noen*, ofte ikke-navngitte, som kritiserer henne, ikke at mediet selv er kritiske. At det er himlende øyne i kommentarfeltet er heller ikke det samme som å påstå at media er kritiske og har mistet sansen for henne. Ellers er det naturlig at en åpen artikkel i en stor sladreavis som DB overskygger et portrettintervju gjemt bak en betalingsmur hos Kamille, siden vi her snakker svært ulik rekkevidde. Jf artikkelen i DB så egenrapporterer hun at hun fakturerer for 1-2 mill i måneden, så foreløpig ser det ikke ut til at hun har tapt markedsverdi, selv om delingen ser ut til å bli mer og mer hemningsløs. Jeg ordla meg nok feil. Det er ikke artiklene i seg selv, men hva de inneholder, som skaper kritikk, og kronikker. Mediene er tannløse. De er i samme bransje føler jeg, og drar inn på clickbaits. Men det er SE som forer dem med historiene, enten aktivt eller via kanalene hun har. Hun VIL ha media, koste hva det koste vil. Det er vel det jeg vil frem til. Dessverre havner også sønnen hennes der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet torsdag kl 14:04 #44729 Del Skrevet torsdag kl 14:04 (endret) Frisk Frosk skrev (27 minutter siden): Det Sophie Elise AS nå selger er rett og slett et groteskt bilde av hvor ille det kan bli når man har forvillet seg inn i denne kosmetiske selvskadingsjungelen. Jeg har gjennom jobb møtt flere som har hatt store problemer pga. brystimplantater, både lokalt, sekundært (nakke, skuldre, rygg, hode), men også med immunsystemet. I min familie var det ei som fikk lekkasje av brystimplantater, implantater som var såkalt lekkasjefrie. Det var i tillegg små implantater. Implantatene måtte ut, innholdet fra implantatene hadde spredd seg i alt vevet i brystet (fettvev, muskelvev m.m.), og det var umulig for kirurgene å fjerne dette, og av samme grunn kunne de heller ikke sy igjen sårene, fordi det måtte være åpne sår der for at kroppen skulle få ut betennelse og forhåpentligvis greie å støte ut noe av det som var spredd i vevet. Store åpne sår under hvert bryst, infiserte, bandasjeskift flere ganger om dagen, forferdelig lukt, store smerter - i omtrent et år, før det begynte å gro. Og heftig antibiotikabehandling gjennom mye av det året. (Dette var til og med implantater som det offentlige hadde dekket å sette inn i utgangspunktet.) SSI velger helt bevisst nå å ta en operasjon som det er en reell fare for at hun kan dø under eller rett etter operasjonen. Og dette skal hun betale 600 000 for - av penger hun har tjent på egen barn. De implantatene er livsfarlige. Har sett flere klagesaker, og flere implantater har blitt tilbakekalt, som norske kvinner opererte inn for ca 10 år siden. (Eurocilicone, Allergan, textured) De forårsaker en sjelden form for kreft ALCL. De fleste får kapsling av en viss grad, og er de under muskel er det nærmest umulig å fjerne kapselen, hvis man skulle ønske det. Den vokser fast i brystmuskelen på forsiden og ribbein på bakside, slik at det å fjerne hele kapselen kan medføre skade på muskel og ribbein. Jeg vet ikke hvor mange operasjoner hun har hatt i bryst, men hver gang etterlates det jo en viss mengde av arrvev/kapsel som kroppen ikke vil klare å bryte ned. Jeg synes synd på ditt familemedlem. Hun er absolutt ikke alene! Det er så mange tilfeller av dette, men det kommer ikke ut dessverre. Det føles skamfullt og vanskelig for mange. Endret torsdag kl 14:12 av Doris Becker 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet torsdag kl 14:27 #44730 Del Skrevet torsdag kl 14:27 Fakturert 1-2 mill i måneden? Eg går ikke inn på hennes SOME kanaler, men hva er det hun reklamerer for? Hvem betaler henne så mye penger i mnd for å reklamere? Skulle vært en offentlig liste over produkter og tjenester som blir reklamert for av influensere og kjendiser 😅 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet torsdag kl 14:36 #44731 Del Skrevet torsdag kl 14:36 gladidag skrev (3 minutter siden): Fakturert 1-2 mill i måneden? Eg går ikke inn på hennes SOME kanaler, men hva er det hun reklamerer for? Hvem betaler henne så mye penger i mnd for å reklamere? Skulle vært en offentlig liste over produkter og tjenester som blir reklamert for av influensere og kjendiser 😅 Det hadde vært interessant å vite... Tror de blåser opp egne tall, for å fremstå aktuelle. Artig parallell @Frisk Frosk hadde der, med sammenligning av SE og Thomas Øye i sitt intervju med Kapital der han sier: "Du skjønner, det er helt nødvendig å opprettholde en viss livsstil for å geare porteføljen." Det var forøvrig slik jeg kom inn i denne tråden, opprinnelig startet ut i tråden om Marius Borg Høiby, som er i samme nettverk som denne mannen, og SE. SE var jo med på å "reklamere" for et av produktene disse kriminelle distribuerer...bevisst eller ubevisst... https://www.kapital.no/reportasjer/avsloring/2021/03/26/7645943/historiene-fra-kapital-som-overgar-tv-serien-virkelighetens-exit?zephr_sso_ott=F3vYpO 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet torsdag kl 15:19 #44732 Del Skrevet torsdag kl 15:19 gladidag skrev (50 minutter siden): Fakturert 1-2 mill i måneden? Eg går ikke inn på hennes SOME kanaler, men hva er det hun reklamerer for? Hvem betaler henne så mye penger i mnd for å reklamere? Skulle vært en offentlig liste over produkter og tjenester som blir reklamert for av influensere og kjendiser 😅 I podden sier hun at hun fakturerer i snitt for 900K per mnd. Hun tjente 2 mill den mnd forrige bok slapp,så 2 mill i mnd er ikke normen,løs sitert fra pod. Hun tjener ikke så mye på reklame da hun ikke selv har mange samarbeid lenger,men hun tjener mye på Glöd først og fremst. Der etter alt av boksalg,foredrag,SC,inntekt fra podden,evt tv opptredner osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl 15:21 #44733 Del Skrevet torsdag kl 15:21 Doris Becker skrev (1 time siden): De implantatene er livsfarlige. Har sett flere klagesaker, og flere implantater har blitt tilbakekalt, som norske kvinner opererte inn for ca 10 år siden. (Eurocilicone, Allergan, textured) De forårsaker en sjelden form for kreft ALCL. De fleste får kapsling av en viss grad, og er de under muskel er det nærmest umulig å fjerne kapselen, hvis man skulle ønske det. Den vokser fast i brystmuskelen på forsiden og ribbein på bakside, slik at det å fjerne hele kapselen kan medføre skade på muskel og ribbein. Jeg vet ikke hvor mange operasjoner hun har hatt i bryst, men hver gang etterlates det jo en viss mengde av arrvev/kapsel som kroppen ikke vil klare å bryte ned. Jeg synes synd på ditt familemedlem. Hun er absolutt ikke alene! Det er så mange tilfeller av dette, men det kommer ikke ut dessverre. Det føles skamfullt og vanskelig for mange. Det er galskap at dette er lovlig. Og at det attpåtil opereres inn i setet... Med mitt familiemedlem gikk det dessverre ikke bra. I det brystet med størst implantatlekkasje fikk hun et år etter at sårene var grodd hissig krefttype, og hun døde senere av kreften, som da hadde spredd seg til flere andre steder i kroppen. ❤️ 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet torsdag kl 15:26 #44734 Del Skrevet torsdag kl 15:26 Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): Det er galskap at dette er lovlig. Og at det attpåtil opereres inn i setet... Med mitt familiemedlem gikk det dessverre ikke bra. I det brystet med størst implantatlekkasje fikk hun et år etter at sårene var grodd hissig krefttype, og hun døde senere av kreften, som da hadde spredd seg til flere andre steder i kroppen. ❤️ Kondolerer ❤️ Grusomt å høre. Det er synd det ikke kommer mer frem hvor mange som sliter i etterkant av plastisk kirurgi. og da spesielt dødelig utfall. Det er ikke bare i Tyrkia man finner useriøse kirurger. SE må til utlandet, for hun tror jeg ingen vil røre her. Men det er mange norske kirurger som opererer kvinner, kjente og ukjente, som tydelig har symptomer på psykiske lidelser, spiseforstyrrelser er en gjenganger, men de later som de ikke ser det, og opererer så lenge de krysser av "riktig" i skjema. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet torsdag kl 15:54 #44735 Del Skrevet torsdag kl 15:54 gladidag skrev (1 time siden): Fakturert 1-2 mill i måneden? Eg går ikke inn på hennes SOME kanaler, men hva er det hun reklamerer for? Hvem betaler henne så mye penger i mnd for å reklamere? Skulle vært en offentlig liste over produkter og tjenester som blir reklamert for av influensere og kjendiser 😅 I følge proff.no så omsatte Sophie Elise AS for 6,8 mill i 2023, at at hun i snitt fakturerer for 1-2 mill i måneden rimer litt dårlig da. https://www.proff.no/selskap/sophie-elise-as/oslo/-/IFBZRRO0000 Alminnelig forståelse av å fakturere noe, er vel at summen av det man fakturerer = omsetning? Går ut fra at dette er SE sin tolkning også? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet torsdag kl 20:15 #44736 Del Skrevet torsdag kl 20:15 Tripptrapp1 skrev (4 timer siden): I følge proff.no så omsatte Sophie Elise AS for 6,8 mill i 2023, at at hun i snitt fakturerer for 1-2 mill i måneden rimer litt dårlig da. https://www.proff.no/selskap/sophie-elise-as/oslo/-/IFBZRRO0000 Alminnelig forståelse av å fakturere noe, er vel at summen av det man fakturerer = omsetning? Går ut fra at dette er SE sin tolkning også? Hun skriver nok av mye, alle turer, mat, hår og sminke osv.. Så den inntekten er jo etter fradrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet fredag kl 00:19 #44737 Del Skrevet fredag kl 00:19 Doris Becker skrev (10 timer siden): Barnet betaler for operasjoner, løshår, løsnegler, spraytan, botox, fillers, vippeextentions mm. Ikke bare økonomisk. Tenk all tiden dette tar! Energien det tar. BBL er en veldig farlig operasjon å ta. Fettceller kan vandre inn i blodstrømmen og det kan bli fatalt. Dødelig. Hun er ikke så gammel, men kroppen er fylt til randen med implantatet og injeksjoner allerede, og det har noe å si for kroppens immunsystem. Jeg ser at brystene hennes antagelig har kapslet seg, og de er gedigne. Grad 2, men allikevel, etter en graviditet bør hun bytte dem ut. Igjen. Bare å google breast implant rupture/leakage og capsular contracture. Advarer mot sterke bilder og historier! Men det er helt vanlig, ca 30% får dette. At noen helt unødvendig tar dette med det man vet i dag forstår jeg ikke. Og hun har det både i bryster og rumpe! og i hofter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet fredag kl 00:36 #44738 Del Skrevet fredag kl 00:36 Frisk Frosk skrev (9 timer siden): Det er galskap at dette er lovlig. Og at det attpåtil opereres inn i setet... Med mitt familiemedlem gikk det dessverre ikke bra. I det brystet med størst implantatlekkasje fikk hun et år etter at sårene var grodd hissig krefttype, og hun døde senere av kreften, som da hadde spredd seg til flere andre steder i kroppen. ❤️ Forferdelig. Jeg trodde knapt noen ble syke av implantater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet fredag kl 00:55 #44739 Del Skrevet fredag kl 00:55 cerruti skrev (4 minutter siden): Forferdelig. Jeg trodde knapt noen ble syke av implantater. De finnes. Jeg kjenner til ei til, som la inn implantater i brystene, var strålende fornøyd. Så gikk det få år, hun begynte å slite, stadig lite energi, vondter overalt, lege sa det var psykisk. Så fikk hun mer diffuse leddproblemer, som leger også mente var psykisk. Så fikk hun større og større smerter i skulder og nakke. De opererte den skulderen, fordi de mente det sikkert var noe der, men etter at de åpnet henne så var det visst ikke det likevel, selv om de så at leddet var irritert. Så fikk hun problemer med blæra, men da fikk hun bare beskjed om at hun måtte trene bekkenbunnmuskulatur. Oppi alt dette fikk hun også mye og sterk hodepine, falt ut av jobb og ble uføretrygdet "pga. psyksiske problemer". Dette pågikk over år, flere ganger spurte hun ulike leger om det kunne være noe galt med implantatene, men det ble benektet av legene. Hun hadde fått dårlig råd pga. at hun ikke lenger jobbet, men sparte til slutt opp, fjernet implantatene, og etter det så begynte hun gradvis å bli i bedre form. Muskel og leddproblemene ble sterkt redusert, samme med hodepinen og også blæreproblemene. Legene mente fremdeles det var psykisk (selv om ingen psykologer hadde satt noen diagnoser på henne, og heller mente hun slet pga. fysiske plagene hun hadde). Hun er aldri blitt helt frisk, men hun har nå nesten ikke smerter og greier å jobbe litt. Vet om flere også som har fjernet implantatene uten å ha noen større problemer, og de har fortalt at de har fått mer energi, blir ikke så mye syke lenger m.m. Mitt inntrykk er at mørketallene er store. Men den private kosmetiske industrien opplyser i beste fall i veldig generelle termer om dette. Det er en skam at det offentlige betaler legeutdanning for så mange leger som går inn i denne kyniske industrien som det offentlige som regel må rydde opp etter også de ganger pasientene blir syke av operasjonene, får komplikasjoner m.m. Og vi ser jo at disse også ofte jobber i grenseland av hva som er lovlig iflg. norsk lov. Hadde de som har operert SSI i Norge fulgt reglene så skulle hun aldri blitt godkjent for slik operasjon så mange psykiske diagnoser som hun i alle år har hevdet at hun har. I tillegg har hun basert hele sin influensertilværelse på sitt utseende som viser at hun ikke har et sunt forhold til egen kropp og utseende, som igjen burde gjort at leger (i inn- og utland) nektet å behandle henne. 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet fredag kl 07:06 #44740 Del Skrevet fredag kl 07:06 massi skrev (6 timer siden): og i hofter Der også? Får håpe det er plassert over muskel da, så hun kan fjerne kapsel og eventuelle lekkasjer. Ser ut til at det er noe i leppene også synes jeg. Håper det blir skrevet mye mer om hva denne type inngrep kan føre til. Folk tror på de retusjerte og glamorøse utgavene de ser på sosiale medier. Jeg kan forstå de som vil rekonstruere bryst etter sykdom, eller voldsomme endringer, men implantat bør unngås. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå