queensnella Skrevet 21. mai 2020 #17921 Skrevet 21. mai 2020 18 timer siden, Pust skrev: Haha. Jeg «gleder» meg til den (bort)forklaringen, og til forklaringen på hvorfor hun plutselig har begynt å gå tur (iført platåsko) i skogen, med 15kg ryggsekk. I følge henne selv er det noe hun har begynt å gjøre hver dag ... Aner vi frieri til 71 grader Nord eller Kompani L her? Uansett må det da være vondt for føttene å traske rundt i skogen i sko som er beregnet for asfaltspasering. Synes jeg ser henne dælje løs på Bob'ene 🤣 8
DianaV Skrevet 21. mai 2020 #17922 Skrevet 21. mai 2020 Det er da ikke forsvarlig av tv2 å utsette en person med ca 250 diverse diagnoser for det harde militæret? Hun er jo så full av angst og elendighet. 31
MaleficentAurora Skrevet 21. mai 2020 #17923 Skrevet 21. mai 2020 6 minutter siden, DianaV skrev: Det er da ikke forsvarlig av tv2 å utsette en person med ca 250 diverse diagnoser for det harde militæret? Hun er jo så full av angst og elendighet. Det er tv2 i en nøtteskall når det gjeld SE 12
Pust Skrevet 21. mai 2020 #17924 Skrevet 21. mai 2020 3 timer siden, DianaV skrev: Det er da ikke forsvarlig av tv2 å utsette en person med ca 250 diverse diagnoser for det harde militæret? Hun er jo så full av angst og elendighet. Hehe. I følge Jodel-sladder er hun klar for neste sesong av Kompani L, så da håper jeg de har testing av psykisk helse i forkant. Man kan vel ikke la en så psykisk syk person (i følge henne selv, ikke mine ord) utsettes for de prøvelsene som de må gjennom i Kompani L? 28
Djungelvrål Skrevet 21. mai 2020 #17925 Skrevet 21. mai 2020 2 timer siden, Pust skrev: Hehe. I følge Jodel-sladder er hun klar for neste sesong av Kompani L, så da håper jeg de har testing av psykisk helse i forkant. Man kan vel ikke la en så psykisk syk person (i følge henne selv, ikke mine ord) utsettes for de prøvelsene som de må gjennom i Kompani L? Det er jo utrolig at hun står på to bein med ørtenogførti diagnoser. Men de er kanskje lettere å leve med når de er selvdiagnostiserte diagnoser. Ja, det vil jeg tro. 18
Justlooking Skrevet 21. mai 2020 #17926 Skrevet 21. mai 2020 7 timer siden, MaleficentAurora skrev: Det er tv2 i en nøtteskall når det gjeld SE Hun var med i skal vi danse men trakk seg fordi det ble for tøft. Hun skulle vel også være med i kjendis farmen men trakk seg lenge før det begynte? Om hun har blitt spurt om å være med i kompani lauritzen forundrer meg ikke. Hun har jo et veldig nært forhold til tv2. 16
Gjest Gul_gul Skrevet 21. mai 2020 #17927 Skrevet 21. mai 2020 5 hours ago, Pust said: Hehe. I følge Jodel-sladder er hun klar for neste sesong av Kompani L, så da håper jeg de har testing av psykisk helse i forkant. Man kan vel ikke la en så psykisk syk person (i følge henne selv, ikke mine ord) utsettes for de prøvelsene som de må gjennom i Kompani L? Har aldri sett serien, men er det ikke sånn at noen skal være 'klovnen' i programmet? (Som typ 4 stjerners middag; det er underholding når noen f.eks. fucker up noe helt basalt, som å koke ris).
Silva Pluvialis Skrevet 21. mai 2020 #17928 Skrevet 21. mai 2020 5 timer siden, Pust skrev: Hehe. I følge Jodel-sladder er hun klar for neste sesong av Kompani L, så da håper jeg de har testing av psykisk helse i forkant. Man kan vel ikke la en så psykisk syk person (i følge henne selv, ikke mine ord) utsettes for de prøvelsene som de må gjennom i Kompani L? Hva innebærer disse prøvelsene i Kompani L? 2
Djungelvrål Skrevet 21. mai 2020 #17929 Skrevet 21. mai 2020 10 minutter siden, Gul_gul skrev: Har aldri sett serien, men er det ikke sånn at noen skal være 'klovnen' i programmet? (Som typ 4 stjerners middag; det er underholding når noen f.eks. fucker up noe helt basalt, som å koke ris). Eller kutte agurk, som i SE sitt tilfelle. 13
Spøkelse Skrevet 21. mai 2020 #17930 Skrevet 21. mai 2020 (endret) 53 minutter siden, Gorilla skrev: Hva innebærer disse prøvelsene i Kompani L? Mye med å utfordre seg selv mentalt. Den ene episoden var om frykt, eksempelvis gjorde de baklengs militærstup fra 4 (?) meter, krabbet inni trang labyrint for å teste klaustrofobi, slåss med "Bob" (en person som er polstret og diiiger ganske lenge). En del oppgaver med stress. Gå LENGE med mye oppakning. Hinderløype med diverse militærhinder. Hoppe fra et tak ned i zipline, strategiske utfordringer. Edit: en del av de verre tingene kom ikke i de første episodene, men det var mye gåing og mental og fysisk utmattelse da. Endret 21. mai 2020 av Spøkelse 14
Tough cookie Skrevet 21. mai 2020 #17931 Skrevet 21. mai 2020 Sophie Elise har blitt observert i Holmenkollen i dag med tung sekk mens hun har løpt trapper og klatret.... 1
Silva Pluvialis Skrevet 21. mai 2020 #17932 Skrevet 21. mai 2020 8 minutter siden, Anne 69 skrev: Sophie Elise har blitt observert i Holmenkollen i dag med tung sekk mens hun har løpt trapper og klatret.... Hva er galt med det? 6
Silva Pluvialis Skrevet 21. mai 2020 #17933 Skrevet 21. mai 2020 4 timer siden, Apocalypte skrev: Det er jo utrolig at hun står på to bein med ørtenogførti diagnoser. Men de er kanskje lettere å leve med når de er selvdiagnostiserte diagnoser. Ja, det vil jeg tro. Jeg tror diagnoser i større grad har blitt en del av dagligtalen til folk. Veldig mange slenger ut ‘jeg får helt angst av...’ eller ‘jeg blir helt traumatisert av den katten’. Jeg synes det er en uting, men det er ikke sikkert at hun mener at hun har alle diagnosene. Meget mulig diagnostiske ord og uttrykk bare har blitt en del av dagligtalen hennes som hos mange andre. 6
Justlooking Skrevet 21. mai 2020 #17934 Skrevet 21. mai 2020 26 minutter siden, Gorilla skrev: Hva er galt med det? Ingen ting galt med det. Men det er vel ikke akkurat det hun gjør til vanlig. 10
Tough cookie Skrevet 21. mai 2020 #17935 Skrevet 21. mai 2020 Akkurat nå, Justlooking skrev: Ingen ting galt med det. Men det er vel ikke akkurat det hun gjør til vanlig. Ikke no galt med det selvfølgelig, men jeg tenker hun trener seg opp til Kompani Lauritzen 9
Silva Pluvialis Skrevet 21. mai 2020 #17936 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, Spøkelse skrev: Mye med å utfordre seg selv mentalt. Den ene episoden var om frykt, eksempelvis gjorde de baklengs militærstup fra 4 (?) meter, krabbet inni trang labyrint for å teste klaustrofobi, slåss med "Bob" (en person som er polstret og diiiger ganske lenge). En del oppgaver med stress. Gå LENGE med mye oppakning. Hinderløype med diverse militærhinder. Hoppe fra et tak ned i zipline, strategiske utfordringer. Edit: en del av de verre tingene kom ikke i de første episodene, men det var mye gåing og mental og fysisk utmattelse da. Det hørtes ekstremt krevende ut. Hadde ikke vært noe for meg, men ære være de som ønsker og klarer å være med 👏👏 2
Pust Skrevet 21. mai 2020 #17937 Skrevet 21. mai 2020 3 timer siden, Gul_gul skrev: Har aldri sett serien, men er det ikke sånn at noen skal være 'klovnen' i programmet? (Som typ 4 stjerners middag; det er underholding når noen f.eks. fucker up noe helt basalt, som å koke ris). Definitivt ikke. Det er strengt, som på en rekruttskole, og tuller du må hele gruppa ta armhevinger eller lignende. Ikke rom for klovnerier eller unnaluring, det går ut over de andre. I 71 grader kan man alltids prøve seg på sånt, men da blir man jo bare sendt hjem. 10
Pust Skrevet 21. mai 2020 #17938 Skrevet 21. mai 2020 2 timer siden, Gorilla skrev: Jeg tror diagnoser i større grad har blitt en del av dagligtalen til folk. Veldig mange slenger ut ‘jeg får helt angst av...’ eller ‘jeg blir helt traumatisert av den katten’. Jeg synes det er en uting, men det er ikke sikkert at hun mener at hun har alle diagnosene. Meget mulig diagnostiske ord og uttrykk bare har blitt en del av dagligtalen hennes som hos mange andre. Hun er en voksen kvinne som går i terapi en gang i uken/fire ganger i måneden (sier hun selv), da bør hun vite bedre enn å påberope seg en lang liste med psykiske lidelser. I tillegg er det respektløst overfor dem som faktisk sliter. 22
Silva Pluvialis Skrevet 21. mai 2020 #17939 Skrevet 21. mai 2020 3 minutter siden, Pust skrev: Hun er en voksen kvinne som går i terapi en gang i uken/fire ganger i måneden (sier hun selv), da bør hun vite bedre enn å påberope seg en lang liste med psykiske lidelser. I tillegg er det respektløst overfor dem som faktisk sliter. Jeg er helt enig, men jeg tror at dette har blitt en del av dagligtalen til mange, særlig unge. Jeg blir selv irritert når jeg hører folk bruke diagnostiske ord og uttrykk i feil sammenhenger. Synes det er en uting, og jeg skulle ønske at samfunnet tok et oppgjør med det. 4
MaleficentAurora Skrevet 22. mai 2020 #17940 Skrevet 22. mai 2020 11 timer siden, Justlooking skrev: Hun var med i skal vi danse men trakk seg fordi det ble for tøft. Hun skulle vel også være med i kjendis farmen men trakk seg lenge før det begynte? Om hun har blitt spurt om å være med i kompani lauritzen forundrer meg ikke. Hun har jo et veldig nært forhold til tv2. Det vet jeg og er klar over. At hun trakk seg fra SVD sier jo alt. Hun er ikke pysisk sterk nok til å være med i konkurranser som krever enormt mye av henne. Slike type programmer har hun absolutt ingenting å gjøre i. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå