Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
Skrevet
2 timer siden, Avokadonøtta skrev:

Det er visst Optimal Trening som skal selge programmet hennes 🙈

99E7D716-B256-4232-BAF9-31A298291CE3.jpeg

Dette er jo helt forskrudd!

Skrevet
2 timer siden, Avokadonøtta skrev:

Sa jo det..

PTen poster også endel av "treningsrutinene" hennes på sin story,bl.a idag..

20200512_190710.png

• Liker 7
Gjest Lirah
Skrevet

Dette er jo helt latterlig. Hvorfor skulle noen ville trene som Sophie Elise? Hun er jo operert fra topp til tå, hun har ikke en kropp man kan oppnå med trening - man må legge seg under kniven. 

Skrevet
22 timer siden, Finlay skrev:

Jeg kan ikke finne at Optimal Trening "skal selge SEs treningsrutiner".

Ser et par bilder av henne på deres Instagram, fra ett år tilbake, + bilder av bla. Fetisha og Mads Hansen. Skulle gjerne sett dokumentasjon på at de selger SEs treningsrutiner som reklame, synes det er helt hårreisende om det stemmer...

Hva sa jeg..

• Liker 5
Skrevet (endret)
3 timer siden, Avokadonøtta skrev:

For et sykt sirkus dette har blitt til.  Jenta er opperert fra topp til tå. Det finnes absolutt ingenting med/på kroppen hennes som kan trenes opp eller forbedres av trening. Tenkt å selge dette til folk i disse omstendighetene og generelt. Ikke trener hun til daglig heller, så hvorfor skal dette såkalte "treningsprogram" selges før? At hun driver med yoga er det mer sannheter i enn det våse der. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 17
Skrevet

Oh dear lord and jesus👀

• Liker 17
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Om dette ikke går under paragrafen "villedende reklame", så er det ingenting som gjør det! Uetisk og sykt at de bruker SE for å reklamere for trening! Reklame for botox og fløflekketransplantasjon og fillers i alle kriker og kroker på kroppen, det er realistisk og ekte reklame (men heldigvis ulovlig). Men ikke dette, dette er ren svindel og utnyttelse av unge og uvitende. 

SE er absolutt ikke den rette til å bruke før noe treningsprogram. De burde bruke andre som ikke har/hatt klippekort hos kirurgen. 

• Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Om dette ikke går under paragrafen "villedende reklame", så er det ingenting som gjør det! Uetisk og sykt at de bruker SE for å reklamere for trening! Reklame for botox og fløflekketransplantasjon og fillers i alle kriker og kroker på kroppen, det er realistisk og ekte reklame (men heldigvis ulovlig). Men ikke dette, dette er ren svindel og utnyttelse av unge og uvitende. 

Nettopp.

• Liker 5
Skrevet

Og med dette ødelegger Optimal trening egen troverdighet ganske grundig vil jeg si. SE og trening er jo bare fjas - "Tren knebøy og markløft for å få slik rumpe som meg" (som viste seg å være operert) 

Hun har da aldri trent annet enn helt sporadisk og impulspreget. Dette er virkelig villedende og bare TULL! 

• Liker 34
Skrevet
Akkurat nå, Isild skrev:

Og med dette ødelegger Optimal trening egen troverdighet ganske grundig vil jeg si. SE og trening er jo bare fjas - "Tren knebøy og markløft for å få slik rumpe som meg" (som viste seg å være operert) 

Hun har da aldri trent annet enn helt sporadisk og impulspreget. Dette er virkelig villedende og bare TULL! 

Ikke minst meget provoserende.

• Liker 11
Skrevet
10 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Oh dear lord and jesus👀

Rumpa ser jo totalt fake ut...

Det er faktisk ikke fint med så overdreven projeksjon fra siden, selv om det er slike rumper som utrolig nok er populære på insta. 

• Liker 14
Skrevet

Dette her blir for dumt rett og slett. 

"... en slik kropp får man ikke av å trene vettu, operert, operert, operert, operert". Men LYKKE TIL ! 

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det tror jeg ikke hvis de ikke skriver at du kan få kroppen til CE ved å følge dette treningsprogrammet. 

Skrevet (endret)
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Oh dear lord and jesus👀

Jeg leser teksten "man må blant annet ta hensyn tik utgangspunktet" at dette er et program som tar hensyn til at du ikke har trent noe særlig før, og resten teksten som at ps: ikke vær redd, her får du ikke stor muskler! Hvis i hele tatt noe mer enn hva du er født med. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 5
Skrevet
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Oh dear lord and jesus👀

Hvis hun hadde holdt overkroppen rolig og ikke svinget på den som om hun var full så kanskje hun kunne fått noe effekt av 4 kg manualene sine. 

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, Nan4y5 skrev:

Rumpa ser jo totalt fake ut...

Det er faktisk ikke fint med så overdreven projeksjon fra siden, selv om det er slike rumper som utrolig nok er populære på insta. 

Den er totalt fake 🤷‍♀️

• Liker 10
Skrevet

Jeg dette er mer latterlig enn provoserende. Lurer veldig på hvem som vil kjøpe dette programmet? Utrente, som ikke vil trene noe særlig og heller ikke vil ha noe særlig muskler? Alle vet at SE er totalt operert og ingen vil kunne tro de får kroppen hennes ved å følge programmet. 

• Liker 21
Skrevet
8 minutter siden, pop up bruker skrev:

Den er totalt fake 🤷‍♀️

Man ser det lett også på lårene som er  flate fra siden både foran og bak, de som trener seg til større rumpe har lår som matcher, hun har veldig lite symmetri, det ser bare ut som om hun har lagt to runde puter bak i trusa. 

• Liker 23
Skrevet
2 minutter siden, Apocalypte skrev:

Man ser det lett også på lårene som er  flate fra siden både foran og bak, de som trener seg til større rumpe har lår som matcher, hun har veldig lite symmetri, det ser bare ut som om hun har lagt to runde puter bak i trusa. 

Enig! 

Hvis Optimal Trening virkelig vil bruke dette i sin promo, så lykke til. Hun har ikke antydning til aktiv muskulatur i armene (utrent) - hun svaier hit og dit (dårlig core) - og rumpa ser bare ut som hun har puter bak der - rett og slett. 

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...