Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, Gul_gul skrev:

Det er ikke kjøpt i detaljhandel. Det er typ vareprøver til utdeling i goodie bags. Hvis hotellet i det hele tatt betaler for dem, er det til en brøkdel av prisen. 

Hu jeg kjenner fikk en full-size Miss Dior parfyme. 

Skrevet

Jeg er enig med Jodel - hvor idiotisk er det ikke at ett firma har inngått en avtale med SE der de selger "SE's treningsrutine" for å oppnå samme resultater som SE...

• Liker 23
Skrevet
23 minutter siden, J.. skrev:

Jeg er enig med Jodel - hvor idiotisk er det ikke at ett firma har inngått en avtale med SE der de selger "SE's treningsrutine" for å oppnå samme resultater som SE...

Trener hun?

• Liker 10
Skrevet
55 minutter siden, J.. skrev:

Seriøst? Den tullete periodetreningen hennes kan ikke kalles rutine. Akkurat nå er det vel sporadisk yoga det går i? 

Og resultatene er jo kjøpt på ulike klinikker. 

Like før disse influencerne får solgt sand i Sahara altså... 

• Liker 22
Skrevet
43 minutter siden, Apocalypte skrev:

Trener hun?

Hvis trening er å gnu seg på en yogamatte,så 

• Liker 14
Skrevet
10 minutter siden, Isild skrev:

Seriøst? Den tullete periodetreningen hennes kan ikke kalles rutine. Akkurat nå er det vel sporadisk yoga det går i? 

Og resultatene er jo kjøpt på ulike klinikker. 

Like før disse influencerne får solgt sand i Sahara altså... 

Nettopp derfor det er så latterlig..

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Sol, admin.

Skrevet
22 timer siden, J.. skrev:

Så nå skal hun ha det til at den ihjel opererte lille kroppen hennes er et resultat av hardt trening over lengre tid? Wtf.. Hun gjør skam på de som faktisk driver med trening profesjonelt og generelt.

• Liker 18
Skrevet

Hæææææ? Skal et firma selge "treningsrutinen" hennes? Hvilken rutine da? Når så dere henne trene sist? Har hun noengang løpt over en km eller løftet mer en fem kg? Hun har Norges mest opererte kropp. 🙈

Lurer dette firmaet folk til å tro at man kan trene seg til fettsugd mage og rumpeimplantater? Hvor dumme ER folk, lurer jeg på nå. SE vet ikke hva det vil si å være svett etter en treningsøkt. 

• Liker 22
Skrevet

Noen som vet hvilke firma.?

• Liker 2
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
På 10.5.2020 den 16.31, J.. skrev:

Stemmer dette? Hvilket firma?

Dokumenter!

Endret av Finlay
Skrevet
2 timer siden, Finlay skrev:

Stemmer dette? Hvilket firma?

Dokumenter!

Jepp.

Optimal trening,er bare å søke opp selv..

Jeg får så mye sinte pm om sletting av nesten alt jeg poster,så jeg er lei :)

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, naivsuper skrev:

Hæææææ? Skal et firma selge "treningsrutinen" hennes? Hvilken rutine da? Når så dere henne trene sist? Har hun noengang løpt over en km eller løftet mer en fem kg? Hun har Norges mest opererte kropp. 🙈

Lurer dette firmaet folk til å tro at man kan trene seg til fettsugd mage og rumpeimplantater? Hvor dumme ER folk, lurer jeg på nå. SE vet ikke hva det vil si å være svett etter en treningsøkt. 

"Alle" kundene deres (som de fronter) er semi-kjente influencere å andre B-kjendiser,så..

• Liker 8
Skrevet

Skal OT selge treningsprogrammet de har laget for SE på samme vis som treningsprogrammet til Carina Dahl? Det PT-senteret ledet av Adrian Paul må virkelig være ute og sykle Han eier jo en 1/5-del av treningsproduktet cbe.no prøver seg med også.

• Liker 15
Gjest Finlay
Skrevet
2 timer siden, naivsuper skrev:

Jeg kan ikke finne at Optimal Trening "skal selge SEs treningsrutiner".

Ser et par bilder av henne på deres Instagram, fra ett år tilbake, + bilder av bla. Fetisha og Mads Hansen. Skulle gjerne sett dokumentasjon på at de selger SEs treningsrutiner som reklame, synes det er helt hårreisende om det stemmer...

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å høre på podden til Iselin Guttormsen, og i episode 3(?) har hun besøk av Fetisha. Fetisha snakker en del om stjernetegnet sitt, og gir inntrykk av at hun er veldig opptatt av astrologi. 

Det første jeg tenkte da var at SE nettopp har disset folk som tror på astrologi bigtime på story på insta. Kan det ha vært et stikk mot Fetisha? 

(Disclaimer: jeg har ikke sett på Sophie Elises Verden, så jeg vet ikke om det stemmer at SE og Fetisha har sklidd helt ut, eller om det bare er noe folk sier, så rett meg gjerne dersom jeg er på bærtur.)

• Liker 19
Skrevet
13 minutter siden, Potetgull skrev:

Jeg har nettopp begynt å høre på podden til Iselin Guttormsen, og i episode 3(?) har hun besøk av Fetisha. Fetisha snakker en del om stjernetegnet sitt, og gir inntrykk av at hun er veldig opptatt av astrologi. 

Det første jeg tenkte da var at SE nettopp har disset folk som tror på astrologi bigtime på story på insta. Kan det ha vært et stikk mot Fetisha? 

(Disclaimer: jeg har ikke sett på Sophie Elises Verden, så jeg vet ikke om det stemmer at SE og Fetisha har sklidd helt ut, eller om det bare er noe folk sier, så rett meg gjerne dersom jeg er på bærtur.)

Vennskapet mellom SE og Fetisha har vært av og på. Fetisha har en personlighet som tar mye plass men er rett på sak om det er noe hun ikke liker. Det har skapt gnister mellom henne og SE til tider. SE taklet svært dårlig at hennes venner får gode å nære forhold til hverandre. Det har vært mange hendelser på akkurat det. I serien til SE så får man se at Fetisha og Joakim får et sterkere bånd mellom seg å vennskapet gror enda dypere. Det er noe SE verken likte eller taklet noe særlig bra. Bare en sånn kort oppdatering.

SE er ekspert på til å late som at hun har interesser for ting når hun høre at andre snakker om en spefisik tema som hun vet at folk fort kan få interesser eller bli nysgjerrig på. 

• Liker 13
Skrevet

Det er visst Optimal Trening som skal selge programmet hennes 🙈

99E7D716-B256-4232-BAF9-31A298291CE3.jpeg

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Avokadonøtta skrev:

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHA

• Liker 46
Skrevet
1 time siden, Avokadonøtta skrev:

Oii oii den må jeg følge gitt 😊😊😊👍👍

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...