Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Så snilt av nyopererte SE å sende mail til Nelly og spørre om ikke hun kunne få dele ut en rabattkode til sine kjære lesere. Jaggu fikk hun ikke en rabattkode som het "15off". Ser ut som både Isabell Raad og Martine Lunde har tenkt akkurat det samme som SE og spurt Nelly om det samme siden de tilbyr akkurat den samme koden samtidig som SE... #shady

Endret av Anonym2467
Skriveleif
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Mnjah skrev:

Voldsomt med spekulering her nå.

Jeg sendte inn en klage til forbrukerombudet vedr. manglende merking av annonselenker, vedlagt 7 eksempler på manglende merking øverst i innlegget. Nå har hun begynt å merke innleggene øverst med "annonselenker". Vet ikke om det har noen sammenheng, men skulle bare mangle om du er toppblogger og vinner priser - at du merker innleggene dine riktig. Til og med de med 2000 følgere VET hvordan det gjøres...

Håper folk er klar over at ved å klikke på disse "annonselenkene" bare én gang gjør at SE tjener en viss prosent av kjøpet ditt(tipper rundt 20-30% av det du handler for). Hjelper ikke at du går inn på Nelly ved en senere anledning, SE vil fortsatt tjene penger så lenge det er innen 30 dager siden du klikket på hennes annonselenke. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at folk er så dumme å går inn på disse annonse lenkene. Går Ann å åpne en ny fane og søke etter klesplagget i kategori om det er så viktig...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miranda16 skrev:

På Snap;"Sverger at jeg aldri skal klage på utseende igjen" Ja,da.....

Jeg gir det 13 timer..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Miranda16 said:

På Snap;"Sverger at jeg aldri skal klage på utseende igjen" Ja,da.....

For det skjer jo! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Mnjah skrev:

Voldsomt med spekulering her nå.

Jeg sendte inn en klage til forbrukerombudet vedr. manglende merking av annonselenker, vedlagt 7 eksempler på manglende merking øverst i innlegget. Nå har hun begynt å merke innleggene øverst med "annonselenker". Vet ikke om det har noen sammenheng, men skulle bare mangle om du er toppblogger og vinner priser - at du merker innleggene dine riktig. Til og med de med 2000 følgere VET hvordan det gjøres...

Bare glem det jeg skrev her... nytt innlegg, og hun ser ut til å ha "glemt" det igjen...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mnjah skrev:

Bare glem det jeg skrev her... nytt innlegg, og hun ser ut til å ha "glemt" det igjen...

Hvor vanskelig kan det være å følge norsk lov? Gjenspeiler dette holdningene til lovverket generelt? I så fall bør vi alle være ekstra oppmerksomme dersom rosabloggerne har tilgang til bil ... «I dag glemmer jeg at det er høyrekjøring»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over bloggere som ikke kan merke innleggene sine! 😬 og dette får de faktisk lov til. Bloggere slipper unna med alt de! :roll:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2017 den 16.57, korallrev skrev:

Har hun slitt med migrene?

Er det noe den jenta IKKE har slitt med? Rart å prioritere mange andre operasjoner over hele kroppen framfor å "operere mot migrene". Sliter selv med migrene flere ganger i uka og tar medisiner for det. Aldri hørt at en operasjon kan fjerne migrene. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp

Siste innlegg "Venner man har og ikke har" ... provoserer meg litt! Ikke fordi det ikke er riktig det hun skriver på generelt grunnlag - man ser virkelig hvem som er ens venner når man blir syk. Men det er måten hun sykeliggjør seg selv, får det til å høres så alvorlig ut. Den jenta har ørten operasjoner og "sykeperioder" pga operasjoner tatt av utseendemessige årsaker. Hun er ikke SYK! Iallefall ikke fysisk.

Vent til du blir virkelig SYK Sophie Elise!! DA kan du virkelig se hvem som er dine venner. Vent til du får en ALVORLIG diagnose som kreft med spredning, ondartet hjernesvulst eller systemisk sklerose. Men ikke gjør deg selv viktig med å fremstille deg selv som noe du ikke er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, The ceiling lamp skrev:

Siste innlegg "Venner man har og ikke har" ... provoserer meg litt! Ikke fordi det ikke er riktig det hun skriver på generelt grunnlag - man ser virkelig hvem som er ens venner når man blir syk. Men det er måten hun sykeliggjør seg selv, får det til å høres så alvorlig ut. Den jenta har ørten operasjoner og "sykeperioder" pga operasjoner tatt av utseendemessige årsaker. Hun er ikke SYK! Iallefall ikke fysisk.

Vent til du blir virkelig SYK Sophie Elise!! DA kan du virkelig se hvem som er dine venner. Vent til du får en ALVORLIG diagnose som kreft med spredning, ondartet hjernesvulst eller systemisk sklerose. Men ikke gjør deg selv viktig med å fremstille deg selv som noe du ikke er. 

Signerer. 👏 Takler svært dårlig mennesker som syter og klager slik som hun ofte gjør! Skulle hun være så uheldig å få en alvorlig diagnose, så kommer den jenta til å gå langt ned i kjelleren og sutre seg i hjel. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE er så opptatt av å forklare hvor dypt hun kan tenke at hun helt glemmer å merke reklamen. Håper hun ikke skal kjøre bil i Harstad, ettersom det er så vanskelig å huske regler, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Sophie Elise jeg. Synes hun virker snill og omsorgsfull mot dem rundt seg, hun tar seg ikke selv så høytidelig og hun fremstår ganske reflektert til aldri å ha vært noe skolelys. Jeg blir i godt humør av videobloggene hun gjør med Joachim, hvor hun ofte er sprudlende og morsom. Ja, så er hun kanskje til tider dobbeltmoralsk, svarer ikke på spørsmål om hvorvidt hun har fylt på rumpa, og er over gjennomsnittet opptatt av utseendet sitt. Synes likevel ikke hun fortjener alt hatet hun får i denne tråden (da snakker jeg ikke om den konstruktive kritikken vedrørende manglende merking av reklame, påvirkningen hun har på unge jenter o.l.).

Endret av nejve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 22.10.2017 den 10.24, Hotellet skrev:

Er det noe den jenta IKKE har slitt med? Rart å prioritere mange andre operasjoner over hele kroppen framfor å "operere mot migrene". Sliter selv med migrene flere ganger i uka og tar medisiner for det. Aldri hørt at en operasjon kan fjerne migrene. 

HVIS SE hadde slitt med migrene hadde dette blitt så dokumentert at vi hadde fått migrene hele gjengen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos til SE for det siste innlegget om besteforeldrene sine. Det hun skriver stemmer nok for mange, men få tør å innrømme det i frykt for å fremstå som dårlige mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...