Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Blir utrolig provosert når SE reklamerer for skinrepair! som om det var det produktet som fikk hun kvisefri! Hun har jo gått på isotretinoin behandling. Nei fy så misvisende å gjøre, sette opp falske forhåpninger for et annet produkt enn det som faktisk hjalp henne kun fordi Hun tjener penger På dette produktet. Stakkars de som går i fella og virkelig tror at skinrepair faktisk kan hjelpe mot akne... huff

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Marte4321 skrev:

Blir utrolig provosert når SE reklamerer for skinrepair! som om det var det produktet som fikk hun kvisefri! Hun har jo gått på isotretinoin behandling. Nei fy så misvisende å gjøre, sette opp falske forhåpninger for et annet produkt enn det som faktisk hjalp henne kun fordi Hun tjener penger På dette produktet. Stakkars de som går i fella og virkelig tror at skinrepair faktisk kan hjelpe mot akne... huff

Og bildet som liksom skal vise hvor bra huden har blitt etterpå er så retusjert at porer og hudstruktur er borte. Sukk. 

Håper ingen lar seg lure av det tøyset. 

Forresten, finnes det ingen lov som forbyr sånt direkte lureri? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marte4321 skrev:

Så lenge hun får penger, så driter hun i om hun lurer folk. Tenåringer går vel rett på dessverre 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Marte4321 skrev:

En fyr komenterte under et innlegg på Facebook, spurte først om hun får betalt for innlegget, SE svarer ja, men det betyr ikke at det ikke virker. Han svarer med med linken til innlegget der hun skriver hun har gått pp isotretinoin. Kommentaren hans om det er slettet....

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Ser hun sendte et stikk til mammatilmichelle på snapchat

Å, så lite overrasket jeg er. Hun kaster seg på alle «trender», og akkurat nå er det å disse MtM skikkelig in. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, frksølekopp skrev:

En fyr komenterte under et innlegg på Facebook, spurte først om hun får betalt for innlegget, SE svarer ja, men det betyr ikke at det ikke virker. Han svarer med med linken til innlegget der hun skriver hun har gått pp isotretinoin. Kommentaren hans om det er slettet....

Det er bare helt tragisk at hun holder på sånn. Husker hun skrev om isotretinoin at hun ble kvitt akne etter det, og rett etter så begynte hun å reklamere for skinrepair.. jeg har selv prøvd skinrepair og det funket ikke i det hele tatt på meg ihvertfall...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sjelden jeg er innom denne bloggeren, men tok meg en tur i dag for se hvorfor den ligger på 3. plass på Blogglisten nå. Jeg bladde meg nedover uten å forstå hvorfor. Reagerte imidlertid på at en blogger som har vært med så lenge ikke klarer å merke reklamen sin. Eksemplevis her er det annonselenker:  http://sophieelise.blogg.no/1506619727_ja_nei_vet_ikke.html . Eneste som står om det, midt inni blogginnlegget, er "....Og angående antrekket - jeg vet dere digger slike sko som jeg har mange av, overknee-boots. (annonselenke) De er nå på 30% avslag, du finner et helt utvalg her...." (jeg holdt over "her" og ser først da at det er lenke til Nelly). 

Hva sier Forbrukerombudet om annonselenker? Fra https://forbrukerombudet.no/content/2017/05/Forbrukerombudets-veileder-om-merking-av-reklame-i-sosiale-medier.pdf

"... Du bruker annonselenker som gir deg betalt f. eks. per klikk eller kjøp. All eksponering eller omtale av butikken eller ytelsen du lenker til, på en måte som kan gi mer trafikk til lenkene du legger ut, er da også reklame....".

"...Hvis du legger ut annonselenker må du merke disse i tillegg til selve innlegget...".

"... Det er viktig at du bruker tydelige formuleringer som alle kan forstå. Disse ordene er tydelige nok: • reklame • annonse . Andre ord og fraser, som for eksempel «i samarbeid med», «konkurranse», «anbefaling for», og «affiliatelenker» forklarer ikke at innlegget er reklame. Ved å bruke slike eller andre ord som ikke er like tydelige som «annonse» eller «reklame» som merking risikerer du å bryte loven. Det samme gjelder dersom du merker selve innlegget med «annonselenker». Det du legger ut sammen med annonselenker er også reklame, og derfor må følgerne skjønne at hele innlegget er reklame. Inneholder innlegget annonselenker kan du merke med «reklame» eller «annonse» i starten av innlegget, og heller 6 bruke ordet «annonselenke» når du skal merke selve annonselenkene underveis i et innlegg...".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk til Anna Rasmussen i et av SE siste blogginnlegg " Det er hardt å skrive selv, og ikke ha ghostwriter.. Men verdt det til slutt"

Ser også at hu har skrevet ett innlegg om trening og refererer til seg selv for noen år siden da hun trente mye, og legger ved et bildet. Er ikke det det mye omtalte "bølger i ramma" (Photoshopet)-bildet? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2017 den 18.08, elisaday skrev:

Alle "regler" ser ut til å være svært så tøyelige i hennes verden..... 

Det er jo ikke en regel.... Politiet kommer ikke å tar de som kaller seg vegitarianere men spiser vilt...

At man kanskje burde revurdere å kalle seg veggis er én ting. Den ser jeg.. Men når det er sagt synes jeg det å spise vilt og ikke butikkjøtt feks er helt supert. Vi jakter selv og jeg nyter selvskutt rådyr mye mer enn oksebiff feks. Om du tar poenget.. Den har hatt en godt liv i det fri, ikke blitt proppet med diverse «medisiner», kjøttet er helt naturlig og rent og viktigst; livet ble avsluttet uten stress eller pining. Slik ser ihvertfall jeg på det.

Vet jo å de som er veggiser men spiser fisk/kylling. Det er jo ihvertfall helteit..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://sophieelise.blogg.no/1442951277_jeg_spiste_ikke_jeg_s.html Bildet er veeeldig redigert, det ser man flere steder. 

Redigere kan/gidder hun, men å klistre inn ordet "reklame" i begynnelsen av et innlegg er visst umulig.

Dette er reklame : http://sophieelise.blogg.no/1506702319_jeg_eksisterer_ikke_uten.html

og dette: http://sophieelise.blogg.no/1506619727_ja_nei_vet_ikke.html

og her omgår hun å kalle det reklame og skriver at det er "i samarbeid med (...)" http://sophieelise.blogg.no/1506448964_to_r_give_aways__200_kr_rabatt_p_alle_treningstights.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes SE bare er tåpelig når hun kommer med disse stikkene til Anna. Poster 5'eren hun fikk på sin bok, samme dag som Anna mottar terningkast 2. Skriver om hvilken jobb hun har gjort selv - uten ghostwriter, etter at Anna har skrevet bok med ghostwriter.

Sophie må ikke glemme at hun selv har hatt prosjekter som har floppet (sangen "All your friends" for eksempel). 

Ingen fan av Anna eller boken, men det SE gjør er bare smålig

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutter siden, BeverTramp skrev:

Jeg synes SE bare er tåpelig når hun kommer med disse stikkene til Anna. Poster 5'eren hun fikk på sin bok, samme dag som Anna mottar terningkast 2. Skriver om hvilken jobb hun har gjort selv - uten ghostwriter, etter at Anna har skrevet bok med ghostwriter.

Sophie må ikke glemme at hun selv har hatt prosjekter som har floppet (sangen "All your friends" for eksempel). 

Ingen fan av Anna eller boken, men det SE gjør er bare smålig

Enig. Liker ikke at hun er så hoven. Hun fikk kanskje 5 på boken, men den sangkarrieren hennes har jo floppet helt. Synes hun bare kan holde munn.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sophie liker å trykke ned noen som allerede ligger i kjelleren, er for meg uforståelig. 

All denne depresjonen, angsten og tunge perioder som hun har hatt, sier at hun virkelig forstår hvordan det er å føle seg alene, være uten støtte og at mennesker som sparker en som allerede ligger ned er lavmåls... 

... Så kommer hun med dette innlegget?? 

Jeg vet ikke jeg altså, men der mistet hun meg som leser. Hadde hun virkelig hatt disse problemene så hadde hun ikke sparket på en allerede kjeller liggende Anna. 

God bedring Sophie, du er ikke annet enn ord. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er konkurranse mellom bloggere er det ingen tvil om. Patetisk hele greia. Håper alle slutter å lese disse bloggene! 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er mest pinlig jeg Sophie Elise, låtfloppen "Fuck All Your Friends" eller bokfloppen "Naken"? 

skikkelig smålig oppførsel av SE bare noen få dager etter at hun skrev et blogginnlegg om at bloggere ikke må ønske å sabotere for hverandre eller godte seg over hverandres nederlag og heller støtte opp om hverandre. 

Endret av ReinaSiete
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...