Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

6 minutes ago, Helhvete said:

Mulig jeg er treg her, men, har hun ny kjæreste? 

Ja, hun vil visst ikke ha det offentlig, men legger ut bilder på snap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Salka skrev:

Eller tror hun at hun er statsministerkandidat på Dobbeltmoralpartiet? 

😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig her. Ingen mennesker greier å gjøre alt rett. Og om alle gjør litt så kommer vi langt. Skulle hun liksom gå til Spania for en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, TomineB skrev:

Er enig her. Ingen mennesker greier å gjøre alt rett. Og om alle gjør litt så kommer vi langt. Skulle hun liksom gå til Spania for en dag?

Hva med å droppe 24 t turen?

Hun har allerede 55+ flyturer bare i år,hjelper ikke akkurat på hjertesaken for miljøet.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, TomineB skrev:

Hun er forelska! Personlig hadde jeg reist til verdens ende for å være noen timer med min kjære

Ja klart,moral og alt sånt er bare å hive ut vindu når man blir forelska.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, J.. skrev:

Ja klart,moral og alt sånt er bare å hive ut vindu når man blir forelska.

A nå jenta få litt slækk for at hun flyr. Det gjør alle uansett hva de mener om miljø. Ta miljøpartiet de grønne, de tar også fly. For syns skyld tok de tog og syklet til jobb noen få ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TomineB skrev:

A nå jenta få litt slækk for at hun flyr. Det gjør alle uansett hva de mener om miljø. Ta miljøpartiet de grønne, de tar også fly. For syns skyld tok de tog og syklet til jobb noen få ganger. 

Neppe mange ganger pr år.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er VG og Dagbladet ute med nyheten om ny kjæreste. Dette ble vel dokumentert på Bloggomtoppbloggere for lenge siden😊 Men forstår at aviser følger reglene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
37 minutter siden, TomineB skrev:

Synes sammenlikningene din med Miljøpartiet blir litt tynn. De har i alle fall en hensikt med turene sine, deriblant å nå ut til velgere slik at de kan få flest mulig plasser på Stortinget. Da kan de få gjennomslag for sin grønne politikk. Målet helliger middelet. Hva angår SE så ser ikke jeg at hennes reiser tjener en slik hensikt. Hovedsakelig handler hennes reiser om rekreasjon og da trumfer altså reiselyst miljøengasjement. Det sier seg selv at det på typisk SE vis engasjementet bare er "stort" hvis offeret hun må gjøre er minimalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt som at dersom du slår opp ordet dobbeltmoral i ordboka, så finner du et stort bilde av SE. Hun er altså så beyond latterlig, og jeg fatter ikke at et eneste medium ikke stiller noen litt kritiske spm. hver gang hun flagger en av sine "fanesaker" og tar et oppgjør med diverse. 

"Gjør som jeg sier - ikke som jeg gjør" burde være hennes neste tatovering, før hun dekorerer seg med kjærestetatovering nr. 3 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
På 6.9.2017 den 16.17, smalls skrev:

Huff, leppene hennes 😯 Tenker på ansiktsbilde på Instagram. 

Nesa også.. Hun er én operasjon fra å få Michael Jackson nesa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sier at bloggere ikke har makt? Se hva noen kommenterte på instaen til SE.

Kan jeg bare fortelle deg at du har vært det vakreste jeg har visst om i snart 7 år? Når jeg var 15 skulle jeg bli som deg når jeg ble stor og enda er du det største og flotteste forbildet jeg noen har har hatt og mest sannsynlig kommer til å ha. Og det er egentlig litt rart å tenke på siden vi er like gamle. Jeg som alltid syns eldre mennesker er interessante og vise, mens unge ikke vet en dritt og er dumme i huet. Du har mer sjel, er mer vis og har større mot enn noen jeg har snakket med.

Hva har egentlig skjedd med verden når SE er det vakreste, viseste og modigste mennesket som finnes? Og jeg er 4 år yngre enn henne. Kan man fortsatt si at hennes beslutninger når det kommer til f.eks plastisk kirurgi og operasjoner ikke påvirker andre? Kan man fortsatt si at bildene hun legger ut og tingene hun skriver ikke fortjener kritiske tilbakemeldinger? Er det fortsatt greit å lyve om plastisk kirurgi og fortelle unge jenter at de kan oppnå det samme resultatet ved å trene hardere og spise annerledes? Jeg blir i hvert fall skremt, jeg vet og føler på konsekvensene av å vokse opp med slike forbilder.

Endret av NoDiggity
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende... Selvfølgelig har hun påvirkningskraft. Og da tenker jeg ikke bare på den klassiske påvirkningskraften i form av de unge jentene som beundrer henne og vil se ut som henne. Jeg tenker at hun også påvirker ved at hun får folk til å tenke over ting de kanskje ikke hadde tenkt over ellers ved å ha et så stort kroppsfokus som det hun har. Man trenger altså ikke å like henne for å bli påvirket en gang. Dette med hipdips er jo et utrolig godt eksempel på det. Hun brakte oppmerksomhet til noe ved kroppen som mange ikke visste hva var, men som tydeligvis også er "feil" å ha.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg.no burde virkelig fått bøter for å tillate alt rælet rosabloggerne publiserer! Nå er altså frøken Vet-alt blitt kostholdsekspert og innbiller småunger at de får kreft av kjøtt og at ost er like vanedannende som narkotika :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, orfeus skrev:

Blogg.no burde virkelig fått bøter for å tillate alt rælet rosabloggerne publiserer! Nå er altså frøken Vet-alt blitt kostholdsekspert og innbiller småunger at de får kreft av kjøtt og at ost er like vanedannende som narkotika :raven:

Jeg synes det er veldig bra hvis hun klarer å påvirke folk til å slutte å spise kjøtt!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Ost like vanedannende som narkotika, faktisk. :hoho::hoho::hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har frøken miljøaktivist sett en dokumentar igjen og oppfordrer alle til å ikke spise kjøtt. Altså Sophie Sophie... Du kan bare ikke bli Einstein over å ha sett en dokumentar film og av å lese ett par nettsider som mener kjøtt er livsfarlig og kreft kallende. Har sett dokumentaren selv og synes det er en av bullshitene som går igjen og omigjen. Jeg kan finne deg tusen av dokumentarer som også sier at sukker er livsfarlig og det samme for de som har en streng grønn basert diett. I dokumentaren mener de også at fisk er like ille. Åj da og du som var pescetarianer...

Så calm the f down det handler sikkert kapitalistenes interesser igjen, som det har gjort i mange mange år nå. 

Er overrasket på at du tørr å komme med slike påstander og oppfordrer folk av å bare har sett en dokumentar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Alara said:

Nå har frøken miljøaktivist sett en dokumentar igjen og oppfordrer alle til å ikke spise kjøtt. Altså Sophie Sophie... Du kan bare ikke bli Einstein over å ha sett en dokumentar film og av å lese ett par nettsider som mener kjøtt er livsfarlig og kreft kallende. Har sett dokumentaren selv og synes det er en av bullshitene som går igjen og omigjen. Jeg kan finne deg tusen av dokumentarer som også sier at sukker er livsfarlig og det samme for de som har en streng grønn basert diett. I dokumentaren mener de også at fisk er like ille. Åj da og du som var pescetarianer...

Så calm the f down det handler sikkert kapitalistenes interesser igjen, som det har gjort i mange mange år nå. 

Er overrasket på at du tørr å komme med slike påstander og oppfordrer folk av å bare har sett en dokumentar! 

Hvilken dokumentar er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...