Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner

- Pavilion, mod

edit. Også ryddet for innlegg som omhandler modereringen

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun mener at hun og Bukowski hadde likt hverandre å er nyskjerrig på hva han hadde skrevet om henne.. første som dukker opp i hodet mitt er det som står på gravstenen hans. 

IMG_1264.JPG

Endret av Pipa
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, NoDiggity skrev:

Sykt

shiet.jpg.7f221fa3122c429cbcc35f0cd232b69e.jpg

Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd dette var to forskjellige personer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pipa skrev:

hun mener at hun og Bukowski hadde likt hverandre å er nyskjerrig på hva han hadde skrevet om henne.. første som dukker opp i hodet mitt er det som står på gravstenen hans. 

IMG_1264.JPG

"Og er...", "nysgjerrig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, filifjonka skrev:

"Og er...", "nysgjerrig".

Beklager, jeg har dysleksi. Det skal jeg begynne å nevne i hvert innlegg :troest:

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett henne i virkeligheten i den siste tiden? Lurer på hvordan hun egentlig ser ut i virkeligheten jeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LeilaS skrev:

Noen som har sett henne i virkeligheten i den siste tiden? Lurer på hvordan hun egentlig ser ut i virkeligheten jeg

Ikke som på bildene hun legger ut,kan man si.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Edit: Ryddet for kommentarer til moderering.

Mynona, mod. 

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, dansestjerna skrev:

Jeg vet det er fake det meste ved henne, men hun ser smashing ut ... dessverre.

Virkelig? Men altså; hver sin smak. Stakkars kommende generasjoner om utseendet alle trakter etter koster psykiske lidelser og en haug av penger 

Endret av Nappetass1
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise var mye penere før hun tok helt av med operasjoner og fillers, synes jeg. Hun ligner ikke på seg selv lengere 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes Sophie Elise er flott jeg. Hun hadde Såklart ikke trengt og endre på utseende sitt, var flott før, fortsatt flott.

Men dere bør huske på at bloggere selv velger hva de vil dele med oss, de lever av og utlevere seg selv. Alt vi vet og ser på sosiale medier velger de og vise oss. Og vi gir dem klikk, oppmerksomhet og fame :-) Akkurat som de estimerer at vi skal gjøre. Og disse evige spekulasjonene om Sophie Elise har operert seg, ja de gir også masse penger i kasse :-) Derfor er det også mer lønnsomt for henne og ikke fortelle oss dette i klartekst. Hun er på ingen måte dum, selv om hun til tider prøver og fremstå slik. Creds til Sophie ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christy89 skrev:

For hva egentlig?

For så mangt 🙂Hun vellykket, har klart seg bra, viser andre at alt går ann bare du jobber for det. Mer enn hva man kan si om disse menneskene som bruker mangfoldige timer av livet sitt på og slenge dritt om henne 😏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Slettede sitater er fjernet. Mynona, mod.

Dere er klar over at mange mennesker (også nordmenn) ser sånn ut. Selv har jeg store lepper. 

Bør jeg ta en reduksjon kanskje?  For dette er jo tydeligvis helt jævlig i manges øyne.

La folk være folk, noen har stor nese, andre liten. Det samme gjelder andre deler av kroppen.

Endret av førstedamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...