Snuppah00 Skrevet 10. august 2017 #4921 Del Skrevet 10. august 2017 29 minutter siden, Catzee85 skrev: Ja jeg så en kineser spise mcdonalds igår så da spiser alle kinesere mcdonalds Nice point malene Hæ? Skjønner ikke hva du vil frem til? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 10. august 2017 #4922 Del Skrevet 10. august 2017 3 timer siden, Catzee85 skrev: Ja jeg så en kineser spise mcdonalds igår så da spiser alle kinesere mcdonalds Nice point malene Oi. Den var dyp🙄. Har ingen relativitet NON so ever🤣. Flaut .. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 10. august 2017 #4923 Del Skrevet 10. august 2017 Sensitiv. Introvert. Det nye nå er å være empat. Lurer på hvilken blogger som først erklærer at hun er empat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 10. august 2017 #4924 Del Skrevet 10. august 2017 Hvordan klarte hun å komme i buksa på Thodesen? Har han så lav "aldersgrense"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 11. august 2017 #4925 Del Skrevet 11. august 2017 2 timer siden, orfeus skrev: Sensitiv. Introvert. Det nye nå er å være empat. Lurer på hvilken blogger som først erklærer at hun er empat. Har hun ikke allerede sagt hun er det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 11. august 2017 #4926 Del Skrevet 11. august 2017 Jeg må bare si, jeg tenkte overhodet ikke på at han i musikkvideoen var mørkhudet (jeg er ikke rasist) - men det jeg reagerte på var de merkelige hendene som for meg ser ut som det er tatt ut av en skrekkfilm 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 11. august 2017 #4927 Del Skrevet 11. august 2017 10 timer siden, Catzee85 skrev: Jeg mener at selv om en har finere hud og er over 30 år så betyr det ikke at alle har det . Tvert imot. Det er liksom ikke noe argument når flesteparten ikke har det Litt som jeg sa. Bare fordi en kineser spiser mcdonalds betyr ikke at alle gjør det. Eller flertallet Du skjønte den ikke nei.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 11. august 2017 #4928 Del Skrevet 11. august 2017 1 time siden, Catzee85 skrev: Var du som ikke skjønnte den Ingen bryr seg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 11. august 2017 #4929 Del Skrevet 11. august 2017 20 timer siden, jabx skrev: Det er en sangtekst. Jesus Kristus. Du tolker kanskje alle sangtekster bokstavelig? Så når 50 Cent rapper om om "let you lick the lollipop" så synger han bokstavelig talt om å slikke på en kjærlighet på pinne? Er nå en vesentlig forskjell på metaforer og grammatikk. Om jeg sier "jeg skal gå tur i skogen" så betyr det at jeg planlegger å gå tur i skogen. Det betyr ikke at man er åpen til å tolke setningen hvordan man vil...skal, skal ikke, kunne ha, skulle ha.. Hva det har med metaforer å gjøre, skjønner ikke jeg. Mener du at "fuck all your friends" betyr noe annet enn å knulle en person sine venner? Det er nemlig det du påstår med denne banale 50 Cent sammenligningen din. Men for deg er det nøyaktig det samme? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 11. august 2017 #4930 Del Skrevet 11. august 2017 43 minutter siden, EiJente skrev: Er nå en vesentlig forskjell på metaforer og grammatikk. Om jeg sier "jeg skal gå tur i skogen" så betyr det at jeg planlegger å gå tur i skogen. Det betyr ikke at man er åpen til å tolke setningen hvordan man vil...skal, skal ikke, kunne ha, skulle ha.. Hva det har med metaforer å gjøre, skjønner ikke jeg. Mener du at "fuck all your friends" betyr noe annet enn å knulle en person sine venner? Det er nemlig det du påstår med denne banale 50 Cent sammenligningen din. Men for deg er det nøyaktig det samme? Jeg lurer også på hva " i gonna fuck all your friends" egentlig betyr? For meg betyr det at jeg skal knulle alle vennene dine 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 11. august 2017 #4931 Del Skrevet 11. august 2017 52 minutter siden, Snuppah00 skrev: Jeg lurer også på hva " i gonna fuck all your friends" egentlig betyr? For meg betyr det at jeg skal knulle alle vennene dine Engelsk er ikke så greit, selv om Hjalmar i Trond Viggo-låta ikke er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 11. august 2017 #4932 Del Skrevet 11. august 2017 13 timer siden, orfeus skrev: Sensitiv. Introvert. Det nye nå er å være empat. Lurer på hvilken blogger som først erklærer at hun er empat. SE har allerede erklært dette i et blogginnlegg i den tiden hun var sammen med svensken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. august 2017 #4933 Del Skrevet 11. august 2017 I'm gonna fuck all your friends. No really, I'm gonna fuck all your friends" Direkte oversatt betyr det "Jeg skal knulle alle vennene dine. Nei, virkelig, jeg skal knulle alle vennene dine" Denne understrekningen med ordet "really" brukes når noen ikke tror på det du sier og du virkelig skal understreke det du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. august 2017 #4934 Del Skrevet 11. august 2017 3 timer siden, EiJente skrev: Er nå en vesentlig forskjell på metaforer og grammatikk. Om jeg sier "jeg skal gå tur i skogen" så betyr det at jeg planlegger å gå tur i skogen. Det betyr ikke at man er åpen til å tolke setningen hvordan man vil...skal, skal ikke, kunne ha, skulle ha.. Hva det har med metaforer å gjøre, skjønner ikke jeg. Mener du at "fuck all your friends" betyr noe annet enn å knulle en person sine venner? Det er nemlig det du påstår med denne banale 50 Cent sammenligningen din. Men for deg er det nøyaktig det samme? Fuck all your friends kan strengt tatt bety noe annet enn at hun skal knulle alle vennene hans, det kan bety at hun driter i alle vennene hans. Utrykket "fuck that" betyr jo drit i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. august 2017 #4935 Del Skrevet 11. august 2017 9 minutter siden, Mystix skrev: Fuck all your friends kan strengt tatt bety noe annet enn at hun skal knulle alle vennene hans, det kan bety at hun driter i alle vennene hans. Utrykket "fuck that" betyr jo drit i det. No really I gonna fuck all your friends, betyr ikke det. Det betyr at hun skal knulle vennene hans. Fuck all your friends kan bety til helvete med vennene dine, men ikke når det står I foran. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. august 2017 #4936 Del Skrevet 11. august 2017 2 timer siden, LeilaS skrev: No really I gonna fuck all your friends, betyr ikke det. Det betyr at hun skal knulle vennene hans. Fuck all your friends kan bety til helvete med vennene dine, men ikke når det står I foran. Javel så kunne hun sikkert ligget med alle vennene hans, hun er jo en sånn typisk type kvinne som mange menn fantaserer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnPerson Skrevet 11. august 2017 #4937 Del Skrevet 11. august 2017 Hvorfor fikser hun ikke huden sin, når hun har så mye penger? Hun kan jo ta laser, dermaroller, kjemisk peeling osv... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 11. august 2017 #4938 Del Skrevet 11. august 2017 4 timer siden, ReinaSiete skrev: SE har allerede erklært dette i et blogginnlegg i den tiden hun var sammen med svensken. Se der, ja. Det var bare meg som ikke hadde fått oppdatert meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 11. august 2017 #4939 Del Skrevet 11. august 2017 3 timer siden, LeilaS skrev: No really I gonna fuck all your friends, betyr ikke det. Det betyr at hun skal knulle vennene hans. Fuck all your friends kan bety til helvete med vennene dine, men ikke når det står I foran. Det er rent underholdende hvordan fansen vil vri akkurat den setningen til å ha en annen betydning 🙄 - men de kan ønske så mye de vil, slik det er formulert betyr det bare en eneste ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. august 2017 #4940 Del Skrevet 11. august 2017 2 minutter siden, orfeus skrev: Det er rent underholdende hvordan fansen vil vri akkurat den setningen til å ha en annen betydning 🙄 - men de kan ønske så mye de vil, slik det er formulert betyr det bare en eneste ting. Jeg er på ingen måte en fan, bare prøver å forstå hvorfor hun gidder å brife med at hun kan ligge med alle vennene med eksen. Det er det jo mange kvinner som kan, ikke akkurat noe å brife om! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå