Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, nicecar skrev:

En annen gang kom vennegjengen på besøk for å se på det nye huset hennes. Isbilen var tilfeldigvis i nærheten, og etter mye mas fra vennene så bestemte SE (med millionlønningen🤦‍♀️) seg for å gå ut å kjøpe noen pakker is fra isbilen. Hun fant fort ut at isen var "dyr" så da endte hun opp med å kjøpe en pakke med 4 bittesmå ispinner som hun irritert delte ut til de som var på besøk.

Rart hun ikke spurte om spons.

Den pakken hun kjøpte selges bare på sommeren,i 6 pack.

Koster 129 kr,så.... det var jo ett pinlig klipp.

(Kjøper den ofte selv)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og når hun skulle hente J på skole. Det var virkelig et ork for henne. Man kunne høre det på tonefallet hennes. Det skal sies at jeg ikke har fått med meg hele siste sesong av serien hennes. Men jeg skjønner ikke hva hun vil med serien. Det er jo ingen rødtråd fra starten og til slutten. Er jo bare halvt snakket norsk/engelsk omhverandre. Når det gjeld F sin rolle som hennes bestevenninne. Så ser man tydelig at SE et sjalu på vennskpet mellom F og Joackim. Dette ble jo sendt i ene episoden fra Tr.heim. Man så jo at stemmingen mellom F og Joackim endrer seg drastisk når SE er til stede.

Endret av Uglesjel
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nicecar skrev:

SE er kjent for å være gjerrigheten selv. I ett tilfelle så fikk hun en sminkeboks fra goodiebox som hun likte så innmari godt. Hun ville så gjerne gi sånne sminkepakker til venninnene sine så hun sørget for å få to goodiboxer til - sponset såklart 🤦‍♀️

Dette er bare ett av flere tilfeller

Det jeg reagerer på er at hun og Kasper deler 50/50 på utgiftene. Hun med flere millioner i årlig inntekt og han som student og jobber 80% ved siden av. I tillegg er det bare hun som eier leiligheten.

Trodde det var vanlig at samboende par hjelper hverandre. At om den ene eller andre som tjener best bidrar også mest om en i paret utdanner seg eller tjener mindre. 

Og jeg med ganske vanlig inntekt betaler gjerne en middag for noen som ikke har så god råd, og gjerne også betaler en reise for noen som blir med for min skyld for eksempel. 

Men folk er forskjellige 😊

https://sophieelise.blogg.no/1540920018_sprsml_og_svar.html

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE uttalte seg at MGP er noe hun ville være med på. Når hun får spørmålet når tid, så svarer hun 2019. Vel.. jeg så ikke snutten av henne hvertfall. Og hva skal hun bidra med i såfall? For synge uten auotone skjer jo ikke for SE, etter som MGP er det er en rent sangkonkurranse.

Endret av Uglesjel
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uglesjel skrev:

SE uttalte seg at MGP er noe hun ville være med på. Når hun får spørmålet når tid, så svarer hun 2019. Vel.. jeg så ikke snutten av henne hvertfall. Og hva skal hun bidra med i såfall? For synge uten auotone skjer jo ikke for SE, etter som MGP er det er en rent sangkonkurranse.

Vet ikke jeg, men hun hadde jo garantert ikke kommet til Eurovision uansett. Norge hadde aldri stemt henne fram.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel vel.. SE har selv vært den som har sittet bak tasturet og kritisert andre bloggere. Samt så forteller hun leserene sine at den aktuelle bloggeren som blir nevnt, redigere så til de grader bildene sine. Ja dette er ei unge SE i 2011 som er kritisk til hva andre bloggere serverer unge å uskyldige jenter. Men hva med henne selv dagen i dag i 2019 , og tiden etter hun ble myndig? Blir ikke dette som å gå rett inn i et glassdør eller?💁‍♀️

https://sophieelise.blogg.no/2011/01

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun enda bestevenninne med hun Stine Sofie ?(eller hva hun heter) Fikk vondt av ho i sesong 1 og 2 av Bloggerne. SE behandlet henne som en assistent. Måtte ta bilder av henne til bloggen, hjelper henne med outfit, SE sutret konstant, gråt for ting osv. Kan ikke være lett for Stine Marie 😕

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/15/2019 at 7:21 PM, Uglesjel said:

Alså.. hva er poenget med og ha en stor skuffe som er stappet fult av lippglose og leppestifter? Er det ikke meningen at man har et par stk, og så kjøpe inn nye når man går tom?

Vei, jeg samler på lebestifter osv, har sikkert 40 stykker, billige og dyre, flere spesielle merker man ikke får kjøpt i Norge, jeg behandler de ikke på denne måten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Interessant å lese kommentarene på siste innlegg. 

Mange kritiserer henne for å reklamere for Goodiebox, siden det et produkter man ikke trenger. 

Hun har jo henvendt seg til er publikum som jo er opptatt av miljøspørsmål, men det ser ut til at de begynner å sette spørsmålstegn ved hvordan miljøengasjementet egentlig er. 

Ellers kritikk av for mye reklame.

PS: Ser i flere kommentarfelt at folk har problemer ned å komme seg ut av Goodiebox abonnementene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
4 timer siden, Uglesjel skrev:

At SE har drevet med pysisk og verbalt mobbing mot venninnen sin F, kommer tydelige fram i serien. 

Hvordan kommer det frem at SE mobber Fetisha? Det har ikke jeg fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvordan kommer det frem at SE mobber Fetisha? Det har ikke jeg fått med meg.

Har du sette begge sesongene av serien hennes? Man ser det jo på måten hun reagere på mot F. Og hvor lite interessert hun faktisk er i venninnen sin.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Har du sette begge sesongene av serien hennes? Man ser det jo på måten hun reagere på mot F. Og hvor lite interessert hun faktisk er i venninnen sin.

Ja, jeg har sett begge sesongene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ja, jeg har sett begge sesongene 

Da er det rart at du ikke har fått det med deg. Det ses veldig godt at SE ikke er så beisgtret for henne, men skal samtidig ha henne i livet sitt. Man hører jo også det på måten F uttaler seg om SE i intervjuene. Og det samme med Joackim skal si sin del.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Da er det rart at du ikke har fått det med deg. Det ses veldig godt at SE ikke er så beisgtret for henne, men skal samtidig ha henne i livet sitt. Man hører jo også det på måten F uttaler seg om SE i intervjuene. Og det samme med Joackim skal si sin del.

Du nevnte verbal mobbing? 

Jeg tror nok SE og F er ulike, men de virker glad i hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Interessant å lese kommentarene på siste innlegg. 

Mange kritiserer henne for å reklamere for Goodiebox, siden det et produkter man ikke trenger. 

Hun har jo henvendt seg til er publikum som jo er opptatt av miljøspørsmål, men det ser ut til at de begynner å sette spørsmålstegn ved hvordan miljøengasjementet egentlig er. 

Ellers kritikk av for mye reklame.

PS: Ser i flere kommentarfelt at folk har problemer ned å komme seg ut av Goodiebox abonnementene. 

Folk har våknet litt opp og svelger ikke all reklamen rått lenger, og det er en stor fremgang. Pluss at de informerer om egne negative erfaringer med produktene. Virker som at bloggere flest må ta til takke med «dårlige» produkter og useriøse leverandører for tiden. Kanskje de mer seriøse leverandørene også har våknet litt opp?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Du nevnte verbal mobbing? 

Jeg tror nok SE og F er ulike, men de virker glad i hverandre. 

Ja. Istedenfor at jeg skal forklare deg det i detaljer så er det bare og se serien på nytt. For selv så var jeg ikke oppmerksom på det,før jeg leste en kommentar innpå bloggen hennes om det. Og når jeg skulle gå inn igjen for å linke til innlegget det ble kommentert på, så var kommentaren slettet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Du nevnte verbal mobbing? 

Jeg tror nok SE og F er ulike, men de virker glad i hverandre. 

Jeg synes du velger å kun tro det beste om SE uansett hva folk serverer av kilder og bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 minutter siden, nicecar skrev:

Jeg synes du velger å kun tro det beste om SE uansett hva folk serverer av kilder og bevis.

Ja, jeg velger å tro det beste i folk, eller tro at det ligger noe mer bak historien som jeg ikke vet om jeg ser noe jeg stusser på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ja, jeg velger å tro det beste i folk, eller tro at det ligger noe mer bak historien som jeg ikke vet om jeg ser noe jeg stusser på. 

Du velger tydeligvis å tro det beste om absolutt alle, utifra det jeg leser av det du har skrevet på rampelyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...