Jump to content
elisaday

SOFIE ELISE

Recommended Posts

SupaWoman

Så SE på ska vi danse idag, ser det ikke til vanlig men så det fordi jeg var på jobb. Hadde et "comeback".  Hva i all verden gjorde hun der?   For hu dansa jo ikke, med mindre litt vrikking telles som dans. :rolleyes:

Fortsetter under...

Romilo
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Så SE på ska vi danse idag, ser det ikke til vanlig men så det fordi jeg var på jobb. Hadde et "comeback".  Hva i all verden gjorde hun der?   For hu dansa jo ikke, med mindre litt vrikking telles som dans. :rolleyes:

Hun dansa mer enn mange andre der 🤷‍♀️

Skrottefar
33 minutter siden, SupaWoman skrev:

Skal Vi Danse hadde invitert tidligere deltagere, det var derfor hun var der, selv om det var, som du sier, ikke så mye dans nei :p

Plannergirl

Jeg er veldig seint ute føler jeg, men synes SE var langt over streken ang Isabel på podcasten. Har hun ikke noe filter? Uansett hva som er fakta trenger hun ikke å spekulere i andres privatliv og være så frekk. Skjønner ikke hvor denne podcasten går egentlig, blir enda en kanal hvor hun hyller seg selv og tråkker på andre 🙄😓

Skrottefar
1 minutt siden, Plannergirl skrev:

Jeg er veldig seint ute føler jeg, men synes SE var langt over streken ang Isabel på podcasten. Har hun ikke noe filter? Uansett hva som er fakta trenger hun ikke å spekulere i andres privatliv og være så frekk. Skjønner ikke hvor denne podcasten går egentlig, blir enda en kanal hvor hun hyller seg selv og tråkker på andre 🙄😓

Ikke hørt denne pod'n, så gjerne utdyp hva som ble sagt :)

Plannergirl
17 minutter siden, Skrottefar skrev:

Ikke hørt denne pod'n, så gjerne utdyp hva som ble sagt :)

Spekulerer i om Benjamin og Isabel har/ har hatt sex bl.a. pga kjemien på dansegulvet og glad for at hun slapp å danse med de pga det. Kanskje merkelig av meg å reagere på, men synes det blir for dumt å lage oppmerksomhet mot seg selv ved å spekulere om andre 🙄

Annonse

smalls
9 timer siden, Plannergirl skrev:

Spekulerer i om Benjamin og Isabel har/ har hatt sex bl.a. pga kjemien på dansegulvet og glad for at hun slapp å danse med de pga det. Kanskje merkelig av meg å reagere på, men synes det blir for dumt å lage oppmerksomhet mot seg selv ved å spekulere om andre 🙄

Altså............for en teit ting å si og spekulere i🙈 Noen ting må man klare å holde for seg selv 

Sool

Utrolig dobbeltmoralsk av SE som stadig vekk syns det er så trist at man skal «angripe» hverandre på den måten hun nettopp gjorde med Isabel på podcasten. Hun selv syns det er trist å bli baksnakket eller slengt dritt om eller at man spekulerer om emner rundt henne. Men hun åpner gladelig kjeften på bekostning av andre. Syns jeg er veldig spesielt. 

Så også på skal vi danse i går fordi jeg var så nysgjerrig på danseferdighetene til SE siden hun skryter sånn av det og har nevnt flere ganger på bloggen at hun tror hun kunne vunnet og at det har blitt sagt av flere. Ble ikke imponert. 

Nå syns jeg ikke Isabel raad er veldig flink heller, men har mye mer sansen for henne enn SE. 

Måne Rampelyset

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.