Gå til innhold

Føler meg presset til å gjennomfør et stort og pompøst bryllup...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Hactar skrev:

Dette. Hovedpoenget er ikke hva slags bryllup dere skal ha, men hva slags ekteskap. Hvis han, etter en slik samtale, fortsatt insisterer på sitt løp uten å komme dine ønsker i møte i det hele tatt, sier det mye om hva du kan forvente deg av kompromisser i fremtiden. Da sier han egentlig veldig tydelig at hensyn ikke er hans greie, og at han vil diskutere for å vinne, ikke for å finne gode løsninger for dere begge. 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, dette må være tull! Hvem i huleste inviterer damer man har møtt på datingsider i bryllupet sitt?! Jeg hadde avlyst hele greia, og laget ny Tinderprofil til han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Haha, dette må være tull! Hvem i huleste inviterer damer man har møtt på datingsider i bryllupet sitt?! Jeg hadde avlyst hele greia, og laget ny Tinderprofil til han. 

Det er desverre ikke tull!

Damene fra datingsidene som han ønsker å invitere har blitt venninner av han, og han har holdt vennskapelig kontakt med dem i mange år og derfor vil han ha de der. Jeg kan forstå det på en måte, men samtidig føles det jo litt rart. Føler at han er en mannlig bridezilla😆🥴 Han vil ha stor fest med ALLE tilstede..

ts

Anonymkode: 16eef...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...