Gå til innhold

Tror du transseksualisme er populært pga misandri kultur?


Kallis92

Anbefalte innlegg

Tenker feminister har også gjort litt av sitt for å skape det. Men oftest de som går i transseksualitet er ofte MtF. Og det tror jeg er en god grunn til.

Men jeg er generelt imot mindreårig transseksualisme fordi det er rent barnemishandling. Spesielt ved tanke på hvor fantasifulle de kan være. Det blir som om jeg skal bestemme at klitrosen skal kuttes fordi jeg vet hva som er best. Er jo ren mishandling.

Men jeg bare lurer på hva du synes om det? Fordi tror kultur synet har mye å si på det. Men det er bare min aning.

Edit: Selv om jeg generelt ikke synes det er lurt med transeksualisme fordi det er sikkert mye problem med at det ødelegger mer av kroppen sin funksjoner. Men i det minste burde aldersgrensen vært 18 iallfall. Når man kan bestemme over seg selv. Om det blir gjort før det så burde det blitt sett på som barnemishandling etter min mening spesielt om man er i LHBT/LGBT kultur rundt slikt som skal bestemme over en unges fantasi.

Endret av Kallis92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Atte what?

Anonymkode: 4a454...404

Takk. Der var ordene jeg lette etter. 

Så mye tanker, og så lite kunnskap ...

Anonymkode: 6c8e3...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At vi aksepterer trans er ikke der samme som oppfordrer til skifte kjønn. Ingen vil være transe, det er fortsatt mye mobbing, trakassering og fordommer. For å ikkje snakk om kor hard prossen for starte kjønneskifte er. 

Anonymkode: a5b62...396

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil være transe. Det kan skje at man blir født i feil kropp. Det er ikke noe man velger. Det er ingen trend, men det er mindre tabu å snakke om det. Det er mer akseptabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil, det er flere kvinner som skifter kjønn enn menn, bare å lese deg opp

En legger mer merke til menn som skifter kjønn en kvinner er nok derfor din oppfatning er slik

Anonymkode: f3830...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...