Gå til innhold

seriøsre måter å få hårvekten opp?


karimarilari

Anbefalte innlegg

jeg gjorde en tabbe å hette strippet håre mitt. har i over 7 år farget å bleiket mitt egent hår ( kun 4totale ganger i 18-19.) men første gangen jeg hette strippet det så svidde det alt. total gummi hår. tenkte jeg skulle lysne mitt sorte hår for å unngå farge etterveksten mere. er ganske ferdig med å tulke med håret. tenkte jeg kun trengte få håret til en lysere grad enn mitt naturlige så var jeg  ferdig. men nå ser jeg meg bare nødt til å stoppe. klippe en veldig kort bob. (har nylig grodd det ned til skuldrene) men problemet er at håre mitt gror sekte og jeg liker ikke kort hår... det gror ca 0.5mm i måneden. helt seriøst. så er det noen her som har prøvd noe for hårvekst som faktisk funket?? jeg begynner bli desperat... kort hår er en av mine to største "weak points" i selvtilliten min.
trenger tips (gjerne med før og etter minst 4 måneder etter start )
har prøvd vitamin bjørner for hår vekst. ga meg masse baby hår over alt... men thats it.

og nei extentions ekke på bordet. håre mitt er syl glatt. uansett hvor mye rense shampoo vi har brukt. hår sekkene mine er og veldig svak så innen 2 uker glir de enten ut eller drar med seg håret de er festet i. jeg har flettet det om natten. unngått balsam og vasket det sjeldent. børster altid nedenfra opp med naturhår børste. men meste parten sklir ut under første hår vasken. typen 5-6 dager inn i innstalasjonen...:( håper noen her inne har "the golden ticket"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...