Gå til innhold

Lange vipper


heiheihaha

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på lange vipper. Noen som har prøvd en serum som funker bra og helst ikke så dyr og helst kan kjøpe i en fysisk butikk og ikke online. Og noen som har prøvd vippe ekstensjons, har hørt de ekte vippene blir helt ødelagte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har hørt at Revitalash skal være bra😊 Har ikke prøvd det selv enda, men har ei venninne som roser det opp i skyene , så kanskje verdt et forsøk? Ser de har tilbud på det nå på Blivakker😊

Har brukt Iglow en god stund nå men jeg ser ingen forskjell, så skal hoppe over til Revitalash nå og se om det faktisk fungerer 😊

Anonymkode: cf9e9...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extension er bare utrolig fake og fjortis betegnende! 

Ser sykt unaturlig ut, uansett om du velger naturlig variant!

en annen ting er at dine egne vipper faller og blir slitte. 

Prøv heller metoder på å la dine egne vipper vokse ved bruk av serum osv!  Men gjør verden en tjeneste og ikke sett vippe extension! Det ser bare ikke fint ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extensions er ut. Ser så fake ut. Pleie heller vippene godt.

Jeg varierer mellom castor Oil, e vitamin olje og lumigan dråper som serum. Er som latisse. Får lange vipper av dette.

Iglow funket forresten før men de endret innholdet og nå er det rævva. Revitalash funker litt...ikke på langt nær så bra som lumigan. 

Lykke til 

Anonymkode: b1de3...749

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vippeløft er noe som funker bra, og varer lenge :) Man kan ta det på en skjønnhetsklinikk der du bor, f.eks relax

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippe extensions er ikke ut og der ikke fake ut! Dere må tenke på falske vipper. Vippe extensions kan se veldig naturlig og pent ut. Trenger heller ikke ødelegge dine naturlige vipper om du behandler dem riktig. Men ser du skriver at du ønsker et serum som ikke er så dyrt. Så da er kanskje vippe extensions ikke et gunstig valg, jeg bruker ca 15 000 kr i året på å vedlikeholde mine. 

Anonymkode: 44158...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, extensions sliter på vippene uansett hvor fint man behandler dem. Man kan heller ikke behandle dem noe spesielt annet enn å gre dem lett og skylle dem forsiktig en gang i blandt. Extensionsvippene sitter jo støpt fast med lim, og de naturlige vippene bærer jo også ekstra vekt så sier seg selv at de blir slitt.

Anonymkode: 8124a...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vippe extensions er ikke ut og der ikke fake ut! Dere må tenke på falske vipper. Vippe extensions kan se veldig naturlig og pent ut. Trenger heller ikke ødelegge dine naturlige vipper om du behandler dem riktig. Men ser du skriver at du ønsker et serum som ikke er så dyrt. Så da er kanskje vippe extensions ikke et gunstig valg, jeg bruker ca 15 000 kr i året på å vedlikeholde mine. 

Anonymkode: 44158...ab5

Bilde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått merkbart lengre og tykkere øyevipper av castor oil, bruker det ca. annenhver dag. 

Anonymkode: e22af...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vippe extensions er ikke ut og der ikke fake ut! Dere må tenke på falske vipper. Vippe extensions kan se veldig naturlig og pent ut. Trenger heller ikke ødelegge dine naturlige vipper om du behandler dem riktig. Men ser du skriver at du ønsker et serum som ikke er så dyrt. Så da er kanskje vippe extensions ikke et gunstig valg, jeg bruker ca 15 000 kr i året på å vedlikeholde mine. 

Anonymkode: 44158...ab5

Seriøst? 15000 kr i året? På vipper?

Anonymkode: a3b34...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? 15000 kr i året? På vipper?

Anonymkode: a3b34...3cf

15000 kr i året ja, de skal fyldes på ca hver 3 uke og da koster det mellom 800 - 1000 kr. Og så litt for vippe shampoo.  Jeg liker det og syns det er pent, og så får jeg en velsignet pause fra hjemmet, tar litt tid på salongen hver gang. Så hvor for ikke gjøre noe som får meg til å føle meg vel når jeg har mulighet til det. Disse vippe behandlingene får jeg i gave fra mannen min, istedenfor masse annet tull. 

Anonymkode: 44158...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

15000 kr i året ja, de skal fyldes på ca hver 3 uke og da koster det mellom 800 - 1000 kr. Og så litt for vippe shampoo.  Jeg liker det og syns det er pent, og så får jeg en velsignet pause fra hjemmet, tar litt tid på salongen hver gang. Så hvor for ikke gjøre noe som får meg til å føle meg vel når jeg har mulighet til det. Disse vippe behandlingene får jeg i gave fra mannen min, istedenfor masse annet tull. 

Anonymkode: 44158...ab5

Pause fra hjemmet? Har du ikke jobb? 

Er det vanlig å få masse annet tull i gaver fra mannen? Eller får du dette istedet for julegave/bursdagsgave?

Glad jeg slipper å bruke tid og penger på slikt, må være slitsomt...

Anonymkode: a3b34...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har tips til gode vippeserum? Har brukt iglow, men det fungerer ikke like godt lenger. Savner de lange vippene. Trenger ikke tips om castor oil da det ikke funket. Gjerne seriøse nettsider fra utlandet.

Anonymkode: 303b3...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pause fra hjemmet? Har du ikke jobb? 

Er det vanlig å få masse annet tull i gaver fra mannen? Eller får du dette istedet for julegave/bursdagsgave?

Glad jeg slipper å bruke tid og penger på slikt, må være slitsomt...

Anonymkode: a3b34...3cf

Jo jeg har "jobb", jeg tar meg av hus og barn. Jeg fikk mye annet tull i gave fra mannen min før, så bedre at jeg får noe som får meg til å føle meg vell. 

Du er glad du slipper å bruke tid å penger på slikt? Er sikker mye du bruker penger på som jeg kunne finne idiotisk. Kanskje du egentlig er litt sjalu! 😛

Anonymkode: 44158...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg har "jobb", jeg tar meg av hus og barn. Jeg fikk mye annet tull i gave fra mannen min før, så bedre at jeg får noe som får meg til å føle meg vell. 

Du er glad du slipper å bruke tid å penger på slikt? Er sikker mye du bruker penger på som jeg kunne finne idiotisk. Kanskje du egentlig er litt sjalu! 😛

Anonymkode: 44158...ab5

Ja, det er helt sikker mye jeg bruker penger på som du syns er idiotisk. 😂

Jeg hadde vel ikke tatt skade av litt mer forfengelighet, men sjalu på fake vipper, det er jeg ikke. Hadde vipper betydd noe for meg så hadde jeg i det minste brukt maskara. 

Jeg er glad dette ikke er noe man MÅ ha, slik at jeg heller kan bruke pengene mine på andre ting.

Vippeextensions kan se både pent og naturlig ut, hvis det ikke er overdrevet, men prisen og all tiden det tar tatt i betraktning, så syns jeg rett og slett det er bortkastet. Og det gjelder ikke bare vipper. Samme med negler og slikt. Fikk satt på gel-negler da jeg giftet meg, fine var de, men det er ikke noe jeg gidder å bruke tid & penger på ellers. Det tok kjempelang tid, og så falt de av før det var gått en uke. 

Anonymkode: a3b34...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan man faktisk får lengre vipper av serum osv da dette noe som er genetisk bestemt 🤔 ikke stygt ment, men det er bare ikke logisk i hue mitt 😅

Har hørt mye bra fra de rundt meg om iglow(?), men funker det ikke så er det vel ikke noe i veien for å prøve vanlig vitamintilskudd? Det funker på hår, så hvorfor ikke? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ee det noe serum som funker LIKE BRA som «gamle typen» iglow? Fra Norge eller utlandet.

Endret av Twinkle~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte gamletypen (visstnok) av iGlow for rundt 2 år siden og fikk UTROLIG lange vipper, opp til øyenbrynene om jeg brukte vippetang. Husker jeg følte meg skikkelig vel og våken :) Visste faktisk ikke at de hadde forandret oppskrift før jeg leste her inne, for jeg var i ferd med å bestille ny her om dagen. Jeg har også kjøpt Castor olje fra Vita, som skal være like bra siden det inneholder samme virkemidlene. Likevel er jeg ganske sløv med å bruke det, så jeg har ikke merket effekten helt enda :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...