Gå til innhold

Møtte ei lesbisk dame ute på by’n


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg møtte ei lesbisk dame ute på by’n for to uker siden og vi har snakket sammen hverdag i Messenger siden den kvelden vi møttes. 

Hun har nå sendt melding til meg om jeg vil være med på en date nå til helgen?😯 Det er også blitt skrevet at hun har falt pladask for meg, noe jeg synes er litt tidlig? Eller? Jeg kan mer en gjerne ta en øl med henne, men ikke som en date?

Tips? 

Anonymkode: 19b64...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic

Du vil bare være venn, er det det du sier? 

I så fall må du opplyse om dette. Og om du er heterofil må du nesten opplyse om det også.

Hun trodde tydeligvis du var kjærestemateriale, så noe info har uteblitt eller blitt misforstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, theTitanic skrev:

Du vil bare være venn, er det det du sier? 

I så fall må du opplyse om dette. Og om du er heterofil må du nesten opplyse om det også.

Hun trodde tydeligvis du var kjærestemateriale, så noe info har uteblitt eller blitt misforstått. 

Du har helt rett. Sorry skrivefeil og uthevet skrift, skulle ikke være slik. 

Men kan jeg ta dette til helgen, under en øl? Vil helst ikke ta dette på meldinger. Om ikke jeg ønsker mer en et vennskap, bør jeg kanskje ikke treffe henne? 

Ts 

Anonymkode: 19b64...79f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er helt sikker på at hun ikke er noe kjærestemateriale for deg, så må du takke nei til å treffe henne.

Si at du ikke gjengjelder hennes følelser, og føler derfor det ikke er rett av deg å treffe henne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du på noen måte flørtet og gitt henne forhåpninger syns jeg du må være ærlig med henne med en gang og si at du gjerne vil treffes men at du ikke deler hennes tiltrekning mot kvinner selv om du syns hun er en herlig jente som du gjerne vil være venner med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett. Sorry skrivefeil og uthevet skrift, skulle ikke være slik. 

Men kan jeg ta dette til helgen, under en øl? Vil helst ikke ta dette på meldinger. Om ikke jeg ønsker mer en et vennskap, bør jeg kanskje ikke treffe henne? 

Ts 

Anonymkode: 19b64...79f

Ta det over meldinger. Det bygges opp forventninger til en date, hun har sagt hun falt for deg, så møter hun opp og får vite at du bare vil være venn. Og hun har tatt feil av din legning. Det får ikke blitt annet enn kleint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, exictence skrev:

Hvis du er helt sikker på at hun ikke er noe kjærestemateriale for deg, så må du takke nei til å treffe henne.

Si at du ikke gjengjelder hennes følelser, og føler derfor det ikke er rett av deg å treffe henne. 

To uker er jo veldig lite (for meg)? Jeg ønsker å bli kjent med henne som venn, slik at vi bare kan ta det som det kommer. Er dette jeg egentlig vil fortelle henne? 

Kjemien er på plass så vil gjerne treffe henne. Hun er fin.

Anonymkode: 19b64...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To uker er jo veldig lite (for meg)? Jeg ønsker å bli kjent med henne som venn, slik at vi bare kan ta det som det kommer. Er dette jeg egentlig vil fortelle henne? 

Kjemien er på plass så vil gjerne treffe henne. Hun er fin.

Anonymkode: 19b64...79f

Men er det eneste problemet ditt at du synes to uker er for kort tid til å forelske seg på? Men at du kan vurdere henne som kjæreste, hvis kjemien stemmer over tid? Det kan du si til helga. 

Hvis problemet er at du på ingen måte kan tenke deg en jentekjæreste, hun kan aldri bli mer enn en venn, så må du si det på melding nå. 

Anonymkode: 1122d...856

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carrot skrev:

Har du på noen måte flørtet og gitt henne forhåpninger syns jeg du må være ærlig med henne med en gang og si at du gjerne vil treffes men at du ikke deler hennes tiltrekning mot kvinner selv om du syns hun er en herlig jente som du gjerne vil være venner med.

Ja, jeg flørtet med henne når vi var på by’n. Er tiltrukket av henne men ikke på den "rette" måten. 

Ts 

Anonymkode: 19b64...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, theTitanic skrev:

Ta det over meldinger. Det bygges opp forventninger til en date, hun har sagt hun falt for deg, så møter hun opp og får vite at du bare vil være venn. Og hun har tatt feil av din legning. Det får ikke blitt annet enn kleint. 

Forstår hva du mener. Er bare jeg som er redd det skal bli misforståelser så derfor jeg vil ta det til helgen og ikke på melding.

Ts 

Anonymkode: 19b64...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er det eneste problemet ditt at du synes to uker er for kort tid til å forelske seg på? Men at du kan vurdere henne som kjæreste, hvis kjemien stemmer over tid? Det kan du si til helga. 

Hvis problemet er at du på ingen måte kan tenke deg en jentekjæreste, hun kan aldri bli mer enn en venn, så må du si det på melding nå. 

Anonymkode: 1122d...856

Jeg vil snakke med henne face to face. Hun er litt mer som dundrer på og jeg er stikk motsatt.

Anonymkode: 19b64...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

To uker er jo veldig lite (for meg)? Jeg ønsker å bli kjent med henne som venn, slik at vi bare kan ta det som det kommer. Er dette jeg egentlig vil fortelle henne? 

Kjemien er på plass så vil gjerne treffe henne. Hun er fin.

Anonymkode: 19b64...79f

Da sier du bare ja takk til å treffe henne. 

Du har lyst til å bli bedre kjente med henne.  Det behøver du ikke skrive, for det ligger jo i kortene når du sier at du vil treffe henne igjen.

Jeg ville ikke skrevet noe om at du vil bli kjent med henne som en venn, slik at dere kan ta det som det kommer. Det er jo en selvfølge. Hun viser store følelser allerede nå, men det behøver jo ikke du gjøre. Du vil treffe henne igjen, så ser dere om kjemien er der til noe mer. Hvis du vil ta det mer med ro enn henne, så merker hun jo det når dere møtes, og du kan uttrykke deg om det da.

 

 

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil snakke med henne face to face. Hun er litt mer som dundrer på og jeg er stikk motsatt.

Anonymkode: 19b64...79f

Enig. I meldingen kan du bare skrive at du gjerne vil treffe henne igjen og bli nærmere kjent med henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har nå sendt melding til meg om jeg vil være med på en date nå til helgen?😯 Det er også blitt skrevet at hun har falt pladask for meg, noe jeg synes er litt tidlig? Eller? Jeg kan mer en gjerne ta en øl med henne, men ikke som en date?

 

Du må bare si rett ut, at du liker henne, du kunne ha sex med henne MEN du er ikke klar til å innlede forhold med ei annen jente 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Klargjør på forhånd at du liker henne, men er usikker og trenger tid om det i det hele tatt skal utvikle seg. Si også at du liker henne og at flørten var genuin.

Hun vil sette pris på ærligheten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎07‎.‎08‎.‎2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg flørtet med henne når vi var på by’n. Er tiltrukket av henne men ikke på den "rette" måten. 

Ts 

Anonymkode: 19b64...79f

Hva er "Den rette måten" når vi snakker tiltrekning mellom mennesker?

For meg er det et enten eller, enten er jeg trukket mot noen eller så er jeg ikke - riktig eller galt defineres av moral i forhold til partner osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.8.2019 den 7.33, exictence skrev:

Da sier du bare ja takk til å treffe henne. 

Du har lyst til å bli bedre kjente med henne.  Det behøver du ikke skrive, for det ligger jo i kortene når du sier at du vil treffe henne igjen.

Jeg ville ikke skrevet noe om at du vil bli kjent med henne som en venn, slik at dere kan ta det som det kommer. Det er jo en selvfølge. Hun viser store følelser allerede nå, men det behøver jo ikke du gjøre. Du vil treffe henne igjen, så ser dere om kjemien er der til noe mer. Hvis du vil ta det mer med ro enn henne, så merker hun jo det når dere møtes, og du kan uttrykke deg om det da.

 

 

Tusen takk! Ts 

Anonymkode: 19b64...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 7.54, cmd skrev:

Du må bare si rett ut, at du liker henne, du kunne ha sex med henne MEN du er ikke klar til å innlede forhold med ei annen jente 

Hehe, takk! 

Anonymkode: 19b64...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 16.52, Alterego666 skrev:

Klargjør på forhånd at du liker henne, men er usikker og trenger tid om det i det hele tatt skal utvikle seg. Si også at du liker henne og at flørten var genuin.

Hun vil sette pris på ærligheten din.

Takk! Hun satt pris på at jeg var ærlig. Ts 

Anonymkode: 19b64...79f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Hun satt pris på at jeg var ærlig. Ts 

Anonymkode: 19b64...79f

Så herlig! 

Da har du lagt et godt fundament. Håper dere får mange fine stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...