Gå til innhold

Har du lyst til å la være å barbere leggene, men gjør det likevel fordi du føler du må?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater å barbere meg. Det er noe av det kjedeligste jeg vet, men jeg gjør det likevel. Liker enda dårligere å risikere at man kan se underlivshår hvis jeg strekker meg med litt lav cut på buksa og beina mine er såpass rikelig behåret at jeg ser ut som en dragqueen om jeg lar være. Så for å gå under radaren for ekstremt uønsket oppmerksomhet fjerner jeg det heller.

Anonymkode: 8689c...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Befriende 😃 Det er ikke for mannen min at jeg barberer leggene (han bryr seg ikke om sånt). Det er for andre mennesker jeg omgås eller som ser leggene mine 🙊

Anonymkode: e689a...5eb

Har du for vane å se på andres legger? 😛 Jeg har aldri lagt merke til om noen har barbert leggene sine eller ei🤷‍♀️ 

Jeg barberer leggene så lite at jeg ikke aner hvor mange ganger jeg gjør det i løpet av et år. Under armene vet jeg heller ikke hvor mange ganger, men det er oftere enn leggene ihvertfall. Jeg barberer under armene oftere på sommeren enn på vinteren, men det er ikke noe krise om jeg glemmer å gjøre det.

 

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...