Gå til innhold

Har du lyst til å la være å barbere leggene, men gjør det likevel fordi du føler du må?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi du føler du må pga hva andre vil tenke, hva som er forventet, hva alle andre gjør osv. Hårete legger finnes ikke sexy å se på, men det er mye bedre å ta på enn pigger (som det så fort blir, jeg gidder ikke barbere hver eneste dag). Så av denne grunnen tenker jeg ofte at så mye deiligere det hadde vært å bare drite i barberingen av leggene og gå rundt med myke hår isteden. Men tør jeg? Nope 🙈

Tenker du det samme eller ville du aldri droppet barberingen uansett hvor sosialt akseptert det var og selv om alle andre også droppet å barbere leggene sine?

Jeg barberere armhulene og stusser lengden nedentil for min egen del, men barberingen av legger er for alle andre 😅

Anonymkode: e689a...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt myke, fine, lyse hår på leggene hadde jeg aldri giddet å barbere de. Dessverre har jeg mørke, harde hår. Jeg barberer mest for min egen del, fordi jeg synes det er ekkelt når disse harde hårene vokser ut og skraper bort i bukser/strømpebukser. 

Anonymkode: ded3c...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Araceae

Jeg barberer leggene kanskje 1-2 ganger i måneden, og da først og fremst for min egne velvære. Det bare føles deilig og rent etterpå, og det tar bare 5 minutter. Men hårene er ikke spesielt mørke eller tykke, så selv om det sikkert er udelikat for enkelte prefeksjonister så tror jeg ikke det plager allmenheten i nevnverdig grad at jeg går i skjørt med hår på leggene. Hadde uansett aldri i verden orket å barbere leggene daglig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer legger/armhuler hver dag i dusjen. Går over underlivet med epilator annnhver uke.

KJæresten har gjort det VELDIG KLART at han ikke godtar hår. 

Anonymkode: 4e56e...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg barberer legger/armhuler hver dag i dusjen. Går over underlivet med epilator annnhver uke.

KJæresten har gjort det VELDIG KLART at han ikke godtar hår. 

Anonymkode: 4e56e...ad1

Sjarmør det der

Anonymkode: cbf3a...168

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med bukser selv nå på sommeren, så jeg bryr meg ikke.

Anonymkode: af107...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg barberer armhulene annen hver dag. så tar jeg leggene kanskje 1-2 ganger i året. Underlivet tar jeg når jeg føler for det.  Han jeg ligger med syns det er helt i orden.

Anonymkode: 7caca...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg barberer legger/armhuler hver dag i dusjen. Går over underlivet med epilator annnhver uke.

KJæresten har gjort det VELDIG KLART at han ikke godtar hår. 

Anonymkode: 4e56e...ad1

Gjør han det samme for deg?

Anonymkode: 7a269...1f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyse, tynne hår og har aldri barbert meg noe sted.

Anonymkode: b101d...09d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg barberer armhulene annen hver dag. så tar jeg leggene kanskje 1-2 ganger i året. Underlivet tar jeg når jeg føler for det.  Han jeg ligger med syns det er helt i orden.

Anonymkode: 7caca...4f3

Befriende 😃 Det er ikke for mannen min at jeg barberer leggene (han bryr seg ikke om sånt). Det er for andre mennesker jeg omgås eller som ser leggene mine 🙊

Anonymkode: e689a...5eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leggene barberer jeg bare i sommermånedene, og da 1-2 ganger i mnd. Resten av året er der vinterpels! Blitt for gammel til å gjøre slikt for andre. 

Anonymkode: 0f817...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen

Nei. Jeg vokser leggene kun for mitt eget velvære. Jeg hadde ikke lyst til å fjerne hår på mange mange måneder for noen år tilbake, og da lot jeg alt vokse :) Spradet rundt i shorts, hadde god sex med mannen, og ga totalt faen. Men den følelsen jeg fikk da jeg fjernet alt håret igjen 🙌🏼 Den følelsen gjør at jeg alltid ønsker å ha glatte ben! Kun for min egen del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leggene barberer jeg bare i sommermånedene, og da 1-2 ganger i mnd. Resten av året er der vinterpels! Blitt for gammel til å gjøre slikt for andre. 

Anonymkode: 0f817...88b

Hvis du skal på julebord f.eks og gå med kjole, gjør du et unntak da? Jeg burde også være for gammel til å gjøre sånt for andre, men akkurat der er jeg veldig pingle.

Anonymkode: e689a...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barberer bare leggene på sommeren. Mest for egen del, føler meg litt finere nybsrbert. Men på vinteren vokser det ut. 

Kjæresten har fått beskjed, sier det er fint med nybarbert. Men min kropp og jeg bestemmer selv. Er ikke mindre sex eller noe pga litt hårete ben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Befriende 😃 Det er ikke for mannen min at jeg barberer leggene (han bryr seg ikke om sånt). Det er for andre mennesker jeg omgås eller som ser leggene mine 🙊

Anonymkode: e689a...5eb

Jeg pleier og sitte å kose på hårene på leggen som en katt ❤️  hårende syns ikke så godt som jeg trudde, så ingen som kommenterer det 

Anonymkode: 7caca...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg barberer legger/armhuler hver dag i dusjen. Går over underlivet med epilator annnhver uke.

KJæresten har gjort det VELDIG KLART at han ikke godtar hår. 

Anonymkode: 4e56e...ad1

Og du har gjort det veldig klart at du ikke godtar hår på understellet hans og eller? 

Anonymkode: 22822...700

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde epilert og barbert overalt, selv om jeg var alene på hytta en uke. Har alltid likt følelsen av å være hårfri. Føler meg veldig lite fresh med en gang det er litt hår på leggene. 

Anonymkode: fb553...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater følelsen av hår og barberer meg 1-2 ganger i uken. Under armene hver dag.

Anonymkode: 07e9f...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg aldri. Bare under armen, men lar det vokse litt til før jeg barberer det igjen. 

Alt annet på kroppen min får vokse i fred. Om noen har problemer med det så får de ha det. Jeg bryr meg ikke om hva andre synes. Sjeldent jeg gjør ting fordi andre mener jeg burde gjøre det. 

Anonymkode: b939e...ed9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...