Gå til innhold

Hvis jeg hadde postet et bilde av ansiktet mitt og du tenkte jeg var mindre pen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du skrevet det eller latt vær å kommentere? 

Anonymkode: c5683...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig ikke at man har blitt så skjønnhetsfiksert at det nærmest forekommer som en alvorlighet å legge ut et bilde som ikke er like fint hver gang? Dersom vedkommende har postet det bildet, er han/hun åpenbart selv fornøyd med det også. Da er det ingenting som tilsier at det er min plikt å hakke personen ned for hvordan hun/han ser ut. Lik er man på alle bilder uansett, men man har gjerne personlige meninger om bildet var like fint som det forrige. Da bør man helst bare unngå det - fordi det faktisk finnes mer alvorlige ting i verden enn vinkel, perspektiv og lys på en selfie :) 

 

Endret av UKJENTbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mest kresne hva angår utseende er de som har hatt mangel på vakre mennesker rundt seg. Når man er vant til det fokuserer man ikke så mye på det. Velger å tro at det er slik for rike og. Når du har det blir det ikke forbundet med noe ‘desperat’, du lærer å leve med det. Det er en positiv ting, men ikke noe avhengighetsskapende. 

Anonymkode: 411a1...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde absolutt latt være. Skygger uansett unna bildetråder her inne, men hvis jeg dumper borti en kommenterer jeg verken positivt eller negativt.

Anonymkode: b55c5...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer hel an på settingen, hvis du poster et bilde av deg selv og samtidig spør direkte om folk synes du er pen så svarer jeg ærlig. Da må man tåle eventuelle negative tilbakemeldinger.

Men hvis du poster et bilde i en helt annen setting der det ikke er meningen å fiske etter komplimenter så kommenterer jeg ikke utseende.

Anonymkode: 98567...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...