Gå til innhold

Hvordan takle at vi ikke kan ha sex mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan ikke operere 

Anonymkode: 72d0d...84b

De kan ikke sette inn implantat i penis?

Hva med pumpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, jabx skrev:

De kan ikke sette inn implantat i penis?

Hva med pumpe?

D vil han ikke bruke.. 

Anonymkode: 72d0d...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, jabx said:

De kan ikke sette inn implantat i penis?

Hva med pumpe?

Men hallo. Det finnes en tredje løsning.

Anonymkode: 545ff...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om «hovedverktøyet» mitt hadde sluttet å fungere, ville jeg nok følt at fingre, tunge og leketøy aldri ville vært tilstrekkelig. En slags dårlig erstatning. Noe dama egentlig ikke liker, men som hun tar til takke med og later som at er godt nok. Samtidig så hadde dette vært mine tanker og følelser, mitt ansvar. Jeg støtter forslaget til hun som skrev om Sunnaas. Sett krav.

Anonymkode: ca744...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2019 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Min kjære fikk en skade i ryggen for tre år siden som gjorde han permanent impotent. Han går på smertestillende og fungerer i hverdagen heldigvis. Men ingen medisin fungerer for potensen, alt er prøvd og operasjon er ikke mulig. Dette preger samlivet mer og mer spesielt for meg. Han kan selvfølgelig ikke noe for at han er impotent, men da han ikke rører meg sexuelt blir jeg etterhvert deprimert og sørger mye. Sex er ikke alt, men er viktig nærhet å ha/få gi. Vi elsker hverandre men jeg tror dette blir for sårt for meg i lengden dessverre. Har så dårlig samvittighet, andre i lignende situasjoner som vil dele erfaringer her eller på pm. Jeg har ikke vært utro, og kommer ikke til å være det. Men vondt å gi opp sexlivet midt i førtiårene. 

Anonymkode: 72d0d...84b

Dette virker sikkert kaldt og hjerterått, men jeg hadde gitt et ultimatum: enten måtte han tillatt meg å ha en elsker eller så ville det blitt skilsmisse. Sex er altfor viktig til å leve i sølibat resten av livet.

Anonymkode: 977ed...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts
Det er noe som heter "i gode og vonde dager" og noen hevder at "sex ikke betyr så mye i et forhold. Jeg vet ikke om de som hevder det egentlig har fått kjent på hvor utrolig sårt det er å ikke kunne være intim med den man elsker!
Mannen din har det nok ganske vanskelig med tanke på at en manns penis og kjønnsdrift har så mye å si for selvbilde og maskulinitet. Allikevel forstår jeg situasjonen din kjempegodt! Sex er ikke bare sex. Det er tilknytning, kjærlighet, bekreftelse, trygghet og lek. Det er ikke rettferdig at hans ulykke også skal plassere deg i et ufrivillig sølibat resten av ditt liv. Jeg synes det er egoistisk av han å tenke "take it or leave it" og "hvis du virkelig elsker meg så godtar du meg som den jeg er" FØR han i det minste har PRØVD å komme deg i møte.

Han må begynne å bli åpen for at sex er mer enn bare penis-i-vagina. Det er jo så uendelig mye mer man kan utforske som også er godt for han. Det kan kanskje hjelpe å gi han noen historier som kan få han til å tenke annerledes. Det ligger mange personlige historier på nettet, hvis man leter litt.

På Reddit fant jeg bla. denne historien: https://www.reddit.com/r/sex/comments/bs8ihu/what_ive_learnt_in_the_last_year_about_sex_with/?utm_source=share&utm_medium=web2x
Og her har vi en mann som har operert bort hele penisen pga kreft, og allikevel fortsatt nyter å ha sex med sin kone flere ganger i uka. Han har funnet andre måter å nå orgasme på, som i tillegg også er mer intense. Sensuell stimuli, berøring, massasje, tantriske metoder er veien å gå.
Hvis en mann uten penis kan ha sex så kan jammen mannen din også. ;)

Lyst sitter i hodet, ikke i penisen.
Jeg forstår derimot at han ikke kjenner lyst på samme måte som før, ettersom han ikke opplever den fysisk lengre. Her må han rett og slett trene seg til å tenke annerledes. Det kan ta tid og eksperimentering.
En god sexolog er nok den absolutt beste investeringen dere kan gjøre for å unngå at forholdet går i dass.

 

Anonymkode: d88f6...210

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode sbar, veldig enig med dere at han må tenke annerledes, men desverre har jeg liten tro pp at han vil gjøre det. Kan ikke tvinge han til sexolog når han ikke vil, han sier innimellom at ting skal ordne seg, så sier han neste gang at han blir knust når jeg sier vi kan ha sex pp andre mpter, han takler ikke situasjonen selv hwller. Han er kjempelei seg forr at vi ikke kan ha sex, spesielt pp mine vegne, men hva nytterg d npr han ikke gjør noe konkret med de mulighetene vi har.j e g kan ikke llse dette for o s s npr han er så svarthvitt i sin tankegang,. Dette har somsagt ppgått over så mange år at jeg har snart ikke mer å gi. Tror faktisk han har det bedre alene, det vil ikke fungere for de fleste å ha det slik vi har det nå.. Merker han sliter psykisk pga dette, men når han ikke høree på meg gir jeg opp, i mitt hode er det opp til han å llse dette, jeg har prøvd uten hell.. Jeg kommer til å prøve å spare så jeg forhåpentligvis kan skille meg om et år. Ts. 

Anonymkode: 72d0d...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...