Gå til innhold

Dekt laser av lege acne arr ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,  er det noen som har tatt laser etter acne arr og acne utslett (rød flammende )?

har slitt med huden min siden jeg var 15, er 22 nå idag, huden min blir bare verre og verre føler jeg. Og dette gjør at jeg ikke klarer å vise meg ute uten sminke , og hemmer hverdagen min..

Jeg er helt rød og flammende med arr , i alle sider i ansiktet , og uansett om jeg får kvise og ikke peller på den, blir det ennå røde flekker av de , siden jeg har så grov hud.

Jeg sliter ennå med byller under huden, har prøvd isotretinoin, men måtte gi meg pga det påvirket hjerte rytmen og svimmelhet. Har prøvd 100 forskjellige kremer fra tips av lege og hudpleier , men ingenting hjelper .. 

har også vært hos hudpleier , der de kunne gi en pris på 10 000 med laser , men jeg har ikke råd til flere omganger om prisen er så høy!

så derfor lurer jeg på, er det noen her som har fått dekt laser av lege ? 

Anonymkode: 7bb55...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,  er det noen som har tatt laser etter acne arr og acne utslett (rød flammende )?

har slitt med huden min siden jeg var 15, er 22 nå idag, huden min blir bare verre og verre føler jeg. Og dette gjør at jeg ikke klarer å vise meg ute uten sminke , og hemmer hverdagen min..

Jeg er helt rød og flammende med arr , i alle sider i ansiktet , og uansett om jeg får kvise og ikke peller på den, blir det ennå røde flekker av de , siden jeg har så grov hud.

Jeg sliter ennå med byller under huden, har prøvd isotretinoin, men måtte gi meg pga det påvirket hjerte rytmen og svimmelhet. Har prøvd 100 forskjellige kremer fra tips av lege og hudpleier , men ingenting hjelper .. 

har også vært hos hudpleier , der de kunne gi en pris på 10 000 med laser , men jeg har ikke råd til flere omganger om prisen er så høy!

så derfor lurer jeg på, er det noen her som har fått dekt laser av lege ? 

Anonymkode: 7bb55...f50

Du skriver som om du mener legen skal gi deg laserbehandling gratis. 

Laserbehandling for arrkorreksjon er noe hver og en husprsialist må bedømme om du kan ha nytte av og om du har plager, som de mener rent fysisk, er så skjemmende at arrene medisinsk kan forsvares at skattepengene skal brukes til å avhjelpe deg med å korrigere. 

Vi ser deg ikke, vi vet ikke om du overdriver krafig og om du rent psykisk "tror" du ser så ille ut at du må behandles av medisinske årsaker. Derfor kan ingrn svare deg på hvordan en lege vil vurdere deg og din hud. 

At du fra du var 17 til 22 år, altså en 5 års periode, har prøvd 100 ulike kremer uten hjelp sier vel at du her har brukt for mye ulikt uten å ha tålmodighet til å finne ut om noe virkelig hjelper før du begynner på noe nytt, eller at de 100 kremene er litt overdrevent i anntall? 

Når du har prøvd iso så har du vært hos hudspesialist og da får du ta turen tilbake dit med spørsmålet ditt. 

Anonymkode: b381a...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...