Gå til innhold

Eggløsninsslim og negativ eggløsningstest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså.. nå har jeg masse eggløsningsslim men tester negativt for eggløsning på eggløsningstest. Kan det være at slimet kommer i ettertid? Jeg testet negativt i går og i dag. Slimet kom i dag. Kan testen mest sannsynlig værepositiv i morgen? Når lønner det seg med sex? 

Anonymkode: 84909...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

El slim kan komme noen dager før EL, så testen kan fortsatt bli positiv. Anbefaling for sex er som alltid annenhver dag eller oftere for best mulig sjanse. Sjansen blir inne noe særlig større om det er oftere enn annenhver dag, men blir derimot betraktelig mindre ved sjeldnere sex

Anonymkode: 9bdfa...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på pillen så lenge at jeg ikke aner hva EL slim er nesten, haha. Sluttet på pillen og venter i spenning på når jeg vil få tilbake syklusen min. Jeg vurderer nesten å dra til gynekolog eller kjøpe eggløsningstester kun for å se om jeg får eggløsning. Var hos gynekolog i fjor og kunne tydelig se mange fine egg som lå i dvale, men det vil vel ikke automatisk si at kroppen skjønner hva den skal gjøre med det samme. Leser jo at det kan være lett å bli gravid de 2 første ukene etter pille slutt, men man får jo ofte bortfallsblødning rundt denne tiden så det gir egentlig ikke mening..

Npr begynte du å teste deg? 

Anonymkode: ce462...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...